April <3

Hvordan går det med dere alle? Er det mange som er igang?
Jeg er på dag 7 med Progynova nå. 3 dager til UL. Det begynner å nærme seg :)
Jeg starter opp med progynova neste fredag sånn ca :-)
Er det alltid ul på dag 10? Har ikke gått på det engang men noen år siden. Så alt er glemt..
Merker du noe bivirkninger?

Jeg starter opp med progynova neste fredag sånn ca :-)
Er det alltid ul på dag 10? Har ikke gått på det engang men noen år siden. Så alt er glemt..
Merker du noe bivirkninger?

Dette blir mitt andre fryseforsøk og begge gangene har det vært UL på dag 10. Merker ingen bivirkninger så langt. Noen år siden forrige forsøk men mener å huske at jeg ikke gjorde det sist heller :-)

Dere som har hatt flere runder... Jeg hadde lang protokoll og negativt forsøk i februar. Venter nå på mens som skulle kommet søndag som var. Har tatt graviditetstest som er negativ. Er det normalt at mens kommer sent etter alle hormonene? Eller burde jeg kontakte avdelingen? Har ingen av de vanlige symptomene mine på at den er på vei heller... Er litt katastrofe tenker og bekymrer meg
Hos meg bele den forsinket sist. Vent noen dager :)

Uah. Mannen måtte dra på jobb reise. Noe som betyr at jeg må sette sprøyte selv. Noe jeg aldri har klart før. 30 min til den skal settes

Uah. Mannen måtte dra på jobb reise. Noe som betyr at jeg må sette sprøyte selv. Noe jeg aldri har klart før. 30 min til den skal settes

Har du en nabo som kan hjelpe? :-P
Rekker du å få tak i emla plaster (eller hva det nå heter) på apoteket? Det bedøver jo huden litt.

Har du en nabo som kan hjelpe? :-P
Rekker du å få tak i emla plaster (eller hva det nå heter) på apoteket? Det bedøver jo huden litt.
Jeg får prøve å sette den selv i dag. Det kan da ikke være så vanskelig. Vet jo at det ikke gjør vondt. Er bare tanken på å stikke seg selv. Sitter her å mannen meg opp. Har lovet meg selv en sjokolade når jeg er ferdige. Viktig med premie :p

jeg sier at jeg skal bare "torturere meg selv" :P eller at nå får jeg igjen for alle de på jobben jeg har stukket (hsy, fagarbeider med medikament kompetanse)

12 egg ut i dag, nå er det bare å krysse fingre til skumletelefonen i morra. Alt for spennende...

Dette er jo et godt resultat Tåkelur. Hvordan var egguttaket? Krysser alt for mange fine egg og god befruktning :)
Ja, det er veldig bra. Uttaket gikk fint, var ikke vondt så jeg er heldig. :-)

Helsiken forsinket mensturasjon. Fikk el mye seinere enn normalt etter forrige forsøk, men nå er det 16 dager siden tydelig positiv el-test men ingen mens og negativ graviditetstest. Skjønner ingenting. Vil i gang med fryseforsøk nåååå!!

Men om ikke anna er det kjekkt å høre om dere andre som er godt i gang (og klarer å sette sprøytene selv ;-) ). Nå har jeg venta siden februar, men å lese om dere andre setter meg i modus for nytt forsøk. Kjekt å ha noen å dele denne prosessen med :greet025blir spennende å se hva denne måneden bringer for oss alle.

Back
Topp