Jippi, da har kommunen vår kommet ned på 485,3 smittede per 100.000 innbyggere 
Kan ikke huske sist det tallet var under 500.
Det går sakte men sikkert nedover
Det går sakte men sikkert nedover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi, da har kommunen vår kommet ned på 485,3 smittede per 100.000 innbyggere
Det går sakte men sikkert nedover![]()
Jeg bare går rundt og håper folk er flinke og tallet går ned.Så bra.
Vi har 50 på VG sin grafikk. 2 av dem er ikke bosatt i kommunen, så kommunen har bare reg 3 av de 5, altså 30 pr 100.k
(totalt antall innbyggere 9409 ifølge sav-statistikken jeg har)
Jeg bare går rundt og håper folk er flinke og tallet går ned.
Syns det ser ut som om folk er det så har håp for en god fremtid.
Skulle bare så gjerne ha vært på Hageland.
Er helt for nedstengningen, og klager ikke over den, den er helt riktig slik situasjonen er nå.
Skulle bare ønske at smittesituasjonen ble slik at det kunne åpnes opp.
Håper på et tall under 200 per 100k
Fy så tungt det er å rake ut jord. Under treet er det blitt en dump etter de gravde og jevnet litt i høst, så nå blir det plaskedam under treet. Jeg skal da jevne ut fra de ytterste hengende kvistene og inn til stammen. God trim da!og været er fantastisk!
HengebjørkEt imponerende stort tre, hva slags tre er det?
Hengebjørkdet er så kult når det får løv, det blir en slags hytte inni der pga tett løv. Vi fjernet noen greiner i høst slik at både voksne og barn kan gå rundt inni der uten problemer
![]()
tydeligvis lenge siden jeg hadde en slik type jobbDet er veldig kultKult. Hadde ikke funket helt her da, bjørkeallergi. Men det hørtes helt fantastisk ut
Håper det varer ja! Jeg spiller iPad spill.Så stille her. Er det noko spanande som skjer i kveld? Eg er på veg i seng. Lite smerter enda. Håper dette varer. Fann den muskelknuten tidligere, så håpa det er synderen.
Sånn er jeg også. Tror det er ganske normalt. Vurderer en legetime selv også da jeg sliter litt om dagen. Lykke tilLitt merkelig at jeg gruer meg mer for å skulle forklare min nåværende situasjon og høre om gradert sykemelding enn for celleprøve?
Vikarlege, og jeg har en tendens til at tårene presser på når jeg snakker om hvordan jeg har det for tida![]()

Uff da, håper det går fint med degSånn er jeg også. Tror det er ganske normalt. Vurderer en legetime selv også da jeg sliter litt om dagen. Lykke til![]()