Jepp, nesten likt som her det. Meldt litt regn på onsdag for se hvordan det blir, gradene faller fort ned da hvertfallNesten.
Her på våre trakter varer det til tirsdag formiddag før regnet kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, nesten likt som her det. Meldt litt regn på onsdag for se hvordan det blir, gradene faller fort ned da hvertfallNesten.
Her også, men bare med hamburgere og pølserÅrets grillsesong innledet.
Nakkekoteletter. Både grilla poteter og kokt ris til pga unger med ulike "vil ikke ha" - meninger, salat hadde vi også. Og is til dessert.
Mett.
Her er det sol og lettskyet så langt varselet viserNesten.
For en herlig dag. Skyfri himmel, null vind og 17 grader i skyggen. Pølser og burger på grillen. Bassenget tømmes for vann - nytt vann skal oppi(nedgravd badebasseng). Nesten bikini vær. Rett og slett herlig, sommeren er snart her!![]()
![]()
Onsdag men ikke regn , bare overskyet og mye kaldereNesten.
Her er det sol og lettskyet så langt varselet viserDen snøen som kom forrige uke la seg heldigvis aldri
Regn ut neste helg på når melding.Onsdag men ikke regn , bare overskyet og mye kaldere
Er det loven sier. Selv glad jeg nå bor i hus og dermed kan bråke inneJepp. Og det er jo stor forskjell på å hamre og slå enn å male f. Eks. Så om noe må gjøres på en søndag burde det være uten mest uten lyd/støy
Misunner dere ikke. Effektiv måte å bli kvitt snøen på daRegn ut neste helg på når melding.
Det er det, men det hadde holdt med en dag, mye er smeltet av sola nå i helga.Misunner dere ikke. Effektiv måte å bli kvitt snøen på da
Godt det ogsåHer også, men bare med hamburgere og pølser
Ja, sant. Inne er det litt andre regler, det er jo bra. Men greit ikke ha alle vinduer åpne om man skal gjøre noe med mye lyd og støy på en søndag kanskje. Men helgen går fort, så greit å ha søndagen til støvsuging osv også.Er det loven sier. Selv glad jeg nå bor i hus og dermed kan bråke inneI leiligheten støvsuget jeg aldri på søndager. At jeg nå kan gjøre det er en av de små gledene jeg har i hverdagen. Ute tar jeg selvfølgelig hensyn og følger loven.
Savner definitivt ikke tiden da jeg måtte rekke alle innkjøp og alt husarbeidet på lørdager siden jeg ikke rakk det etter jobb på hverdager og søndager var utelukketJa, sant. Inne er det litt andre regler, det er jo bra. Men greit ikke ha alle vinduer åpne om man skal gjøre noe med mye lyd og støy på en søndag kanskje. Men helgen går fort, så greit å ha søndagen til støvsuging osv også.
Så kjedeligRegn ut neste helg på når melding.
Hehe, nei - ikke jeg heller. Nok annet å stresse medSavner definitivt ikke tiden da jeg måtte rekke alle innkjøp og alt husarbeidet på lørdager siden jeg ikke rakk det etter jobb på hverdager og søndager var utelukket
Trolig å anbefale det ja.Oida, har sittet og perlet litt. Ble litt trøtt og har nå sovet en halvtime i sittende stilling. Da er det visst på tide å finne senga, tror jeg![]()