April 2021 :D

Jeg mener å ha lest den, tehe. Ikke morsomt, men fortsatt litt morsomt, hvis du skjønner..
Ikke helt.
Jeg syns det var hysterisk morsomt siden det personen mente med svart dagmamma var en dagmamma som ikke betalte skatt, det hadde jo ingenting med hudfargen å gjøre...

Hun døde hvertfall med korona, det står ikke så mye enda, så skal vel kanskje obduseres. Stakkars familie :Heartred

Alltid trist uansett.

Det er noe annet når gamle folk dør.

Flaks for huseier at bare trampolinen ble ødelagt. Hvis det treet hadde falt over huset kunne det blitt dyrt for ham. Nok en grunn til å unngå svart arbeid.
Svært mange gode grunner til det ja.

Men han får kjøpe en ny trampoline da, tilsvarende kvalitet som den han ødela. Og bære glad de ikke traff noe annet ja.

Flaks for huseier at bare trampolinen ble ødelagt. Hvis det treet hadde falt over huset kunne det blitt dyrt for ham. Nok en grunn til å unngå svart arbeid.
Det er veldig sant. Så han må ut med noen 1000,- , men da kunne det blitt stygt ja.

Svært mange gode grunner til det ja.

Men han får kjøpe en ny trampoline da, tilsvarende kvalitet som den han ødela. Og bære glad de ikke traff noe annet ja.
Jepp han skal overføre til gubben i dag så han var ikke kranglete på det heldigvis:)

Nok en solrik, kald dag.

Det er strålende sol, men under 5 grader. Det skal opp i 8 i løpet av dagen, men det er jo ikke akkurat helt varmt det heller. På nettene er det såpass kaldt at det er is på bilene på morgenen.

Nok en solrik, kald dag.

Det er strålende sol, men under 5 grader. Det skal opp i 8 i løpet av dagen, men det er jo ikke akkurat helt varmt det heller. På nettene er det såpass kaldt at det er is på bilene på morgenen.
Strålande sol her og:) 8 grader nå. Blir glad hver dag vi står opp og ser sol ute

Strålande sol her og:) 8 grader nå. Blir glad hver dag vi står opp og ser sol ute
Kommet seg opp i 5,4 her. ser deilig ut innefra, men det er kaldt ute. Men fint er det nå i alle fall, mye kjekkere med sol enn nedbør. Særlig siden den stadig kom som snø.

Jeg fikk en sms fra Amfi som minnet om at jeg har kuponger å bruke, medlemstilbud tom 30.4. Takk for at du bruker minnbind og bruker hele åpningstiden.

Kommunene her omkring innførte strengere tiltak fra midtnatt og ut neste uke, Det anbefales at vi ikke oppsøker kjøpesenter om vi ikke må. Da er det ikke akkurat helt nødvendig at senteret sender ut melding til alle sine medlemmer (det er jo vel de fleste) om å komme?

Back
Topp