April 2021 :D

Årets grillsesong innledet.

Nakkekoteletter. Både grilla poteter og kokt ris til pga unger med ulike "vil ikke ha" - meninger, salat hadde vi også. Og is til dessert.

Mett.
Her også, men bare med hamburgere og pølser

Her er det sol og lettskyet så langt varselet viser :D Den snøen som kom forrige uke la seg heldigvis aldri

Snøen som kom fra siste del av påska og i ei drøy uke fremover la seg i alle høyeste grad her. Mye har smeltet men ikke alt. Regnet beste uke tar nok resten

Jepp. Og det er jo stor forskjell på å hamre og slå enn å male f. Eks. Så om noe må gjøres på en søndag burde det være uten mest uten lyd/støy
Er det loven sier. Selv glad jeg nå bor i hus og dermed kan bråke inne :p I leiligheten støvsuget jeg aldri på søndager. At jeg nå kan gjøre det er en av de små gledene jeg har i hverdagen. Ute tar jeg selvfølgelig hensyn og følger loven.

Misunner dere ikke. Effektiv måte å bli kvitt snøen på da
Det er det, men det hadde holdt med en dag, mye er smeltet av sola nå i helga.

Det skal neppe regne kontinuerlig, men det gjør f. Eks trampolina lite brukt når den knapt rekker tørke før det regner. Vi får se hvor mye det blir. Men det skal kuttes 10-12 grader av temperaturen så det blir slutt på det deilig været i alle fall.

Er det loven sier. Selv glad jeg nå bor i hus og dermed kan bråke inne :p I leiligheten støvsuget jeg aldri på søndager. At jeg nå kan gjøre det er en av de små gledene jeg har i hverdagen. Ute tar jeg selvfølgelig hensyn og følger loven.
Ja, sant. Inne er det litt andre regler, det er jo bra. Men greit ikke ha alle vinduer åpne om man skal gjøre noe med mye lyd og støy på en søndag kanskje. Men helgen går fort, så greit å ha søndagen til støvsuging osv også.

Ja, sant. Inne er det litt andre regler, det er jo bra. Men greit ikke ha alle vinduer åpne om man skal gjøre noe med mye lyd og støy på en søndag kanskje. Men helgen går fort, så greit å ha søndagen til støvsuging osv også.
Savner definitivt ikke tiden da jeg måtte rekke alle innkjøp og alt husarbeidet på lørdager siden jeg ikke rakk det etter jobb på hverdager og søndager var utelukket

Fin fin helg snart over, lørdag koste vi oss i bursdag ( koronavennlig selvsagt men koselig likevel) og tur på blasfarveverkft , i dag har vi kost oss på tur, fått ordnet masse og kost oss i sola.

Oida, har sittet og perlet litt. Ble litt trøtt og har nå sovet en halvtime i sittende stilling. Da er det visst på tide å finne senga, tror jeg:p

Oida, har sittet og perlet litt. Ble litt trøtt og har nå sovet en halvtime i sittende stilling. Da er det visst på tide å finne senga, tror jeg:p
Trolig å anbefale det ja.

God morgen :)

Back
Topp