April 2021

Ja, jeg bladde litt bakover nå og studerte testene dine :angelic: Ser at vi har tilnærmet identiske streker, så det ga meg litt ro ❤ Tok også en titt på Babyplan når dagens hadde tørket og ser helt klart stigning. Så nå må jeg roe meg ned her!!!! :hilarious:

Vis vedlegget 355149

Nå har jeg 1 babyplan og 1 digital igjen og kona har gjemt de til klinikkens testdato neste uke :) I mellomtiden er jeg graviiiiiid ❤

Ser ut til at du er 100% i rute:smug: Thank God for internett, hvor vi kan sammenligne litt!

Jeg skulle liksom vente med å teste, ja særlig :p Røyk på to tester i dag. Øverst er fra i går (7 dpo), midten er i morges (8 dpo), den siste er et par timer senere.
ER det antydning til strek, eller er det ønsketenking?!?

Lovende!! Alltid godt å se det på flere tester, da reduseres jo sjansen for at det er skygge betraktelig da! Her hadde jeg røket på til i kveld og selvsagt samme kjøret i morgen...:D Gleder meg til å følge med!

Nå lurer jeg veldig på hvordan det går med alle dere som stimulerer? Har dere hatt uttak enda, eller er det like rundt hjørnet? :)

Nå lurer jeg veldig på hvordan det går med alle dere som stimulerer? Har dere hatt uttak enda, eller er det like rundt hjørnet? :)

Jeg kan settes på ruger! Hadde uttak på lørdag, og innsett i dag. Men er denne ventingen jeg har gruet meg mest til med hele forsøket.. :nailbiting: vil ikke ta sorgene på forskudd, men er redd for å ha for høye forhåpninger også..

Ny kontroll imorgen tidlig. Håper på uttak i helgen! I hvert fall håper jeg å få vite når uttaket blir :) Syns det må holde med tre kontroller, det er nok probing altså :hilarious:

Jeg kan settes på ruger! Hadde uttak på lørdag, og innsett i dag. Men er denne ventingen jeg har gruet meg mest til med hele forsøket.. :nailbiting: vil ikke ta sorgene på forskudd, men er redd for å ha for høye forhåpninger også..

Gratulerer som ruger ❤ Hvordan gikk uttaket? Hvor mange egg endte dere opp med? Stimulering og uttak er bare barnemat i forhold til ruging altså!!!! Skjønner godt at du strever med forhåpningene, det er dritskummelt... Men forhåpentligvis går alt bare bra ❤

Ny kontroll imorgen tidlig. Håper på uttak i helgen! I hvert fall håper jeg å få vite når uttaket blir :) Syns det må holde med tre kontroller, det er nok probing altså :hilarious:

Ja, det har vært voldsomt med trafikk oppi herligheten for deg :hilarious: Veldig spent på når uttak blir!!!

Gratulerer som ruger ❤ Hvordan gikk uttaket? Hvor mange egg endte dere opp med? Stimulering og uttak er bare barnemat i forhold til ruging altså!!!! Skjønner godt at du strever med forhåpningene, det er dritskummelt... Men forhåpentligvis går alt bare bra ❤

Det var litt vondt, men var jo heldigvis fort over. Fikk ut 12 egg. 11 var modne og 8 ble befruktet. Flere som ikke har utviklet seg helt optimalt, men fikk satt inn ett som var veldig bra i følge legen :) 6 egg som fortsatt dyrkes, så håper vi kanskje får noe på frys!

Synes det er veldig godt å følge med på dette forumet, ihvertfall! Fint å lese andres erfaringer ❤

Og gratulerer til deg!!

Det var litt vondt, men var jo heldigvis fort over. Fikk ut 12 egg. 11 var modne og 8 ble befruktet. Flere som ikke har utviklet seg helt optimalt, men fikk satt inn ett som var veldig bra i følge legen :) 6 egg som fortsatt dyrkes, så håper vi kanskje får noe på frys!

Synes det er veldig godt å følge med på dette forumet, ihvertfall! Fint å lese andres erfaringer ❤

Og gratulerer til deg!!

Wow, for en fangst! Og kjempespennende med så mange som fremdeles henger med! Når får du vite mer om dem? :)

Enig i at andres erfaringer hjelper mye! Jeg skylder en stor takk til mange her inne ❤

Og tusen takk ❤ Håper du følger etter!!!

Her kommer et skikkelig sutrete innlegg...

Men åååh, jeg er så redd for at noe skal gå galt :( I går var en veldig fin dag og jeg greide å nyte følelsen av positiv test. Men i dag slo realiteten inn som en flodbølge, og jeg er bare redd! Og tenk om jeg er så redd nå fordi noe faktisk ER galt? Huff, mye tårer i dag... Kommer nok til å ta en test til i morgen for å prøve å se om det kan hjelpe meg å finne roen.

Sniker litt her. Jeg gikk akkurat sånn som deg når jeg fikk positive tester, var skikkelig redd for at noe var galt. Hadde litt lav HCG-stigning (så lav at når klinikken hørte resultatene fra blodprøven på testdagen ville de ikke sette meg opp på ultralyd med mindre jeg fortsatt testet positivt en uke senere). Men det var ingen verdens ting i veien her, og endte opp med en stor fin gutt i fjor sommer. Om jeg får oppleve å bli gravid igjen håper jeg at jeg klarer å legge vekk de verste bekymringene, ikke henge meg sånn opp i alle testene og nyte å være gravid litt mer. Masse lykke til :Heartred

Sniker litt her. Jeg gikk akkurat sånn som deg når jeg fikk positive tester, var skikkelig redd for at noe var galt. Hadde litt lav HCG-stigning (så lav at når klinikken hørte resultatene fra blodprøven på testdagen ville de ikke sette meg opp på ultralyd med mindre jeg fortsatt testet positivt en uke senere). Men det var ingen verdens ting i veien her, og endte opp med en stor fin gutt i fjor sommer. Om jeg får oppleve å bli gravid igjen håper jeg at jeg klarer å legge vekk de verste bekymringene, ikke henge meg sånn opp i alle testene og nyte å være gravid litt mer. Masse lykke til :Heartred

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare ❤ Det hjelper veldig å høre andres erfaringer. Jeg prøver å legge bort de verste tankene, men det er vanskelig. Vurderte også å ta hcg måling, men har landet på at jeg dropper det. Tror bare at det hadde vært enda en ting jeg hang meg opp i... Tusen takk ❤

Hvordan går det med dere @Yasmin92 , @norri og @Stjerneskudd123 ? ❤ Spent på testene deres!!!!

Uttak imorgen! Pisse redd for å miste egga i mellomtiden. Synarelaen jeg har gått på har vært dårlig så mista et egg fra søndag til mandag, alt skal være i orden nå, men det er jo neste sånn at hvis jeg tramper hardt så er jeg redd de detter ut! Er jo helt på tryne å tenke sånn men blir jo litt smårar i hodet av den prossesen her:whacky059

Weeeeeee det blir uttak på fredag!! Eggene hadde plutselig vokset masse :happy: Ca 12 st som forhåpentligvis vil være store nok. De to største var nå 19 mm. Slimhinne på 12 mm. Så nå har jeg booket fly og hotell til meg og kona. Spent!!

Back
Topp