April <3

Dette er første runde for meg, så det blir forhåpentligvis første insett nå. Det blei blastocyster på frys, som jo må anses som en liten bataljon, frosset ned ett og ett. Håper det gir gode ods. Vi får krysse fingrer!
Det er jo supert å ha blastoer på frys :D Hvor mange var det igjen? Krysser fingrene for oss! Lengter etter å få ruge!!

Eggene mine overlevde ikke tiningen så da takker jeg for meg i aprilklubben! Starter opp med nytt ferskforsøk forhåpentligvis i juni. Ønsker dere alle lykke til! :-) <3
Ånei, så utrolig leit å høre :( Sender deg en god klem og håper du får full uttelling med ferskforsøk i juni! ❤

Det er jo supert å ha blastoer på frys :D Hvor mange var det igjen? Krysser fingrene for oss! Lengter etter å få ruge!!
Oi, var visst et tall som forsvant der. 6 blastocyster og to frosset på dag 2/3. Hadde de ikke dyrka til blasto hadde det blitt 14 egg på frys så jeg var heldig og fikk dyrka frem mange videre slik at det kanskje var de lite levedyktige som falt fra. Håper inderlig på å slippe stimulering igjen, for jeg kommer nok uansett til å bli overstimulert neste gang også.

Leste litt i dagboka di og skjønner du har vært i gemet ei stund...

Oi, var visst et tall som forsvant der. 6 blastocyster og to frosset på dag 2/3. Hadde de ikke dyrka til blasto hadde det blitt 14 egg på frys så jeg var heldig og fikk dyrka frem mange videre slik at det kanskje var de lite levedyktige som falt fra. Håper inderlig på å slippe stimulering igjen, for jeg kommer nok uansett til å bli overstimulert neste gang også.

Leste litt i dagboka di og skjønner du har vært i gemet ei stund...
Ja, det ante meg at det skulle være et tall innimellom der :)) Det er jo helt fantastisk med så mange blastoer på frys i tillegg et par vanlige :D Heldiggris! Satser på at hele søskenflokken (hvis dere skal ha flere) ligger i fryseren nå og at du ikke trenger å stimuleres igjen. :)

Blæ, ja, det har vært en lang vei, dette. Håper vi snart ser lyset i enden av tunnelen. Hvor lenge har dere prøvd? :)

CD 14 i dag og har vært på UL kontroll. Folliklene er 21 mm og 22 mm nå, men endometriet fortsatt for tynt - 6,5 mm:( Så må fortsette med Menopur i 2 dager til og Oraglutran i 3 dager. Ny UL kontroll på onsdag. Ting tar tid:rolleyes:

Ja, det ante meg at det skulle være et tall innimellom der :)) Det er jo helt fantastisk med så mange blastoer på frys i tillegg et par vanlige :D Heldiggris! Satser på at hele søskenflokken (hvis dere skal ha flere) ligger i fryseren nå og at du ikke trenger å stimuleres igjen. :)

Blæ, ja, det har vært en lang vei, dette. Håper vi snart ser lyset i enden av tunnelen. Hvor lenge har dere prøvd? :)
Vi har prøvd i to og et halvt år før vi statta opp me ivf i februar har forsøkt litt hormonkurer på veien. Men vi har ei fra før som kom helt naturlig, og de finner ikke noe galt med noen av oss. Hadde en SA tidlig i løpet denne gangen og tror kroppen min bare kortslutta etter den... Håper dette her kikkstarter den igjen!

Så flink du er! Jeg skal ta første sprøyte i morgen, og har begynt å grue meg :( det blir ikke noe gøy altså! :p
Tror jeg grudde meg i et halvt år til det der, men det gikk over all forventning. De første sprøytene har så tynn og fin spiss at man kjenner dem ikke i det hele tatt. Syntes det var bedre å gjøre det selv og en at mannen stakk. Lykke til!

Vi har prøvd i to og et halvt år før vi statta opp me ivf i februar har forsøkt litt hormonkurer på veien. Men vi har ei fra før som kom helt naturlig, og de finner ikke noe galt med noen av oss. Hadde en SA tidlig i løpet denne gangen og tror kroppen min bare kortslutta etter den... Håper dette her kikkstarter den igjen!
Da har dere holdt på en stund dere også, ja. Det er slitsomt når det drøyer sånn. Vi får bare krysse fingrene for at IVF gjør susen! ❤ Når skal du på første kontroll?

Da var vi et steg nærmere... Et egg befruktet. Men nå må vi vente å se om det deler seg.
Men ser på dette som et positivt steg siden vi ikke har klart å befrukte tidligere... Så hvis det ikke går nå så er hvertfall mitt håp litt sterkere enn før

Takk for tipset! :) Har vært så klar på at jeg skal få det til, men nå som det nærmer seg knyter det seg litt i magen altså! :P
For min del er det bedre å stå. Klarer å sette den raskere da, sikkert bare psykisk. Hva slags medikament var det du skulle ha?

Da hopper jeg inn her, etter 4. avbrutt fryseforsøk, denne gangen fordi innsett hadde blitt på en lørdag å da har jo klinikken stengt. Kjenner jeg blir bare helt ufattelig gal av dette, man blir så sliten :( krysser fingrene for at jeg kanskje endelig kan få innsett:)

Da hopper jeg inn her, etter 4. avbrutt fryseforsøk, denne gangen fordi innsett hadde blitt på en lørdag å da har jo klinikken stengt. Kjenner jeg blir bare helt ufattelig gal av dette, man blir så sliten :( krysser fingrene for at jeg kanskje endelig kan få innsett:)
Ops, denne skulle egentlig inn på mai :P beklager!

Back
Topp