April 2021

TP - 30 år - B1 - Porsgrunn - IVF #2 - Menopur/Fyremadel/Lutinus - uttak/innsett forventet i uke 16/17

Etter 3 innsett er vi klare for andre ferskforsøk! :joyful: Første runde i Porsgrunn, så er spent på hvordan det er der i forhold til Klinikk Hausken Oslo.:wideyed: Gleder meg til oppstart nå!!:woot:

Velkommen ❤ Jeg husker deg fra en tidligere måned! Spennende med klinikkbytte :) Kan jeg spørre hvorfor dere byttet?

Gi meg et lite vink når jeg skal flytte dere over på stimulering og ruging :) Jeg greier ikke alltid å henge med selv :P

Velkommen ❤ Jeg husker deg fra en tidligere måned! Spennende med klinikkbytte :) Kan jeg spørre hvorfor dere byttet?

Takk! :Heartred Jaa, jeg kommer meg jo aldri vekk fra dette forumet!:hungover::hilarious: Vi valgte å gå privat ett forsøk mens vi sto på venteliste offentlig. Nå er det oppbrukt og vi har ikke penger til nytt forsøk privat!:shifty:

Takk! :Heartred Jaa, jeg kommer meg jo aldri vekk fra dette forumet!:hungover::hilarious: Vi valgte å gå privat ett forsøk mens vi sto på venteliste offentlig. Nå er det oppbrukt og vi har ikke penger til nytt forsøk privat!:shifty:

Aha, skjønner :) Det var jo kanskje ikke så dumt, da føler man i hvert fall at noe skjer i ventetiden! Håper Porsgrunn greier å få dere i mål ❤

TP - 30 år - B1 - Porsgrunn - IVF #2 - Menopur/Fyremadel/Lutinus - uttak/innsett forventet i uke 16/17

Etter 3 innsett er vi klare for andre ferskforsøk! :joyful: Første runde i Porsgrunn, så er spent på hvordan det er der i forhold til Klinikk Hausken Oslo.:wideyed: Gleder meg til oppstart nå!!:woot:
Sniker litt....Porsgrunn er det fantastiske mennesker som jobber, så tror du får en virkelig fin opplevelse ❤️

Alle gode ting er 3? Håper på oppstart i uke 15.

Snøblomst - 31år - B2 - Spiren - IVF#3 - Bemfola, menopur, fyremadel, ovitrelle og cyclogest

Litt det samme som hos oss da! :) Førstemann satt på tredje forsøket med inseminering av donorsæd. Hadde håpet på det samme denne gang, men etter 3 mislykka runder med IUI ble det IVF.

Hormoner er ikke kjempegøy, men det er SÅ verdt det til slutt! Det er veldig godt når man kommer i gang og man føler at noe endelig skjer! Håper på at du tåler medisinene godt og at det vokser frem noen fine egg ❤[/QUOT

Ja, veldig likt. Har fått med meg det du har gått gjennom de siste månedene. Utrolig imponert over hvor tøff du er. Stå på! Bebylykke er rett rundt hjørne xsmile6

Det er så verdt det, helt enig. I 11 år har vi prøvd å få barn. 3 år med førstemann og da måtte vi få hjelp. Denne gangen håpet vi på at vi kan lykkes på egenhånd, men det skjedde ikke. I 2018 har vi fått plass i Porsgrunn men måtte takke nei pga min mann hadde akkurat fått MS diagnosen. Han har det veldig bra, så bestemte vi oss for å prøve igjen.

Lykke til alle sammen :smiley-angelic003

B82 - 38 - B2 (felles) - Porsgrunn - IVF/ICSI#1 - letrozol /menopur/ fyremadel/ lutinus - uttak/innsett i uke 16

Ja, veldig likt. Har fått med meg det du har gått gjennom de siste månedene. Utrolig imponert over hvor tøff du er. Stå på! Bebylykke er rett rundt hjørne xsmile6

Det er så verdt det, helt enig. I 11 år har vi prøvd å få barn. 3 år med førstemann og da måtte vi få hjelp. Denne gangen håpet vi på at vi kan lykkes på egenhånd, men det skjedde ikke. I 2018 har vi fått plass i Porsgrunn men måtte takke nei pga min mann hadde akkurat fått MS diagnosen. Han har det veldig bra, så bestemte vi oss for å prøve igjen.

