Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For min del er det bedre å stå. Klarer å sette den raskere da, sikkert bare psykisk. Hva slags medikament var det du skulle ha?
hei -vinker lett ut- jeg har sovd i halve kveld...Er det noen andre som er slitne? Har foreløpig bare inntatt Synarela, men nå siste uka føler jeg meg bare så tom, klarer ikke å se sammenhenger eller forstå ting på jobben, og har også betraktelig mindre ordforåd. Detta lover godt for femtiårene!
I dag er jeg bare helt utslitt og har ikke lyst til å gjøre noen verdens ting på i hvertfall en uke! Er det medisinene eller prosessen tror dere?
Da var vi klare for innsett av fryse egg I uke 16 og jeg krysser fingerne etter å ha fått et skuffende besøk av en forsinket TR I dag.
Hva sa de når de målte da?Vært på ny UL i dag. Follikler 27 mm og 27 mm + flere på rundt 10 - 12 mm.er ikke det litt drøyt...?? Endometriet var 7,2. Aner ikke om dette er helt bra alt... har en bittelitt dårlig følelse her nå...
Veldig vanlig å bli trøtt og sliten av medisinene. Det er store forandringer som skjer i kroppen. Føler meg alltid "dummere" under stimulering. Bruker lengre tid på å finne ord osv. Det er heldigvis for en periode!Er det noen andre som er slitne? Har foreløpig bare inntatt Synarela, men nå siste uka føler jeg meg bare så tom, klarer ikke å se sammenhenger eller forstå ting på jobben, og har også betraktelig mindre ordforåd. Detta lover godt for femtiårene!
I dag er jeg bare helt utslitt og har ikke lyst til å gjøre noen verdens ting på i hvertfall en uke! Er det medisinene eller prosessen tror dere?
Hva sa de når de målte da?
Vært på ny UL i dag. Follikler 27 mm og 27 mm + flere på rundt 10 - 12 mm.er ikke det litt drøyt...?? Endometriet var 7,2. Aner ikke om dette er helt bra alt... har en bittelitt dårlig følelse her nå...
Huff, så utrolig leit! Skjønner det er enormt tungt, du må ta det med ro og gi det den tiden det trenger.Så nå må jeg melde meg ut herifra for jeg tok ut eggene idag å fikk beskjed at det var tomme eggså da blir det vel ikke ny prøve forsøk før juni. Så en tung dag for meg![]()
Så nå må jeg melde meg ut herifra for jeg tok ut eggene idag å fikk beskjed at det var tomme eggså da blir det vel ikke ny prøve forsøk før juni. Så en tung dag for meg![]()
Så nå må jeg melde meg ut herifra for jeg tok ut eggene idag å fikk beskjed at det var tomme eggså da blir det vel ikke ny prøve forsøk før juni. Så en tung dag for meg![]()
Veldig vanlig å bli trøtt og sliten av medisinene. Det er store forandringer som skjer i kroppen. Føler meg alltid "dummere" under stimulering. Bruker lengre tid på å finne ord osv. Det er heldigvis for en periode!![]()
Ja, det er ikke noe greit...men hold ut! Skal være verdt det.Å, så bra det ikke bare er meg! Er en ordentlig ekkel følelse altså. Særlig på jobb, når man liksom skal være både smart og oppegående![]()
Krysser fingerne for at hu dukker opp snart daSkal og ha frys i uke 16 håper jeg, om bare tanta kan dukke opp snart