April 2021

jeg har gått lenge på det fordi det parti med Synarelaen er det produksjonsfeil. Så når jeg har hatt økt dose så har den fungert bra, og når jeg har hatt vanlig så har den ikke vært så bra. Satser på det går bra, siden legen på tirsdag var fornøyd men vanskelig å roe seg før jeg ligger i den stolen igjen og ser at de fremdeles er der.

det med AMH verdier har jeg lite peil på altså, men ligger på 6-7 egg selv og AMH verdien min er helt grei :)
Så kjedelig med Synarelaen. Hvordan fant du ut at den sprayen du hadde var fra det partiet med feil? Ble litt bekymra selv :eek:

5+1 og fikk 3+ på CB digital, wiiiii:smiley-bounce012

Legger ved en babyplan (vanlig) tatt i samme urin, så i en eller annen tråd at noen spurte hvordan de så ut samtidig med 3+ på cbd.

Da anser jeg meg som ferdig testet (på tide, sikkert brukt 20-25 tester:smiley-ashamed005) og ser fram til TUL om 2 uker.

Hååååper flere av dere følger etter:smiley-angelic003 krysser fingrene for dere!

Vedlegg

• 234AD3CA-F439-477A-BB17-C2625E1548DA.jpeg
    234AD3CA-F439-477A-BB17-C2625E1548DA.jpeg
    290,9 KB · Visninger: 117
5+1 og fikk 3+ på CB digital, wiiiii:smiley-bounce012

Legger ved en babyplan (vanlig) tatt i samme urin, så i en eller annen tråd at noen spurte hvordan de så ut samtidig med 3+ på cbd.

Da anser jeg meg som ferdig testet (på tide, sikkert brukt 20-25 tester:smiley-ashamed005) og ser fram til TUL om 2 uker.

Hååååper flere av dere følger etter:smiley-angelic003 krysser fingrene for dere!
Fantastisk fine tester!:smiley-bounce016

Hvordan gikk det i dag @Snøblomst ? ❤

Det gikk helt fint. De fikk ut 7 egg. Noe færre enn jeg håpte på, men de så jevnstore og fine ut. Venter i spenning på å høre hvor mange som er befruktet :nailbiting:

Edit: og der fikk jeg melding om at 6 av 7 er befruktet. Veldig fornøyd med det :happy:

Last edited:
Altså, uredigert bilde. Men den første er fra dag morges, den andre er fra nå. Hvordan i alle dager skal man se om det er skygge eller ikke?! :p Jeg blir gaaal!

Ooops, bilde kom ikke med :p

Altså, uredigert bilde. Men den første er fra dag morges, den andre er fra nå. Hvordan i alle dager skal man se om det er skygge eller ikke?! :p Jeg blir gaaal!
10 dpo

Vedlegg

• BB7987D9-257A-4DEE-94A1-C120759BBE09.jpeg
    BB7987D9-257A-4DEE-94A1-C120759BBE09.jpeg
    670 KB · Visninger: 134
Egguttak ferdig!! :D Fikk ut 9 egg og er fornøyd med det!
fikk beskjed om å ta meg et glass vin ikveld ( blir Bulmers cider da) så det skal jeg kose meg med :D
Venstre eggstokk flytta på seg så legen slet litt med å få nål inn i eggposene og det gjorde VONDT! (Slet med samme sist også så visste at det kom til å bli vondt) Men høyre merka jeg nesten ingenting :D

Sykepleieren sa jeg måtte være i bevegelse 15-20 min med crinone gel.
Sist jeg brukte det sa de 10-15min..
Hva har dere fått beskjed om?

fikk beskjed om å ta meg et glass vin ikveld ( blir Bulmers cider da) så det skal jeg kose meg med :D
Venstre eggstokk flytta på seg så legen slet litt med å få nål inn i eggposene og det gjorde VONDT! (Slet med samme sist også så visste at det kom til å bli vondt) Men høyre merka jeg nesten ingenting :D

Så flott! For en fin fangst :woot:
Kos deg masse i kveld.

Kan melde om negativ blodprøve i dag, så ble ikke noe graviditet i denne omgang. Prøver å holde meg positiv og ble veldig glad for at jeg rekker nytt uttak i juni før sommerstengning :love2

Oi så spennende :D kos deg med noe godt i glasset :D

Back
Topp