April 2021 :D

Jeg har et problem med min kjære mann.
Eller, æææ.... kanskje han heller har et problem med meg.
Hvordan skal jeg nå si dette....
Ok, for et års tid siden fikk jeg brått en interesse på planter og hage, og i år har jeg mange planer, fint og flott det.
Vi snakket litt her om dagen, og på spøk foreslo han at jeg skulle så gresskar i vår bittelille hage. Hvor skal vi få plass til det, jeg har jo allerede sådd vannmeloner..
Vel, hagen vår går jo lenger enn der gresset slutter, de liker jo hageavfall så dersom vi setter en liten kasse der hvor vi hev gresset etter vi klipte plenen i fjor.
Så ser jeg på frø.
Vet han tenker på disse gresskarene på størrelse med de i butikken.
Men, hmmm, ææææ, han vet jo, han kjenner da meg, når jeg gjør noe blander jeg inn en te-skje ironi og en stor spiseskje humor og gresskar var kanskje ikke det han burde ha foreslått.
Endte opp med frø til gresskar som blir 25-50 kg store....
Når jeg først prøver noe nytt må jeg jo gjøre det ordentlig!!!
Genialt. Må se bilder av det altså.
 
Genialt. Må se bilder av det altså.
Det blir først til høsten.
Kommer selvfølgelig ikke til å fortelle mannen noe som helst om størrelsen før han ser det selv (dersom jeg får dem til) :p
Tenkte å bruke dem til Haloween :)

Egentlig litt rart med BV.

Musemor gir faen, og vil bare ha det gøy.
Nina hadde enormt dårlig selvtillit, men Musemor er den personen Nina egentlig ønsker å være.
Så ga Nina brått faen, fikk *litt* for høy selvtillit, og finner på rare ting.

Det morsomste med det hele er at når endringen kom sa mannen "Endelig", han viste hva jeg skjulte.

Musemor har det mye mer gøy en den Nina var
 
Det blir først til høsten.
Kommer selvfølgelig ikke til å fortelle mannen noe som helst om størrelsen før han ser det selv (dersom jeg får dem til) :p
Tenkte å bruke dem til Haloween :)
Ja, men da har jeg noe å se frem til. Det og mulig rehablitering på Hamar som kanskje fører til en hel måned uten babyen min...
 
Det blir først til høsten.
Kommer selvfølgelig ikke til å fortelle mannen noe som helst om størrelsen før han ser det selv (dersom jeg får dem til) :p
Tenkte å bruke dem til Haloween :)

Egentlig litt rart med BV.

Musemor gir faen, og vil bare ha det gøy.
Nina hadde enormt dårlig selvtillit, men Musemor er den personen Nina egentlig ønsker å være.
Så ga Nina brått faen, fikk *litt* for høy selvtillit, og finner på rare ting.

Det morsomste med det hele er at når endringen kom sa mannen "Endelig", han viste hva jeg skjulte.

Musemor har det mye mer gøy en den Nina var
Hehe, litt rart det. Jeg syns du er artig, og ville nok likt deg i virkeligheten også :D
 
Hehe, litt rart det. Jeg syns du er artig, og ville nok likt deg i virkeligheten også :D
Tidligere var jeg en person på BV, selvsikker med en stor skje selvironi krydret med litt humor, og gir faen i hva andre tenker om en.
Nina var mobbeoffer, selvtillit under gulvet, ikke stod opp for seg selv.
Nå har Nina sakte men sikkert blitt Musemor, det startet under permisjonen med Liv, og jeg ELSKER det!!!!
 
Jeg har et problem med min kjære mann.
Eller, æææ.... kanskje han heller har et problem med meg.
Hvordan skal jeg nå si dette....
Ok, for et års tid siden fikk jeg brått en interesse på planter og hage, og i år har jeg mange planer, fint og flott det.
Vi snakket litt her om dagen, og på spøk foreslo han at jeg skulle så gresskar i vår bittelille hage. Hvor skal vi få plass til det, jeg har jo allerede sådd vannmeloner..
Vel, hagen vår går jo lenger enn der gresset slutter, de liker jo hageavfall så dersom vi setter en liten kasse der hvor vi hev gresset etter vi klipte plenen i fjor.
Så ser jeg på frø.
Vet han tenker på disse gresskarene på størrelse med de i butikken.
Men, hmmm, ææææ, han vet jo, han kjenner da meg, når jeg gjør noe blander jeg inn en te-skje ironi og en stor spiseskje humor og gresskar var kanskje ikke det han burde ha foreslått.
Endte opp med frø til gresskar som blir 25-50 kg store....
Når jeg først prøver noe nytt må jeg jo gjøre det ordentlig!!!

ææææ.... oi da
 
Tidligere var jeg en person på BV, selvsikker med en stor skje selvironi krydret med litt humor, og gir faen i hva andre tenker om en.
Nina var mobbeoffer, selvtillit under gulvet, ikke stod opp for seg selv.
Nå har Nina sakte men sikkert blitt Musemor, det startet under permisjonen med Liv, og jeg ELSKER det!!!!
Digger deg ❤️ Og mange andre mødre her på forumet!
 
Tidligere var jeg en person på BV, selvsikker med en stor skje selvironi krydret med litt humor, og gir faen i hva andre tenker om en.
Nina var mobbeoffer, selvtillit under gulvet, ikke stod opp for seg selv.
Nå har Nina sakte men sikkert blitt Musemor, det startet under permisjonen med Liv, og jeg ELSKER det!!!!

Digger deg, her er nok jeg ikke kommet like langt i den prosessen, for å si det sånn.
 
Du er også helt fantastisk.
Veldig mange her jeg er fryktelig glad i, og en del jeg savner.

Var veldig fin den tråden "yhe Babyverden" - er mye mindre drama her enn andre steder.
Ok seriøst tårer i øynene. Jeg får ikke venner lett, jeg sliter med å holde kontakt med mennesker generelt. Så det å finne noen mødre her jeg kan snakke med er helt flott!
 
Ok seriøst tårer i øynene. Jeg får ikke venner lett, jeg sliter med å holde kontakt med mennesker generelt. Så det å finne noen mødre her jeg kan snakke med er helt flott!
Skjønner litt hva du mener.
Nå kan jeg gå opp til en totalt fremmed og prate en time dersom jeg har tid.
Å få venner, ikke like lett, mange liker meg, få er nære meg.
Når det kommer til det er mye akkurat som før bare nå kan jeg være ensom i midten, ikke ensom på yttersiden.
Har de samme vennene som før endringen, flere på FB men hva betyr det liksom?
 
Skjønner litt hva du mener.
Nå kan jeg gå opp til en totalt fremmed og prate en time dersom jeg har tid.
Å få venner, ikke like lett, mange liker meg, få er nære meg.
Når det kommer til det er mye akkurat som før bare nå kan jeg være ensom i midten, ikke ensom på yttersiden.
Har de samme vennene som før endringen, flere på FB men hva betyr det liksom?
Det betyr ikke så mye liksom. Jeg skulle gjerne hatt flere nære venner, kunne ha vinkvelder. Men jeg er også veldig introvert, så ser for meg at det kan bli vanskelig. Og alle diagnosene og smertene gjør det ikke lettere.
 
God kveld
Snart natta her, i helgene skulle vi egentlig vært i bryllup på Sunnmøre , men det gikk jo heller ikke. Savner å se familien min jeg!
 
Etter et lite glass vin, og litt snaks bare sånn siden vi har bryllupsdag så tror jeg det snart er på tide å legge seg.
Skal tross alt på jobb i morgen.

Natta
 
Back
Topp