Tok ny test i går kveld - negativ. Ny test i morges, kanskje en antydning til strek hvis jeg myser hardt - så det er vel bare skyggerHvordan går det med dere @Yasmin92 , @norri og @Stjerneskudd123 ? ❤ Spent på testene deres!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok ny test i går kveld - negativ. Ny test i morges, kanskje en antydning til strek hvis jeg myser hardt - så det er vel bare skyggerHvordan går det med dere @Yasmin92 , @norri og @Stjerneskudd123 ? ❤ Spent på testene deres!!!!
Tusen takk for at du tok deg tid til å svare ❤ Det hjelper veldig å høre andres erfaringer. Jeg prøver å legge bort de verste tankene, men det er vanskelig. Vurderte også å ta hcg måling, men har landet på at jeg dropper det. Tror bare at det hadde vært enda en ting jeg hang meg opp i... Tusen takk ❤
Ville ikke mistet motet på 9 dpo daTok ny test i går kveld - negativ. Ny test i morges, kanskje en antydning til strek hvis jeg myser hardt - så det er vel bare skyggerf*** altså! 9 dpo og desperat
![]()
Var nok bare en streifer her
tok test morgen 12 dpo og synes den var helt blenda og har bestemt meg for bare å droppe mer testing foruten blodprøven i morgen. Neste runde har jeg bestemt meg for å droppe hjemmetestingen ...men vi får nå se Prøver nok en ny test i kveld ogsåVille ikke mistet motet på 9 dpo daVar nok bare en streifer her
tok test morgen 12 dpo og synes den var helt blenda og har bestemt meg for bare å droppe mer testing foruten blodprøven i morgen. Neste runde har jeg bestemt meg for å droppe hjemmetestingen ...men vi får nå se
![]()
Husk at det ennå er tidlig. Se på denne for eksempelTok ny test i går kveld - negativ. Ny test i morges, kanskje en antydning til strek hvis jeg myser hardt - så det er vel bare skyggerf*** altså! 9 dpo og desperat
![]()
Uttak imorgen! Pisse redd for å miste egga i mellomtiden. Synarelaen jeg har gått på har vært dårlig så mista et egg fra søndag til mandag, alt skal være i orden nå, men det er jo neste sånn at hvis jeg tramper hardt så er jeg redd de detter ut! Er jo helt på tryne å tenke sånn men blir jo litt smårar i hodet av den prossesen her![]()

Uttak imorgen! Pisse redd for å miste egga i mellomtiden. Synarelaen jeg har gått på har vært dårlig så mista et egg fra søndag til mandag, alt skal være i orden nå, men det er jo neste sånn at hvis jeg tramper hardt så er jeg redd de detter ut! Er jo helt på tryne å tenke sånn men blir jo litt smårar i hodet av den prossesen her![]()
jeg har ikke testet endamå bruke noen dager på å mote meg opp
![]()
Weeeeeee det blir uttak på fredag!! Eggene hadde plutselig vokset masseCa 12 st som forhåpentligvis vil være store nok. De to største var nå 19 mm. Slimhinne på 12 mm. Så nå har jeg booket fly og hotell til meg og kona. Spent!!
Tok ny test i går kveld - negativ. Ny test i morges, kanskje en antydning til strek hvis jeg myser hardt - så det er vel bare skyggerf*** altså! 9 dpo og desperat
![]()
Ville ikke mistet motet på 9 dpo daVar nok bare en streifer her
tok test morgen 12 dpo og synes den var helt blenda og har bestemt meg for bare å droppe mer testing foruten blodprøven i morgen. Neste runde har jeg bestemt meg for å droppe hjemmetestingen ...men vi får nå se
![]()

Wow, for en fangst! Og kjempespennende med så mange som fremdeles henger med! Når får du vite mer om dem?
Enig i at andres erfaringer hjelper mye! Jeg skylder en stor takk til mange her inne ❤
Og tusen takk ❤ Håper du følger etter!!!
Hvordan ble synarela dårlig?
Du har vel gått lenge på Synarela, kan det ha noe med det å gjøre? Så skummelt, håper alt går bra.
Si gjerne ifra hvordan det gikk
Noen som vet hvor mange dager stimuleres vi med lav AMH? Legen sa at hun blir fornøyd med 6 eg hos meg.
Sant nok, men jeg synes «alle» tester svak positivt 9 dpo. Skal prøve en test til før leggetid tenkte jegHusk at det ennå er tidlig. Se på denne for eksempel
Prøvde å finne igjen bildet ditt, men kanskje du har det lett tilgjengelig på mobil? Var mange sider å pløye igjennom her9 dpo er møkkatidlig, ikke mist håpet ❤ Min Babyplan fra 11 dpo var kjempesvak så jeg hadde garantert fått negativ 9 dpo selv!
Prøvde å finne igjen bildet ditt, men kanskje du har det lett tilgjengelig på mobil? Var mange sider å pløye igjennom her![]()

haha ja, ble noen sider å gå igjennom her
haha ja, ble noen sider å gå igjennom her![]()
Tusen takkDenne var sterk og fin! Jeg VIL så inderlig få en slik strek!!!!
![]()
Da var jeg igang med neste bekymring! Vil eggene holde seg på plass til uttak? Må jo liksom finne noe å bekymre meg for tydeligvisMen det er litt interessant - ved inseminasjon satte jeg ovitrelle 24 timer før og nå ved ivf er det 36 timer. Skjønner at eggene må være modne ved ivf, og at sæden gjerne kan ligge å vente på egget ved IUI, meeeeeen... Er irrasjonelt redd at det bare skal være småtteri igjen på fredag. Men jeg skal PRØVE å slappe av.
![]()