April <3

Helsiken forsinket mensturasjon. Fikk el mye seinere enn normalt etter forrige forsøk, men nå er det 16 dager siden tydelig positiv el-test men ingen mens og negativ graviditetstest. Skjønner ingenting. Vil i gang med fryseforsøk nåååå!!

Men om ikke anna er det kjekkt å høre om dere andre som er godt i gang (og klarer å sette sprøytene selv ;-) ). Nå har jeg venta siden februar, men å lese om dere andre setter meg i modus for nytt forsøk. Kjekt å ha noen å dele denne prosessen med :greet025blir spennende å se hva denne måneden bringer for oss alle.
krysser fingrene for at graviditetstesten plutselig blir positiv, eller at tr kommer i morgen... ;-) <3

Fått telefon fra Riksen. 9 egg var modne og hele 8 er befruktet. Det er helt utrolig! Jeg er så lettet og glad. Vi får også sette inn to i morgen da dette er siste forsøk. Phu! :-)

UL i dag og hun fant to follikler. En på høyre side på 19 mm og en på venstre side på 16 mm. Desverre var endometriet bare 5,1. Nå blir det både Menopur og Orgalutran over helga. Ny UL på mandag. :rolleyes: Så er man forhåpentligvis snart dpo igjen:D

Har fått lettet 10 kg fra skuldrene med å bli sykemeldt når vi nå er igang med ny runde. Tror det skal bli godt for meg å slippe å stresse med jobb og sprøyter om enn annen. Verste ble vel å gi beskjed på jobb at jeg ble sykemeldt og de måtte finn erstatter for meg til seinvakt. Men det er gitt beskjed og det gikk fint. Dro deretter rett hjem og satt første sprøyte.

Har fått lettet 10 kg fra skuldrene med å bli sykemeldt når vi nå er igang med ny runde. Tror det skal bli godt for meg å slippe å stresse med jobb og sprøyter om enn annen. Verste ble vel å gi beskjed på jobb at jeg ble sykemeldt og de måtte finn erstatter for meg til seinvakt. Men det er gitt beskjed og det gikk fint. Dro deretter rett hjem og satt første sprøyte.

Så deilig med litt ro og fred:) Jeg kjenner ei som ble sykemeldt i tiden hun drev med IVF og da satt spira:)

2. "sprøytefrie" dager. Så starter vi med Gonal F... tidligere har vi kun prøvd med pergo og metformin...

Du er ikke alene. Jeg er 30% sykemeldt denne gang og bare det hjelper litt på, og har mulighet til å utvide ved behov (evnt i takt med bivirkninger). Jeg har en sterkt psykisk belastende jobb som ikke er så lett å balansere med å være hormonell, spennt, skuffa for at det gikk dårlig osv. Tenker også at å gi kroppen litt mer ro kan være med å øke sjangsen for at det treffer.

Godt vi har leger som har forståelse!

Ruger på to fersk, antagelig ingen på frys. Da er det bare å smøre seg inn med tålmodighet igjen!

då er det sprøytestart i morgen. og jeg gleder meg... hahaha... endelig i gang igjen! <3 <3 dere damer som har gått igjennom flere runder med sprøyter.. all ære for å ha tålmodigheten... <3
Lykke til med stikkestart! :-)

Noen flere som skal bruke progynova. Jeg skal ta to morgen og kveld. Men lurte på hvis feks jeg får mensen på ettermiddag eller kveld.. starter jeg med en tabl bare da? Noen som vet..
Hvis ikke kontakter jeg porsgrunn og høre..hvis så skulle skje

Noen flere som skal bruke progynova. Jeg skal ta to morgen og kveld. Men lurte på hvis feks jeg får mensen på ettermiddag eller kveld.. starter jeg med en tabl bare da? Noen som vet..
Hvis ikke kontakter jeg porsgrunn og høre..hvis så skulle skje

Jeg fikk beskjed om å starte med to tabletter uavhengig av når på døgnet menstruasjonen kommer :-)

Back
Topp