April 2015 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

så rart.. har hatt profilen siden æ va gravid første gang - men laga bare brukeren å var ikke aktiv.. :s
korr mange innlegg må man ha da?:)

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
 
så rart.. har hatt profilen siden æ va gravid første gang - men laga bare brukeren å var ikke aktiv.. :s
korr mange innlegg må man ha da?:)

Laget du nicket da sist gang eller nå? Av en eller annen grunn rekner dei ikke medlemskap før du lager nick. Sånn jeg har forstått det vertfall :) med mindre jeg har misforstått :p hehe
 
Da er det nok derfor. For jeg laget meg kontoen her ca 1 måned før jeg laget nick. Måtte vente med å komme inn på skjult 1 måned etter jeg laget nicket. For medlemskapet ble først reknet fra da av en eller annen grunn :)
 
Jeg spør nå, for 4. gang om jeg kan få invitasjon til skjult forum! Er det jeg som ikke klarer å se hva jeg skal trykke på eller?
 
Jeg spør nå, for 4. gang om jeg kan få invitasjon til skjult forum! Er det jeg som ikke klarer å se hva jeg skal trykke på eller?
Har du sendt pm til hoppedusa? Kun hun som kan svare deg! Ingen får invitasjon, man må spørre selv for å få tilgang :) har vært litt rot i systemet en periode pga bytte av tilgangsansvarlig!
 
Ja,har sendt pm også,men da får man vel en invitasjon??
Du får et svar som regel og så må hun sjekke opp at du fyller kriteriene og sende videre til admin som legger deg til.. tar fort noen dager.. og så må man som regel logge seg inn og ut før skjult forum dukker opp under der det står dagbok (på app)
 
Ja,har sendt pm også,men da får man vel en invitasjon??
Hoppedusa sjekker om du oppfyller alle kriteriene, om du gjør det så blir nicket ditt sendt til registrering hos forumansvarlig. Når nicket er registrert så har du tilgang. Du får ingen automatisk beskjed om dette.
Er du på app så kan det hende du må logge ut/inn igjen, og da ligger den som en gruppe her inne på april 2015, helt øverst :)
 
Får ikke tilgang på skjult gruppe jeg. Heller ikke får jeg noe svar på forespørselen min.. hva gjør jeg da?
 
Nei...jeg finner ikke ut hvordan jeg sender melding til henne. Noen som kan hjelpe meg?
 
Back
Topp