Lykke til alle sammen :smiley-angelic003

Så god du er ❤

Herlighet for en reise! :eek: 11 år... Dere er jammen sterke som har kommet dere gjennom det! MS er ikke noe å spøke med, men det er godt å høre at det går bra nå :) Håper VIRKELIG at det er denne runden som skal til ❤

Fy fasaaaaaan som jeg hater mensen :arghh: Jeg blir rett og slett ei skikkelig emosjonelt ustabil KJERRING :shifty: Ikke at jeg er noe særlig stabil uten mensen sånn egentlig :hilarious: Men så kom jeg til å tenke på de 5 dagene jeg gikk på cyclogest før innsett ble avbrutt sist, og jeg kjenner at jeg ikke gleder meg i det hele tatt!!!!! At kona ikke regelrett knerta meg i løpet av de dagene er et mirakel :angelic:

Hvordan går det med dere andre? :)

Fy fasaaaaaan som jeg hater mensen :arghh: Jeg blir rett og slett ei skikkelig emosjonelt ustabil KJERRING :shifty: Ikke at jeg er noe særlig stabil uten mensen sånn egentlig :hilarious: Men så kom jeg til å tenke på de 5 dagene jeg gikk på cyclogest før innsett ble avbrutt sist, og jeg kjenner at jeg ikke gleder meg i det hele tatt!!!!! At kona ikke regelrett knerta meg i løpet av de dagene er et mirakel :angelic:

Hvordan går det med dere andre? :)

Kjempenervøs for at forsøk skal bli utsatt pga nedstengning i Haugesund. Venter mensen til helgen ca. Så håper virkelig de åpner opp skikkelig rett over påske.
Hadde scratching denne syklusen, så hvis innsett blir utsatt må jeg kanskje gjør det igjen? Noen som vet? Det er vel anbefalt syklusen før tror jeg.
Fy så drittlei jeg er corona nå!!!

Kjempenervøs for at forsøk skal bli utsatt pga nedstengning i Haugesund. Venter mensen til helgen ca. Så håper virkelig de åpner opp skikkelig rett over påske.
Hadde scratching denne syklusen, så hvis innsett blir utsatt må jeg kanskje gjør det igjen? Noen som vet? Det er vel anbefalt syklusen før tror jeg.
Fy så drittlei jeg er corona nå!!!

All den ekstra bekymringen som korona medfører kunne vi godt vært uten ja!!!! Å konstant bekymre seg for å bli utsatt for smitte og havne i karantene, eller at legene havner i karantene er en stor belastning. Heldigvis har min klinikk sagt at det skal MYE til for at de stenger. De har delt klinikken i to kohorter slik at det ene teamet fremdeles kan tilby behandling dersom det andre havner i karantene. Håper det ordner seg for deg ❤

Scratching vet jeg dessverre ingenting om. Hør med klinikken?

All den ekstra bekymringen som korona medfører kunne vi godt vært uten ja!!!! Å konstant bekymre seg for å bli utsatt for smitte og havne i karantene, eller at legene havner i karantene er en stor belastning. Heldigvis har min klinikk sagt at det skal MYE til for at de stenger. De har delt klinikken i to kohorter slik at det ene teamet fremdeles kan tilby behandling dersom det andre havner i karantene. Håper det ordner seg for deg ❤

Scratching vet jeg dessverre ingenting om. Hør med klinikken?

Ja blir fryktelig mye ekstra bekymring pga korona. Skulle igang med sprøyter to dager etter Norge stengte ned ifjor. Så korona har utsatt ting litt kan du si.

Ja må ringe dem over påske å høre hvordan det blir. Smittetallene går ihvertfall ned, så håper det er nok til at de åpner opp igjen.xsmile14

Jakten på kirsebæret, IVFbarn#1, ICSI/TESA#1, innsett#2- styrt syklus, progynova og cyclogest hos Medicus Oslo. Innsett planlagt 12 april.

Prøver meg igjen etter negativt fryseforsøk i «all hemmelighet» i forrige syklus. Var så nede etter all ventingen at jeg ikke orket å dele, bare fulgte med:hilarious:

Kort om min historie:
Forsøk avbrutt (etter ovitrelle) i aug 2020 pga korona:mumum
Uttak nov 2020- totalfrys. 4 blastoer på frys:Heartred
Fryseforsøk januar 2021- avbrutt grunnet manglende EL :bored:
Fikk aldri mensen i februar...:bored:
Innsett mars 2021, perfekt blasto,
ingen graviditet:arghh:

Norri - 30 år - barn 1 - UNN - Fryseforsøk #5 fra IVF #1 - Estradot plaster, prednisolon, utrogestan, albyl-e - innsett ca uke 16-17

Salamander-28år-B1-St.olavs- uttak nr. 4- Menopur oppstart ca uke 15 eller 16 om alt er presist.

Da får vi se da om jeg holder meg i april eller hva det blir til. vet ikke om det kun blir enkeltstimulering eller duostim denne gangen også, har blitt enig med st.olavs om å se det an. Blir uttak nr.4 siden vi ikke har fått noen egg ut i det hele tatt eller vi fikk ut 2 egg da sist på uttak nr.3 i duostim men de delte seg ikke desverre. Så på an igjen, pjuh! Rykk tilbake til start:bag:

Back
Topp