April 2021 :D

Jippi, da har kommunen vår kommet ned på 485,3 smittede per 100.000 innbyggere :)
Kan ikke huske sist det tallet var under 500.
Det går sakte men sikkert nedover :)

Jippi, da har kommunen vår kommet ned på 485,3 smittede per 100.000 innbyggere :)
Kan ikke huske sist det tallet var under 500.
Det går sakte men sikkert nedover :)

Så bra.

Vi har 50 på VG sin grafikk. 2 av dem er ikke bosatt i kommunen, så kommunen har bare reg 3 av de 5, altså 30 pr 100.k

(totalt antall innbyggere 9409 ifølge sav-statistikken jeg har)

Så bra.

Vi har 50 på VG sin grafikk. 2 av dem er ikke bosatt i kommunen, så kommunen har bare reg 3 av de 5, altså 30 pr 100.k

(totalt antall innbyggere 9409 ifølge sav-statistikken jeg har)
Jeg bare går rundt og håper folk er flinke og tallet går ned.
Syns det ser ut som om folk er det så har håp for en god fremtid.
Skulle bare så gjerne ha vært på Hageland.
Er helt for nedstengningen, og klager ikke over den, den er helt riktig slik situasjonen er nå.
Skulle bare ønske at smittesituasjonen ble slik at det kunne åpnes opp.
Håper på et tall under 200 per 100k

Jeg bare går rundt og håper folk er flinke og tallet går ned.
Syns det ser ut som om folk er det så har håp for en god fremtid.
Skulle bare så gjerne ha vært på Hageland.
Er helt for nedstengningen, og klager ikke over den, den er helt riktig slik situasjonen er nå.
Skulle bare ønske at smittesituasjonen ble slik at det kunne åpnes opp.
Håper på et tall under 200 per 100k

Håper på stadig synkende tall og med det lettere tiltak ja. Synkende smittetall er jo viktig. For hver og en av de smittede er en person. En mor eller far, datter eller sønn, søster eller bror, det er en person. Som blir syk. Av en sykdomsom for mange går bra, og for noen er langvarig plagsom og skaper trøbbel. og noen dør.

Det er bare tre personer her på øya, men det er tre mennesker. Av oss 9000 så er det en relativt stor andel som kjenner de tre. For vi er ikke så mange.

Fy så tungt det er å rake ut jord. Under treet er det blitt en dump etter de gravde og jevnet litt i høst, så nå blir det plaskedam under treet. Jeg skal da jevne ut fra de ytterste hengende kvistene og inn til stammen. God trim da! :p og været er fantastisk!

Vedlegg

• IMG_20210414_104746.jpg
    IMG_20210414_104746.jpg
    90,6 KB · Visninger: 11
Fy så tungt det er å rake ut jord. Under treet er det blitt en dump etter de gravde og jevnet litt i høst, så nå blir det plaskedam under treet. Jeg skal da jevne ut fra de ytterste hengende kvistene og inn til stammen. God trim da! :p og været er fantastisk!

Et imponerende stort tre, hva slags tre er det?

Et imponerende stort tre, hva slags tre er det?
Hengebjørk :) det er så kult når det får løv, det blir en slags hytte inni der pga tett løv. Vi fjernet noen greiner i høst slik at både voksne og barn kan gå rundt inni der uten problemer :D

Hengebjørk :) det er så kult når det får løv, det blir en slags hytte inni der pga tett løv. Vi fjernet noen greiner i høst slik at både voksne og barn kan gå rundt inni der uten problemer :D

Kult. Hadde ikke funket helt her da, bjørkeallergi. Men det hørtes helt fantastisk ut

Begynt å bruke lifesum igjen for å få en oversikt:) tenkte jeg skal registrere den jobben jeg gjør som trening da jeg raker (mye jord som flyttes), spar og blir faktisk ordentlig varm :p kanskje som gå medium, mon tro. Men usj, vannblemmer i hendene nå:hilarious: tydeligvis lenge siden jeg hadde en slik type jobb:rolleyes:

Jobba fra 8.30 til 14.00. Digital legetime i morgen Har dessverre både dårlige og gode dager. Kva skal eg da sei til legen? Dårlige dager klare eg knapt jobbe halv dag men gode dager klare eg meir.

Så stille her. Er det noko spanande som skjer i kveld? Eg er på veg i seng. Lite smerter enda. Håper dette varer. Fann den muskelknuten tidligere, så håpa det er synderen.

Litt merkelig at jeg gruer meg mer for å skulle forklare min nåværende situasjon og høre om gradert sykemelding enn for celleprøve? :hilarious:
Vikarlege, og jeg har en tendens til at tårene presser på når jeg snakker om hvordan jeg har det for tida :sorry:

Litt merkelig at jeg gruer meg mer for å skulle forklare min nåværende situasjon og høre om gradert sykemelding enn for celleprøve? :hilarious:
Vikarlege, og jeg har en tendens til at tårene presser på når jeg snakker om hvordan jeg har det for tida :sorry:
Sånn er jeg også. Tror det er ganske normalt. Vurderer en legetime selv også da jeg sliter litt om dagen. Lykke til:Heartred

Back
Topp