April 2021

Ja blir fryktelig mye ekstra bekymring pga korona. Skulle igang med sprøyter to dager etter Norge stengte ned ifjor. Så korona har utsatt ting litt kan du si.

Ja må ringe dem over påske å høre hvordan det blir. Smittetallene går ihvertfall ned, så håper det er nok til at de åpner opp igjen.xsmile14

Håper virkelig det ikke blir utsatt igjen, du har ventet lenge nok ❤

Jakten på kirsebæret, IVFbarn#1, ICSI/TESA#1, innsett#2- styrt syklus, progynova og cyclogest hos Medicus Oslo. Innsett planlagt 12 april.

Prøver meg igjen etter negativt fryseforsøk i «all hemmelighet» i forrige syklus. Var så nede etter all ventingen at jeg ikke orket å dele, bare fulgte med:hilarious:

Kort om min historie:
Forsøk avbrutt (etter ovitrelle) i aug 2020 pga korona:mumum
Uttak nov 2020- totalfrys. 4 blastoer på frys:Heartred
Fryseforsøk januar 2021- avbrutt grunnet manglende EL :bored:
Fikk aldri mensen i februar...:bored:
Innsett mars 2021, perfekt blasto,
ingen graviditet:arghh:

Velkommen ❤ Skjønner godt at du hadde behov for litt avstand, det kan være tøft å måtte forholde seg til andre når ting ikke går.

Norri - 30 år - barn 1 - UNN - Fryseforsøk #5 fra IVF #1 - Estradot plaster, prednisolon, utrogestan, albyl-e - innsett ca uke 16-17

Velkommen ❤ Så mange du har hatt på frys! :D Håper at egget sitter hele veien nå :)

Salamander-28år-B1-St.olavs- uttak nr. 4- Menopur oppstart ca uke 15 eller 16 om alt er presist.

Da får vi se da om jeg holder meg i april eller hva det blir til. vet ikke om det kun blir enkeltstimulering eller duostim denne gangen også, har blitt enig med st.olavs om å se det an. Blir uttak nr.4 siden vi ikke har fått noen egg ut i det hele tatt eller vi fikk ut 2 egg da sist på uttak nr.3 i duostim men de delte seg ikke desverre. Så på an igjen, pjuh! Rykk tilbake til start:bag:

Velkommen ❤ Vet du hva, du er beundringsverdig altså! Å møte på så mange nederlag på så kort tid, og likevel greie å stå støtt i det! Jeg bøyer meg i støvet ❤

Fyller seg bra opp i april-gruppa! Håper det resulterer i mange januar-babyer :love017

Velkommen ❤ Hvordan går det med stimuleringen? :)
Takk:Heartred den går overraskende bra, kjenner lunta er litt kort, men har ikke hatt noe særlig hetetokter som jeg hadde sist på synarela! (Men hadde to tette egguttak sist så kanskje derfor jeg reagerte veldig da) Skal melde inn mensen imorgen :happy:
Blir spennede å følge med her framover hvordan det går :)

Velkommen ❤ Vet du hva, du er beundringsverdig altså! Å møte på så mange nederlag på så kort tid, og likevel greie å stå støtt i det! Jeg bøyer meg i støvet ❤
Tusen takk❤️ Jeg hadde innsett på 1 ivf forsøk å da var menopur en av medisinene, så håper det var menopur som ga det ene gode egget som klarte seg, resulterte ikke i graviditet da men. Ellersn har det vært labert ja desverre. Legger all min lit til menopur nå:woot: du har også vært gjennom masse Håpespire som er beundringsverdig!, vi er alle en gjeng med sterke damer❤️❤️❤️❤️

Takk:Heartred den går overraskende bra, kjenner lunta er litt kort, men har ikke hatt noe særlig hetetokter som jeg hadde sist på synarela! (Men hadde to tette egguttak sist så kanskje derfor jeg reagerte veldig da) Skal melde inn mensen imorgen :happy:
Blir spennede å følge med her framover hvordan det går :)

Så bra at det går bedre denne gang :D

Tusen takk❤️ Jeg hadde innsett på 1 ivf forsøk å da var menopur en av medisinene, så håper det var menopur som ga det ene gode egget som klarte seg, resulterte ikke i graviditet da men. Ellersn har det vært labert ja desverre. Legger all min lit til menopur nå:woot: du har også vært gjennom masse Håpespire som er beundringsverdig!, vi er alle en gjeng med sterke damer❤️❤️❤️❤️

Ja, vi burde kanskje bli flinkere til å gi oss selv en klapp på skuldra innimellom! ❤

Hååååååper sånn at det går bedre for deg denne gang! ❤ Krysser fingrene for at menopur gjør susen :joyful:

Blæh, jeg skal ha UL på tirsdag eller onsdag neste uke. Kjenner jeg gruer meg. Hva hvis kroppen fremdeles er på bærtur og det blir avbrutt igjen???? Hadde mareritt om at gynekologen skulle sjekke om det var eggløsning på vei, men så tittet hun opp på meg og sa "Neeeeei, her ser jeg ingen egg, bare elefanter..." Våknet i panikk og var bekymret for at jeg skulle føde en elefant :hilarious:

Blæh, jeg skal ha UL på tirsdag eller onsdag neste uke. Kjenner jeg gruer meg. Hva hvis kroppen fremdeles er på bærtur og det blir avbrutt igjen???? Hadde mareritt om at gynekologen skulle sjekke om det var eggløsning på vei, men så tittet hun opp på meg og sa "Neeeeei, her ser jeg ingen egg, bare elefanter..." Våknet i panikk og var bekymret for at jeg skulle føde en elefant :hilarious:
Det skal gå så fint skal du se :Heartred

Det skal gå så fint skal du se :Heartred

Jeg håper du har rett ❤ Kjenner at jeg har så sinnsykt troa på det egget som er helt perfekt, og er redd for at det skal komme enda en ting i veien for innsett. Vet jo at egget ligger der og venter uansett, men likevel... Det føles liksom litt fjernt at JEG skal bli ruger etter å ha ventet så "lenge" :oops:

Back
Topp