April 2021 :D

Litt merkelig at jeg gruer meg mer for å skulle forklare min nåværende situasjon og høre om gradert sykemelding enn for celleprøve? :hilarious:
Vikarlege, og jeg har en tendens til at tårene presser på når jeg snakker om hvordan jeg har det for tida :sorry:
Lykke til
Skriv det ned på papir å ta med om det hjelper

God morgen.
To dager igjen til helg :)

stakkars nevø som har fått vannkopper, det var vilt mye prikker på den gutten. Vi skulle egentlig ditto lørdag hele gjengen siden niese har bursdag, men kengubsrnet blir nå hjemme siden han ikke hsr hatt vannkopper ...

God morgen! Rolig hjemmestund før barnehagen åpner klokken ni. Handlingen er unnagjort på Kolonial :hilarious:

God morgen:) Starte på jobb til lunsj i dag, siden kollega må gå til lunsj. Håpe eg klare meg aleine med pasienter i dag:) Ha ein flott dag alle:)

Så stille her. Er det noko spanande som skjer i kveld? Eg er på veg i seng. Lite smerter enda. Håper dette varer. Fann den muskelknuten tidligere, så håpa det er synderen.
Jeg er hjemme med sykt barn i dag, vel sykt og sykt, han kastet opp i går morges så må være hjemme i dag.
Ikke noe spennende som skje her i kveld, håper på å få trent, men det kommer litt an på hvordan det går med ankelen som er vond etter jeg slo den nå i morges

Dagens mest spennende avbrudd fra ellers å bestå i å føre og avstemme kommunale tilskudd for en drøss barnehager, er at jeg skal ha med eldstemann til kjeveortoped og bytte strengen han fikk på for 10 uker siden, akkurat godt timet til å gå klipp av en digital sosial samling på jobb...

Da var celleprøve og samtale med lege unnagjort. Han er dansk med afgansk (?) opprinnelse, og merket at han hadde litt problemer med å forstå hva jeg fortalte. Men jeg ba om gradert/delvis sykemelding og det skrev han ut. Men ba ham om å skrive den fra mandag siden jeg har arbeidshelg (jada, jeg kunne fått den fra idag, men den samvittigheten min...) :shy: så nå er det å snakke med sjefen, kunne ringe henne etter 10.30 :p

Nevermind, han forstod meg ikke helt, så jeg nå. Jeg ønsket å jobbe litt, så ba om gradert sykemelding (typ 50%), men har visst fått full sykemelding :wacky:

Jeg er hjemme med sykt barn i dag, vel sykt og sykt, han kastet opp i går morges så må være hjemme i dag.
Ikke noe spennende som skje her i kveld, håper på å få trent, men det kommer litt an på hvordan det går med ankelen som er vond etter jeg slo den nå i morges

Kjipt med oppkast og din ankel. Blir lang dag på dykk då:bag:

Kjipt med oppkast og din ankel. Blir lang dag på dykk då:bag:
Han kastet opp i går morges, er 100% fin nå, men må være hjemme på grunn av denne 48 timers reglen.
Det var mannen som tok støyten i går morges siden jeg drev og gjorde meg klar til jobb.

Den ankelen er vond, men klarer å gå på dem så har håp for i kveld

Han kastet opp i går morges, er 100% fin nå, men må være hjemme på grunn av denne 48 timers reglen.
Det var mannen som tok støyten i går morges siden jeg drev og gjorde meg klar til jobb.

Såklart, viktig å følge reglene:) Håpa du får ein fin treningsøkt da:)

Sånne andre-dager kan være utfordrende, ungen er frisk, men må være hjemme...

(Og smittsom, ja! Før pleide mamma å passe barnebarna disse andre-dagene "for de er jo egentlgi friske". Etter noen heftige runder av at hun ble smittet så sluttet vi med det...)

God morgen.
To dager igjen til helg :)

stakkars nevø som har fått vannkopper, det var vilt mye prikker på den gutten. Vi skulle egentlig ditto lørdag hele gjengen siden niese har bursdag, men kengubsrnet blir nå hjemme siden han ikke hsr hatt vannkopper ...
Kanskje vert en ide at han fikk det nå da? Så slipper han å få det når eventuelle barn får det

Kanskje vert en ide at han fikk det nå da? Så slipper han å få det når eventuelle barn får det

Ikke meg du spør, men ville ikke utsatt mitt barn for smitte med vilje :) Mitt har ikke hatt, men jeg tenkte å vaksinere hvis han ikke får innen en viss alder

Ikke meg du spør, men ville ikke utsatt mitt barn for smitte med vilje :) Mitt har ikke hatt, men jeg tenkte å vaksinere hvis han ikke får innen en viss alder
Ja vaksine er jo et alternativ. Har 2 venninner med menn som fikk samtidig med barna, det var et helv*** for alle involverte :hungover:

Back
Topp