April <3

Hei. Henger meg på dere her inne jeg :p Er i gang med 1.forsøk og holder på med nesespray. Ikke kjent noe spes.bivirkninger enda. Skal på u.l den 12 april og om alt er ok så er det igang med sprøyter. Spent. Godt med et forum hvor man kan "snakke" med andre som går igjennom det samme. Jeg har valgt å ikke si til mange at vi prøver på IVF for jeg orker ikke masse spm og slik som "stakkars deg" osv. Satser på at det går riktig vei og at alt sammen er verdt det til slutt :)

Jeg ser at jeg kommer til å få innsett i april i stedet for mars som jeg trodde, så stikker foten inn her.
Tredje og siste ferskforsøk på Riksen. Hatt en SA og to kjemiske ifb med de tidligere forsøk.
Nå har jeg sprayet og gått på menopur 300iu i 9 dager og skal på ny kontroll på tirsdag.
Krysser fingre for mange terminspirer i april gjengen!

Jeg ser at jeg kommer til å få innsett i april i stedet for mars som jeg trodde, så stikker foten inn her.
Tredje og siste ferskforsøk på Riksen. Hatt en SA og to kjemiske ifb med de tidligere forsøk.
Nå har jeg sprayet og gått på menopur 300iu i 9 dager og skal på ny kontroll på tirsdag.
Krysser fingre for mange terminspirer i april gjengen!

Masse lykke til!! :)

Det er utrolig upraktisk når man begynner å nyse med en gang etter mann har tatt nesespray! Jeg gjør det nesten hver gang.

Det er utrolig upraktisk når man begynner å nyse med en gang etter mann har tatt nesespray! Jeg gjør det nesten hver gang.
Du har sikkert prøvd, men jeg har klart å holde tilbake ved å presse fingeren hardt inn rett under nesa etter å ha sprayet. Det er kjedelig å måtte nyse, blir jo en del ekstra spray sånn.

Nå er det vel ca to uker til jeg ringe porsgrunn..og skal igang med progynova...spennende..håper fryse miraklet vårt ligger klart..

Jeg går fortsatt på Provera. Siste dag på torsdag, så håper jeg det ikke går lang tid før tanta kommer. Da skal jeg ringe inn mens, begynne på Progynova og kontroll rundt dag 10. Utrolig spent!

Jeg har uttak torsdag og innsett på lørdag. De fant i alle fall sju fine eggposer i dag på kontroll. Så nå nærmer det seg neglebiting og endeløse ventedager, gitt at vi får befruktning og innsett. :-)

Hopper hit fra mars:p Er ferdig med min andre Letrozol kur (dobbel) og har akkurat startet opp med 75 E Menopur daglig. Har fått beskjed om å prøve Oraglutran i tillegg, men det får jeg vite mer om etter UL på fredag. Fertilitetslegen tror det vil øke sannsynligheten for at dette skal funke. Det hele toppes med en IUI når tiden er inne for det:p

Dere som har hatt flere runder... Jeg hadde lang protokoll og negativt forsøk i februar. Venter nå på mens som skulle kommet søndag som var. Har tatt graviditetstest som er negativ. Er det normalt at mens kommer sent etter alle hormonene? Eller burde jeg kontakte avdelingen? Har ingen av de vanlige symptomene mine på at den er på vei heller... Er litt katastrofe tenker og bekymrer meg

Back
Topp