Ja de virker hyggelige de jeg har snakket med.. og jeg har sett avdelinger fra den barnehagen ute på tur også.Krysser fingrene for at det går bra. Begge ungene her har kost seg ved oppstart i sin første barnehage.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de virker hyggelige de jeg har snakket med.. og jeg har sett avdelinger fra den barnehagen ute på tur også.Krysser fingrene for at det går bra. Begge ungene her har kost seg ved oppstart i sin første barnehage.
Så bra at du får vaksineOi, jeg er visst i en annen vaksinegruppe enn det jeg trodde, og er jeg heldig så får jeg første dose i løpet av uken
Og jeg som trodde jeg var blant de som måtte vente lenge...
Har et par underliggende sykdommer, men bare mild og trodde ikke de ville gjøre at jeg skulle få vaksinen tidligere
Gode nyheter! Bra dere har kommet så langt i vaksineringenOi, jeg er visst i en annen vaksinegruppe enn det jeg trodde, og er jeg heldig så får jeg første dose i løpet av uken
Har et par underliggende sykdommer, men bare mild og trodde ikke de ville gjøre at jeg skulle få vaksinen tidligere
Så bra at du får vaksine![]()
Fikk SMS fra kommunen at for de i gruppe 5-7 som ønsker vaksinen så kan de sette seg på en reserveliste siden de har hatt noen avbestillinger.Gode nyheter! Bra dere har kommet så langt i vaksineringen
Jeg har ikke klart å finne åpen barnehage her, så vært vanskelig. Dette skal bli veldig bra. Rart men bra.
Oi, jeg er visst i en annen vaksinegruppe enn det jeg trodde, og er jeg heldig så får jeg første dose i løpet av uken
Jeg har litt nedsatt leverfunksjon, litt nedsatt lungekapasitet, migrene, pollenallergi og denne ryggen.Oi, så kjekt da.
Jeg er i en gruppe som ikke finnes på listene jeg. Eller, altså, "friske 18-44 år" som ifølge plantasjene skal få, men det er ikke VEDTATT, og er ikke en reell gruppe med et nummer. Men før eller siden, før eller siden får jeg nok, og det haster ikke for meg, her jeg bor.
Jo det er det ogDet er vel ofte stengt nå for tiden? Pga corona.
Uff da.Jeg kjørte på noe med sykkelen som punkterte dekket.. makan.
Med meg gikk det bra. Dekket er fikset. Var en tegnestift noen hadde kastet fra seg.Uff da.
Ett dekk kan lett fikses, hvordan gikk det med deg og personen?
Samme gruppe som her altså. Må innrømme at jeg er mest opptatt av at flest mulig i den gruppen blir vaksinert enn at akkurat jeg blir det. Ikke vaksinemotstander altså, har absolutt tenkt å ta vaksinen, men jeg gjør det for å beskytte andre og på sikt kunne reise, ikke fordi jeg er bekymret for å bli syk selv. Da kan jeg pent vente i kø mens vi vaksinerer de som har størst behov.
Er fullstendig enig med deg.Det haster ikke for meg personlig nei, jeg skal absolutt ha den, men ser at det kan være deler av gruppen det haster mer for. De som er ca 20 år yngre enn meg, f.eks. For min del kan de godt snu bunken og starte fra 18 når de tar fatt på 18-44 selv om det altså setter meg nesten sist i den, jeg er 41, rekker vel å bli 42 for de kommer til meg da, jeg har bursdag i sommer. (og regnes vel som 42 siden jeg blir det i år)
Haha wowKvakk litt til når jeg åpnet brevet fra skolen til Lille U i dag.
Overskriften var "Velkommen til ungdomsskolen", og jeg som var så sikker på at han skulle begynne i første klasse
Teksten i selve brevet var forresten riktig
Fikk SMS fra kommunen at for de i gruppe 5-7 som ønsker vaksinen så kan de sette seg på en reserveliste siden de har hatt noen avbestillinger.
Gruppe 5-7 er følgende:
5. Alder 55-64 år med underliggende sykdommer/tilstander (se listen over risikogrupper under)
6. Alder 45-54 år med underliggende sykdommer/tilstander
7. Alder 18-44 år med underliggende sykdommer/tilstander
Gruppe 7 er 18-44 år MED underliggende sykdommer/tilstander, 18-44 UTEN underliggende sykdommer/tilstander har ingen gruppe.Eg er gruppe 7, kun pga alder. Eg får vaksine kommende onsdag, pga jobben![]()