Bare prøvde å gjøre hoppedusa oppmerksom på at det er flere som prøver å få tilgang ;-)Jeg vil gjerne Har sendt melding!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare prøvde å gjøre hoppedusa oppmerksom på at det er flere som prøver å få tilgang ;-)Jeg vil gjerne Har sendt melding!
Jeg har ikke fått noen PM hos deg ang skjult.Ja,har sendt pm også,men da får man vel en invitasjon??
Jeg svarer som oftest i løpet av ett par dager. Trenger PC for å sjekke alle kriteriene, men kan selvsagt bli flinkere til å gi beskjed at jeg har mottatt meldingenJeg har sendt mld. Men får ikke svar
Jeg fikk ikke PM hos deg før i dag.Får ikke tilgang på skjult gruppe jeg. Heller ikke får jeg noe svar på forespørselen min.. hva gjør jeg da?
Har det Men ikke bestandig jeg har mulighet til å svare med en gangHar du sjekket meldingsboksen din? Noen som vil ha tilgang på skjult
Hei, i og med at vesla ble født i April og ikkje mars, så lure eg på om eg kan få tilgang
Då er det gjortSend en pm til hoppedusa, hun er tilgangsansvarlig.