April 2021 :D

I tillegg har en god del sv de mistet jobbene sine

Å miste jobben, det har jeg mer sympati for.

Og min manglende sympati for at man ikke får svenskehandlet, dreier seg mye om den komplett manglende forståelsen de syterene jeg har vært borti, har hatt for at det ikke er alle som kan svenskehandle.

Men nå har jeg vært forskånet for syt på en stund så jeg burde ikke ha så mye meninger om der sikkert.

Du trodde det var i morgen, så var det i dag.

Fordi.... de sa tirsdag, og ditt hode tenkte det var mandag? (Jeg stopet akkutat ved postkassa, fint at det er poost mandag uke 14 tenkte jeg, siden det ikke har vært post på lenge grunnet påske. Vi fikk ikke noe.... ikke noe... ehh, vent.... ikke levert (ikke fotspor) ehh, vent... det er,,,, TIRSDAG!
Nemlig :) godt vi er flere. Så regner med svar i morgen

Nemlig :) godt vi er flere. Så regner med svar i morgen

Jeg håper på en del wish - post som skulle komme siste dagen før påske (så kommer det ikke nå så får jeg ta runden og få igjen pengene på det også. Som jeg måtte med nesten hele forrige handel. (jeg hadde tre bestillinger på under en mnd. Fra den første kom vel en ting. Fra den andre er det bare to som mangler og jeg håper de kommer.... I morgen da siden der ikke er post i dag. Den siste bestillingen skal leveres innen 9. 4 så der er på tide med noe post snart... Så må jeg vel ryke på en ny med å bestille omigjen alt det som ikke kom. Og noe mer, som ikke kom i fjor sommer så jeg droppet det men det nærmer seg sommer igjen (i wish-verden hvor det tar en måned eller så før ting kommer)

Minner meg på å fullføre den bestillingen av telt-fikseting som jeg ikke kjøper på wish, her snakker vi merkevare, så jeg skal ha the real thing. Fra wish kjøper jeg bare jalla-greier, det som ikke kom var stort sett knapper (og en omslagskjole fra i fjor som skulle vært genial over bikini på vei til basseng/strand med ungene.)

Jeg håper på en del wish - post som skulle komme siste dagen før påske (så kommer det ikke nå så får jeg ta runden og få igjen pengene på det også. Som jeg måtte med nesten hele forrige handel. (jeg hadde tre bestillinger på under en mnd. Fra den første kom vel en ting. Fra den andre er det bare to som mangler og jeg håper de kommer.... I morgen da siden der ikke er post i dag. Den siste bestillingen skal leveres innen 9. 4 så der er på tide med noe post snart... Så må jeg vel ryke på en ny med å bestille omigjen alt det som ikke kom. Og noe mer, som ikke kom i fjor sommer så jeg droppet det men det nærmer seg sommer igjen (i wish-verden hvor det tar en måned eller så før ting kommer)

Minner meg på å fullføre den bestillingen av telt-fikseting som jeg ikke kjøper på wish, her snakker vi merkevare, så jeg skal ha the real thing. Fra wish kjøper jeg bare jalla-greier, det som ikke kom var stort sett knapper (og en omslagskjole fra i fjor som skulle vært genial over bikini på vei til basseng/strand med ungene.)
Bestilte to gensere derfra. De kom i løpet av 3 uker. Ikke stor fan av å bestille klær derfra, men akkurat slike fant jeg ingen andre steder

Bestilte to gensere derfra. De kom i løpet av 3 uker. Ikke stor fan av å bestille klær derfra, men akkurat slike fant jeg ingen andre steder

Ja, det kommer egentlgi somregel etter under en mnd, eller ikke i det hele tatt. Det fine er den greie "det kom ikke, da vil jeg ikke betale" ordnigen

Jeg kjøper egentlig heller ikke klær der, men tenkte på en sånn, som jeg ikke har sett (eller sett etter, rett nok)
https://www.wish.com/product/5a98adb87c749379d1ce7348?source=cart&share=web

Men nå fikk jeg en reklame som dere bare må fortelle meg at er farlig og uaktuell, for ellers legger jeg en sånn i handleboksen ;)

https://www.wish.com/product/5ebcc8...IJ7CMKDwzImJ-isMBz9PCc3i4ce0mSRyqxs&share=web

Hva spiser dere til middag for tiden? Trenger sårt noen tips til middager som går raskt og er sunne :p

I dag ble det restemat etter påske.

Videre i uka vet jeg ikke og tsr gjerne mot tips selv...

Hva spiser dere til middag for tiden? Trenger sårt noen tips til middager som går raskt og er sunne :p
I dag bare stekte jeg opp noe løk, paprika og erter.
Puttet i en ildfast form, hadde noen stykker frossen torsk oppå, hadde på salt og pepper og inn i ovnen på 200-225 grader i en 20 minutter.

I morgen skal vi ha kyllingboller (kyllingdeig, raspet ost, paprikapulver, et egg, tørket persille, salt og pepper) i tomatsaus (smeltet smør, steke en liten boks tomatpure, ha i ca 2 dl fløte og litt sitron). Stake bollene, og har over sausen.

Begge serveres med pasta.

Føler jeg gruer meg til smittetallet for natt til torsdag.
Var få som testet seg i påsken, og det er visstnok kø på teststasjoner i dag. Resultatene kommer først i morgen....

I dag bare stekte jeg opp noe løk, paprika og erter.
Puttet i en ildfast form, hadde noen stykker frossen torsk oppå, hadde på salt og pepper og inn i ovnen på 200-225 grader i en 20 minutter.

I morgen skal vi ha kyllingboller (kyllingdeig, raspet ost, paprikapulver, et egg, tørket persille, salt og pepper) i tomatsaus (smeltet smør, steke en liten boks tomatpure, ha i ca 2 dl fløte og litt sitron). Stake bollene, og har over sausen.

Begge serveres med pasta.

takk for beskrivelser - dette må prøves! Vi er glad i fisk, så kom gjerne med flere fiske retter om du har noen :D

:angel4
Ja, det kommer egentlgi somregel etter under en mnd, eller ikke i det hele tatt. Det fine er den greie "det kom ikke, da vil jeg ikke betale" ordnigen

Jeg kjøper egentlig heller ikke klær der, men tenkte på en sånn, som jeg ikke har sett (eller sett etter, rett nok)
https://www.wish.com/product/5a98adb87c749379d1ce7348?source=cart&share=web

Men nå fikk jeg en reklame som dere bare må fortelle meg at er farlig og uaktuell, for ellers legger jeg en sånn i handleboksen ;)

https://www.wish.com/product/5ebcc8...IJ7CMKDwzImJ-isMBz9PCc3i4ce0mSRyqxs&share=web
Ikke dum den kjolen nei. Eller utenpå badetøy:) herlig du med det camping greiene dine :D jeg var mye på camping som barn

Den engelen der Sara var ikke tenkt skulle være med. Kom borti der :p

Imorgen pølseform. Kjøttpølser kuttet i skiver, med potetmos over/rundt, tomatbønner, så tar man ost på, krydrer etter behov/smak, og setter i ovnen på 225 til osten er gyllen og god.
Her lager vi tomatbønner vedsiden av, da mannen ikke spiser det.
Det er godt, og jeg syns ikke det er spesielt usunt.
Kan lett lages istand kvelden før (før du steker den) og settes inn etter å ha stått litt ute fra kjøleskap :)

Back
Topp