Står at du ble medlem i forgårs og har kun litt over 30 innlegg...
så rart.. har hatt profilen siden æ va gravid første gang - men laga bare brukeren å var ikke aktiv.. :s
korr mange innlegg må man ha da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Står at du ble medlem i forgårs og har kun litt over 30 innlegg...
så rart.. har hatt profilen siden æ va gravid første gang - men laga bare brukeren å var ikke aktiv.. :s
Har du sendt pm til hoppedusa? Kun hun som kan svare deg! Ingen får invitasjon, man må spørre selv for å få tilgang har vært litt rot i systemet en periode pga bytte av tilgangsansvarlig!Jeg spør nå, for 4. gang om jeg kan få invitasjon til skjult forum! Er det jeg som ikke klarer å se hva jeg skal trykke på eller?
Du får et svar som regel og så må hun sjekke opp at du fyller kriteriene og sende videre til admin som legger deg til.. tar fort noen dager.. og så må man som regel logge seg inn og ut før skjult forum dukker opp under der det står dagbok (på app)Ja,har sendt pm også,men da får man vel en invitasjon??
Hoppedusa sjekker om du oppfyller alle kriteriene, om du gjør det så blir nicket ditt sendt til registrering hos forumansvarlig. Når nicket er registrert så har du tilgang. Du får ingen automatisk beskjed om dette.Ja,har sendt pm også,men da får man vel en invitasjon??
Får ikke tilgang på skjult gruppe jeg. Heller ikke får jeg noe svar på forespørselen min.. hva gjør jeg da?
Send hoppedusa en melding, ikke skriv innlegg på siden hennesFår ikke tilgang på skjult gruppe jeg. Heller ikke får jeg noe svar på forespørselen min.. hva gjør jeg da?
Trodde jeg hadde sendt melding :s da vet jeg helt klart ikke hvordan jeg gjør detSend hoppedusa en melding, ikke skriv innlegg på siden hennes
Nei...jeg finner ikke ut hvordan jeg sender melding til henne. Noen som kan hjelpe meg?
Har du sjekket meldingsboksen din? Noen som vil ha tilgang på skjultVil det skjulte forumet vises på app'en?
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Jeg vil gjerne Har sendt melding!Har du sjekket meldingsboksen din? Noen som vil ha tilgang på skjult