Tusen takk, det setter jeg så pris på <3Jeg håper helt til det siste for deg altså!!!! ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, det setter jeg så pris på <3Jeg håper helt til det siste for deg altså!!!! ❤
Så kjedelig med Synarelaen. Hvordan fant du ut at den sprayen du hadde var fra det partiet med feil? Ble litt bekymra selvjeg har gått lenge på det fordi det parti med Synarelaen er det produksjonsfeil. Så når jeg har hatt økt dose så har den fungert bra, og når jeg har hatt vanlig så har den ikke vært så bra. Satser på det går bra, siden legen på tirsdag var fornøyd men vanskelig å roe seg før jeg ligger i den stolen igjen og ser at de fremdeles er der.
det med AMH verdier har jeg lite peil på altså, men ligger på 6-7 egg selv og AMH verdien min er helt grei![]()
Tok ny test i går kveld - negativ. Ny test i morges, kanskje en antydning til strek hvis jeg myser hardt - så det er vel bare skyggerf*** altså! 9 dpo og desperat
![]()

) og ser fram til TUL om 2 uker.
krysser fingrene for dere!Fantastisk fine tester!5+1 og fikk 3+ på CB digital, wiiiii
Legger ved en babyplan (vanlig) tatt i samme urin, så i en eller annen tråd at noen spurte hvordan de så ut samtidig med 3+ på cbd.
Da anser jeg meg som ferdig testet (på tide, sikkert brukt 20-25 tester) og ser fram til TUL om 2 uker.
Hååååper flere av dere følger etterkrysser fingrene for dere!

Hvordan gikk det i dag @Snøblomst ? ❤

Fikk beskjed av legen når jeg var på kontroll, og de sendte ut melding også om at det møttes byttes ut. Så de sier ifra når de mistenker noe feil altsåSå kjedelig med Synarelaen. Hvordan fant du ut at den sprayen du hadde var fra det partiet med feil? Ble litt bekymra selv![]()
Syntes jeg så antydning til strek i morges, men nååå ser jeg vel streker overalt9 dpo er tidlig, bare ca halvparten får pos test da(eller var det enda færre??). Håååper for deg!
Syntes jeg så antydning til strek i morges, men nååå ser jeg vel streker overaltønsketenking!! Får prøve en ny i kveld (eller ryker sikkert på en til i ettermiddag
)..
Håper du får en tydelig strek snart!Syntes jeg så antydning til strek i morges, men nååå ser jeg vel streker overaltønsketenking!! Får prøve en ny i kveld (eller ryker sikkert på en til i ettermiddag
)..
Ooops, bilde kom ikke med
Altså, uredigert bilde. Men den første er fra dag morges, den andre er fra nå. Hvordan i alle dager skal man se om det er skygge eller ikke?!Jeg blir gaaal!
10 dpo
Egguttak ferdig!!Fikk ut 9 egg og er fornøyd med det!
fikk beskjed om å ta meg et glass vin ikveld ( blir Bulmers cider da) så det skal jeg kose meg med
Venstre eggstokk flytta på seg så legen slet litt med å få nål inn i eggposene og det gjorde VONDT! (Slet med samme sist også så visste at det kom til å bli vondt) Men høyre merka jeg nesten ingenting
Sykepleieren sa jeg måtte være i bevegelse 15-20 min med crinone gel.
Sist jeg brukte det sa de 10-15min..
Hva har dere fått beskjed om?
Oi så spennendeEgguttak ferdig!!Fikk ut 9 egg og er fornøyd med det!
fikk beskjed om å ta meg et glass vin ikveld ( blir Bulmers cider da) så det skal jeg kose meg med
Venstre eggstokk flytta på seg så legen slet litt med å få nål inn i eggposene og det gjorde VONDT! (Slet med samme sist også så visste at det kom til å bli vondt) Men høyre merka jeg nesten ingenting
Sykepleieren sa jeg måtte være i bevegelse 15-20 min med crinone gel.
Sist jeg brukte det sa de 10-15min..
Hva har dere fått beskjed om?