April 2021

Nei!!!!!!! Huff, sender deg verdens største klem, dette er så urettferdig ❤ Hadde styrt syklus vært et alternativ neste gang?
Tusen takk <3 Jeg spurte de nå samtidig som jeg sendte svar om positiv test. Vet jeg ikke skal spør om sånt på Crypho, men siden jeg meldte fra om testen i samme slengen så håpte jeg at det gikk bra :)

Ja, jeg bladde litt bakover nå og studerte testene dine :angelic: Ser at vi har tilnærmet identiske streker, så det ga meg litt ro ❤ Tok også en titt på Babyplan når dagens hadde tørket og ser helt klart stigning. Så nå må jeg roe meg ned her!!!! :hilarious:

Vis vedlegget 355149

Nå har jeg 1 babyplan og 1 digital igjen og kona har gjemt de til klinikkens testdato neste uke :) I mellomtiden er jeg graviiiiiid ❤
wææææ.. Fantastisk! GRATULERE !!! :D :D :D Nå ble faktisk dagen min bedre :smiley-bounce022

Ja, jeg bladde litt bakover nå og studerte testene dine :angelic: Ser at vi har tilnærmet identiske streker, så det ga meg litt ro ❤ Tok også en titt på Babyplan når dagens hadde tørket og ser helt klart stigning. Så nå må jeg roe meg ned her!!!! :hilarious:

Vis vedlegget 355149

Nå har jeg 1 babyplan og 1 digital igjen og kona har gjemt de til klinikkens testdato neste uke :) I mellomtiden er jeg graviiiiiid ❤

Så deilig. Jeg er fortsatt forundret over klinikkens valg av testdato :hilarious:

Ja, så var man kommet til april! Det er bare å brette opp ermene og gyve løs på nok en måned :)

Velkommen inn hit alle som skal gjennom forsøk i april ❤

Skriv dere gjerne opp i første innlegg, så legger jeg dere inn i oversikten nedenfor :) Skriv deg opp slik:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - Oppstart/innsett

F.eks. HåpeSpire - 26 år - Barn 2 - Spiren - Fryseforsøk nr 1 fra IVF nr 1 - Cyclogest - Usikker på dato for innsett

VENTER PÅ OPPSTART

STIMULERER
Hjk 33år- nr 2- Riksen- forsøk nr 3-synarela-gonal-f -oppstart medisiner 22 mars/ uttak i uke 16

Prøvedorris - 28 år - Barn 1 - Riksen - IVF nr 2 - Synarela/Gonal-f/Ovitrelle/Crinone - Oppstart synarela 3/4, uttak uke 17/18

Sweetipai - 34 år - Barn 2 - Riksen - IVF nr.1 - Synarela/Gonal-F 275 IE/Ovitrelle/Crinone - Oppstart synarela 4.4, uttak uke 18

Antoinette92 - 28 år - Barn 1 - Rikshospitalet - Forsøk nr 1, ICSI - Gonal F 150 ie, fyremadel, Ovitrelle, crinone - oppstart uke 15/16 og innsett uke 17/18

Snøblomst - 31år - B2 - Spiren - IVF#3 - Bemfola, menopur, fyremadel, ovitrelle og cyclogest

Salamander-28år-B1-St.olavs- uttak nr. 4- Menopur oppstart ca uke 15 eller 16 om alt er presist.

Statistikern - 33 år - Barn 1 - IVF#1 (etter 5 IUI) - gonal-f/fyremadel/ovitrelle/cyclogest - planlagt uttak i uke 17

AVBRUTT

Dipsy - B2 - Danmark - fryseforsøk nr 1 fra IVF nr 1 - Cyclogest, Ovitrelle, Albyl-e - innsett uke 15/16?

Sjof - 30 år, B1, St olavs, medisin: menopur. Totalfrys Februar. Innsett 2 uken i April. Styrt syklus

B82 - 38 - B2 (felles) - Porsgrunn - IVF/ICSI#1 - letrozol /menopur/ fyremadel/ lutinus - uttak/innsett i uke 16

Memy - 33 år. - 2. Barn. - Haugesund - fryseforsøk nr 2 etter 3. Ivf/icsi-forsøk. - metformin, femar/letrozol, klexane, lutinus - innsett uke 16/17

TOTALFRYS

RUGER

Yasmin92 - 28 år - Barn 1 - Riksen - fryseforsøk nr 1 fra IVF nr 1 - Progynova og crinone - innsett 20.april

Norri - 30 år - barn 1 - UNN - Fryseforsøk #5 fra IVF #1 - Estradot plaster, prednisolon, utrogestan, albyl-e - innsett ca uke 16-17

Stjerneskudd - 33 år. - 1 Barn - Innlandet - første forsøk med Ivf

IKKE GRAVID

GRAVID

Jakten på kirsebæret, IVFbarn#1, ICSI/TESA#1, innsett#2- styrt syklus, progynova og cyclogest hos Medicus Oslo. Innsett planlagt 12 april

NALA85 - 35år - ingen barn - Hausken - Fryseforsøk nr 3 fra IVF nr 2 - Klexane - Innsett 13/4

HåpeSpire - 26 år - Barn 2 - Spiren - Fryseforsøk nr 1 fra IVF nr 1 - Cyclogest - Innsett uke 16

gratulerer med gravid Håpespire
❤️❤️❤️❤️

13 dpo/3+6

Hadde gruet meg veldig til å teste i dag, var redd for å se falmende streker. Men det er en økning. Har ikke peiling på om det er bra nok, men NOE stiger i hvert fall. Må innrømme at jeg stresser litt over at jeg fikk 1-2 på digital test, ser så mange som får 2-3 på samme tidspunkt... Må prøve å slå fra meg de fæle tankene. Jeg ER gravid ❤

11 dpo
Vis vedlegget 355142

13 dpo

Vis vedlegget 355143
Jeg syns da at dette ser fint ut :) Og du har jo ikke bikket 2 uker siden befruktning ennå. Som du sier, du ER gravid! Det er helt fantastisk:love7

Det var da voldsomt hvor mye EL slim jeg har idag :hilarious: Har forstått at det ikke er uvanlig under stimulering?

Tusen takk <3 Jeg spurte de nå samtidig som jeg sendte svar om positiv test. Vet jeg ikke skal spør om sånt på Crypho, men siden jeg meldte fra om testen i samme slengen så håpte jeg at det gikk bra :)

Håper de er villige til å hjelpe til med styrt syklus! Jeg heier på deg videre ❤

Jeg skulle liksom vente med å teste, ja særlig :P Røyk på to tester i dag. Øverst er fra i går (7 dpo), midten er i morges (8 dpo), den siste er et par timer senere.
ER det antydning til strek, eller er det ønsketenking?!?

Vedlegg

• 86B0F611-F525-492E-8664-CDA4F3AB47A2.jpeg
    86B0F611-F525-492E-8664-CDA4F3AB47A2.jpeg
    205,5 KB · Visninger: 132
Jeg skulle liksom vente med å teste, ja særlig :p Røyk på to tester i dag. Øverst er fra i går (7 dpo), midten er i morges (8 dpo), den siste er et par timer senere.
ER det antydning til strek, eller er det ønsketenking?!?

Det er NOE der :nailbiting: ❤ Håper det ikke bare er skygge!!!!!

Samme tanke slo meg, tørr ikke å håpe for mye. Kan ikke huske å ha fått skygge fra babyplan sine tester tidligere. Dagen kommer til å gå saaakte til i morgen tidlig er jeg redd :p

Jeg har aldri fått skygge på de heller, men ser mange andre får det. Venter med deg i spenning ❤

Back
Topp