April 2021

9 dpo test vs.11 dpo test (blå bakgrunn). Ingen voldsom økning, men streken er ganske rosa og søt nå:hilarious: Aldri brukt tester til å følge utviklingen før, hva tror dere?

Er ikke blodprøve før onsdag, svar kanskje på fredag:facepalm: Tenkte å ta en digital på torsdag, da er jeg i tilfelle 4+1, i håp om å få 2-3 uker:nailbiting:
Jeg synes den ser kjempe fin ut :D Kan ikke mye om temaet, men krysser fingre og tær for at spiren holder :D

Tusen takk til dere alle som svarer. Blir mye rare spørsmål. Har googlet og lest blogger/dagbøker av mennesker som har prøvd «alt». Synes ofte at det ender dårlig i de historiene jeg har lest.
I morgen er det uttak, så nerver i høyspenn - og fryktelig pessimist. Leser erfaringene deres om og om igjen, og HÅPER jeg kan komme med en positiv opplevelse her i morgen :P :D

Jeg får komme til innsett i morgen så lenge jeg er symptomfri og ikke havner i karantene selv.

Jeg tror ikke på at det skjer før jeg går ut derfra med egget godt planta i livmora altså!
Hurraaa!! Nååååå blir det innsett, og jeg håper det går din vei :D Masse masse lykke til!

Er det forresten noen som har erfaring med terminberegning etter FET? Jeg har prøvd diverse kalkulatorer på nett og fått alt fra 24.12 til 01.01... Føles litt ekstra relevant siden det kan bli både 2021 og 2022 baby (HVIS jeg kommer så langt så klart, mange milepæler dit enda føler jeg).

Uansett, jeg satte inn fryst 5 dagers blasto 12.04. Da tenker jeg beregning fra 19 dager før (14+5) og det blir vel 24.03? Eller blir det 23.03:hilarious:? De fleste kalkulatorene sier da termin 29.12.
https://aleris-hamlet-fertility.dk/no/verdt-aa-vite/terminkalkulator/

8 dpo og rauk på en smell med en negativ test :woot:
Men med ømme pupper og voldsom rare følelser i livmora måtte eg bare! :)
Lenge leve teste galskapen! :smiley-ashamed008

Tusen takk til dere alle som svarer. Blir mye rare spørsmål. Har googlet og lest blogger/dagbøker av mennesker som har prøvd «alt». Synes ofte at det ender dårlig i de historiene jeg har lest.
I morgen er det uttak, så nerver i høyspenn - og fryktelig pessimist. Leser erfaringene deres om og om igjen, og HÅPER jeg kan komme med en positiv opplevelse her i morgen :p :D

Masse lykke til ❤❤ Det kommer nok til å gå helt fint!

Det å ikke teste er så drøyt vanskelig. Å alle symptomer man har kan liksom være både mensen som kommer, graviditet eller bivirkninger av medisiner. Er virkelig til å bli gal av. :happy090
Så skjønner godt du ikke klarte å vente lenger.
Krysser fingrene for positiv test om noen dager :smiley-angelic001

Hos min klinikk er det vanligst med UL på dag 10, så jeg tror nok det går fint med UL på dag 9 :) På dag 6 vil de ikke se nok til at de kan avgjøre når det skal være uttak tror jeg.
Ja det går nog fint. Nå når jeg endelig har kommit meg til sprøytestart er det jo tid for å bekymre meg for neste ting, som hodet har bestemt er overstimulering :bored:

Det å ikke teste er så drøyt vanskelig. Å alle symptomer man har kan liksom være både mensen som kommer, graviditet eller bivirkninger av medisiner. Er virkelig til å bli gal av. :happy090
Ja enig!! Testetøs her :P All ære til dem som klarer å vente :P

Takk:)
Det jeg ikke skjønner med denne er hvis man setter inn FET blastocyst med dato 12.04 blir termin beregnet til 31.12. Men hvis man setter inn ICSI med dato for uthenting 07.04 (mao 5 dager tidligere) blir termin 29.12.
Hva er det jeg går glipp av her:hilarious:? Hvorfor legger den på 2 dager hvis embryoet har vært fryst?

Ja det er heilt sprøtt!
Nistirrer sånn på testen at en nesten ser syne av 2 streker :sorry: hihi
En postitivt test er alt en ønsket seg om dagen :)
Men det er klart alt for tidlig for meg, 11-12 dpo då begynne alvoret :D

Si fra når jeg skal sette deg på gravid da :D Jeg ELSKER å dille og dalle med babyting, koooooos deg ❤

Det er planen :D Tar første test på søndag 11 dpo :nailbiting: Sykt å tenke på at jeg får vite svaret om bare 1 uke!!!!!

Ja, det er helt syyykt hvor fort det plutselig går når man endelig får spiren trygt plassert der den skal være! Etter alle disse mnd med venting og negativt forsøk sist var jeg nesten ikke «klar» for svaret og er helt perpleks nå som det virker som det kan gå veien:happy:
Jeg vil imidlertid vente til blodprøvesvaret kommer før jeg tar helt av, skrekken er selvsagt kjemisk:shifty:

9 dpo test vs.11 dpo test (blå bakgrunn). Ingen voldsom økning, men streken er ganske rosa og søt nå:hilarious: Aldri brukt tester til å følge utviklingen før, hva tror dere?

Er ikke blodprøve før onsdag, svar kanskje på fredag:facepalm: Tenkte å ta en digital på torsdag, da er jeg i tilfelle 4+1, i håp om å få 2-3 uker:nailbiting:
Åh så spennende! Definitivt en økning! :Heartpink

I morgen er det uttak, så nerver i høyspenn - og fryktelig pessimist. Leser erfaringene deres om og om igjen, og HÅPER jeg kan komme med en positiv opplevelse her i morgen :p :D

Masse lykke til:smiley-angelic003

Back
Topp