Føler med deg!
Ja det var surt... Slet med å sovna igjen og når eg gjorde det, så våkna han
Heldigvis lager han mat sjøl og eg kunne sove litt til men kvar gang eg sovna, så kom han inn og vekket meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg!
Heldigvis lager han mat sjøl og eg kunne sove litt til men kvar gang eg sovna, så kom han inn og vekket meg
Makan til oppførsel liksomGodt med tålmodige barn. Hadde mine plutselig begynt sånn hadde det vært like før jeg ringte etter ambulanse![]()
Skjønner deg godtMakan til oppførsel liksomvar helt i svime når jeg innså hva klokka var.

Velkommen til skravle gjengen. Her skravler vi om løst og fast og alt som skjerGod ettermiddag alle sammen! Har ikke vært med i sånn månedstråd før, men kanskje april er måneden![]()
Svinefilet med noisetter og saus.Jeg får begynne å lage middag.
Hva skal dere ha i dag da? Skjærtorsdag.
Hørtes godt utSvinefilet med noisetter og saus.
Velkommen til skravle gjengen. Her skravler vi om løst og fast og alt som skjer
Nettskravling er viktig i denne tiden synes jeg.TakkSå hyggelig da! Har jo blitt mer og mer isolert i denne pandemien, og nå har vi hatt de strengeste tiltak i en god stund
Begynner å bli ganske sulten på sosial kontakt - så trivelig å «møte» folk her!
Jeg får begynne å lage middag.
Koteletter og diverse annetJeg får begynne å lage middag.
He he fikk yngste viljen sin?Grilling av pølser ute i dag. Yngste vil bare ha Kvikk-Lunsj![]()
Velkommen inn i trådenGod ettermiddag alle sammen! Har ikke vært med i sånn månedstråd før, men kanskje april er måneden![]()
Ikke i dagHe he fikk yngste viljen sin?
Det snør , det snør...
Kengubarnet og pappaen lager middag og dekker bord, så blir det film etter maten tror jeg.
Ikke så koselig å gå ute nå, men rakk en tur før det begynte å snå og blåse.