Er det galt å ville ha sele til datteren min,, altså, gåsele! Gjør meg så nervøs når vi går tur og hu slipper taket i hånda mi..
Nei det kan vere smart. Brukte det på eldste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det galt å ville ha sele til datteren min,, altså, gåsele! Gjør meg så nervøs når vi går tur og hu slipper taket i hånda mi..
Jeg måtte gå ned og spørre de pent om de kunne vente til imorgen. Hodet mitt hamret.. i takt med hammeren.
Ja heldigvis. For all del jeg forstår at man må fikse ting i hjemmet, men ikke på en søndag..Det er ikkje ok av dei. Var dei forståelsesfulle?
Vet du hvor jeg kan få tak i?Nei det kan vere smart. Brukte det på eldste![]()
Vet du hvor jeg kan få tak i?![]()
Får sjekke de to siste der, de har vi lokalt herBarnas hus? Biltema? Clas Ohlson? Huska ikkje kor eg kjøpte den.
Tja ikke noe jeg ville brukt menEr det galt å ville ha sele til datteren min,, altså, gåsele! Gjør meg så nervøs når vi går tur og hu slipper taket i hånda mi..
Vi må nok ha ny grill i årÅrets grillsesong innledet.
Nakkekoteletter. Både grilla poteter og kokt ris til pga unger med ulike "vil ikke ha" - meninger, salat hadde vi også. Og is til dessert.
Mett.
Vi må nok ha ny grill i år
Vi skulle hatt ny i fjor også men kjøpte aldri, den fungerer fortsatt daVår holder koken. Det er på tide å bytte slangen til gassen, men vi testet at den ikke lekker så grillet vi i dag så kjøper vi ny til uka.
Ja helt fantastisk !Deilig dag altså, elsker sol!
Jepp. Og det er jo stor forskjell på å hamre og slå enn å male f. Eks. Så om noe må gjøres på en søndag burde det være uten mest uten lyd/støyJa heldigvis. For all del jeg forstår at man må fikse ting i hjemmet, men ikke på en søndag..
Ja, nemlig.Jepp. Og det er jo stor forskjell på å hamre og slå enn å male f. Eks. Så om noe må gjøres på en søndag burde det være uten mest uten lyd/støy

Jupp helt klartJa helt fantastisk !
For en herlig dag. Skyfri himmel, null vind og 17 grader i skyggen. Pølser og burger på grillen. Bassenget tømmes for vann - nytt vann skal oppi(nedgravd badebasseng). Nesten bikini vær. Rett og slett herlig, sommeren er snart her!![]()
![]()