April 2021 :D

Ja, fiksesett trenger vi, det er bare at jeg har lyst å kjøpe mer som jeg ikke helt kan forsvare, men synes jeg kan, så jeg har utsatt det lenge, og bestemte meg i morges for å gjøre det, og har ikke gjort det.

Men tenker jeg skal. Skal det. Det blir litt håndfast nærmere ferie da, på en måte. Nesten
Vi ventet fir lenge neste år med basseng og tilbehør, da var det utsolgt så jeg anbefaler uansett hva det er å kjøpe sommerting nå

Gjør det! Alle steg nærmere ferie er steg riktig vei.

Ja, det er jo det. På en måte. REelt er det like lenge igjen og jeg får ikke brukt tingene før etter 17. mai uansett. Men jeg TRENGEr den ene, og ØNSKER den andre, før det blir utsolgt. Det er ikke sånn at jeg får kjøpt det lokalt desverre. Teltet er kjøpt lokalt, men obs selger ikke noe TILBEHØR til det må vite, tenk på mersalget de kunne hatt av footprint (pressening som passer under) og teppe til å ha inni, represjonssett mm.... Men neida, det selger de ikke. Desverre

Det er litt kjedelig

Det er veldig kjedelig, og siden vi grenser til omverden i alle retninger, med hekk, ripsbusker, plen som er paralell med naboens, etc, så lar det seg ikke lett gjøre å planere heller på noe vis. Tynt jorddekke er det også, så GRAVING er ikke så aktuelt egentlig, man treffer fort ned på stein da.

Vi ventet fir lenge neste år med basseng og tilbehør, da var det utsolgt så jeg anbefaler uansett hva det er å kjøpe sommerting nå

Derfor jeg har notert meg "kjøp før mai", så ja, jeg skal det.

Ja, går over! Men litt verre for barna, særlig yngste som ikke forstår fullt ut hvorfor :p

For de små er det vanskeligere å forstå ja. Min yngste er fem og har tatt den to ganger, men på henne tar de bare i halsen, ikke nesen, og det går egentlgi helt fint. Hun har dessuten en svært stor forståelse for situasjonen og snakker mye om coronaen og konsekvensene av den.

Det er veldig kjedelig, og siden vi grenser til omverden i alle retninger, med hekk, ripsbusker, plen som er paralell med naboens, etc, så lar det seg ikke lett gjøre å planere heller på noe vis. Tynt jorddekke er det også, så GRAVING er ikke så aktuelt egentlig, man treffer fort ned på stein da.
Ah skjønner

Lurer på om skulen gjer slik at dattera mi slipper å bli mobba. Dei har prøvd ulike tiltak men det hjelper ikkje. Har satt foten ned og bedt dei få han til å bytte skule.

Synes ikke det gikk fort Iver denne gangen jeg
Tror det avhenger av anatomien din og erfaringen til den som tar testen. For min del gjorde det vondt i tre dager. Slet med å sove. Som jo er det siste man trenger på toppen av en forkjølelse og to barn hjemme.

Back
Topp