Apocillin

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Vært hos legen og hadde en crp på 60 pga en luftveisinnfeksjon (mest sannsynlig lungebetennelse) , fikk en pencillinkur (apocillin). Flere som har gått på dette i graviditet?

jeg går også på den nå... bihulebetennelse her.. crp på 33 :p den er ikke farlig for fosteret, så tatt denne med god samvittighet. paser enormt dårlig å være sjuk nå rett før jul :p

Antibiotika på CRP på 33? Høres inne akkurat ut som bakterier.. Jeg fikk under tvil AB på CRP på 70 fordi legen mente det var virus..

Får håpe det hjelper, for som dere sier så passer det veldig dårlig før jul! Har gått halvsyk i 3 uker jeg, så håper dette tar knekken på forkjølelsen!!

Ikke bli bekymret om du blir dårlig av de :) Jeg reagerer sterkt på den!

Jeg har gått med bihulebetennelse i 11 uker og får ikke penicillin fordi crp ikke slår ut
jeg hadde så vondt i hode, at jeg såvidt klarte å gå mandag, klarte ikke gå oppreist :p å iallefall ikke trø ned med hælene.
idag er hodeverken borte. bare litt tannverk igjen. vet ikke om d var apocillin som hjalp, men noe var det iallefall! heldigvis :) så idag skal jeg starte på julepresangene :p

Da skjønner jeg hva du mente med det ja... Bahhh.. Var du dårlig hele kuren??

Jeg ble det.. Kom etter en dag eller 2 og Stabiliserte deg først etter en dag eller 2 etter avsluttet kur.. Men det er helt normalt å bli dårlig i magen.. Drikk biola og slike produkter.. Kan tenke deg å være høygravid og så dårlig i magen hele tiden! Gjorde ikke annet enn å løpe på do hver gang eg måtte hoste :/

Hvor lang tid tar det før apocillin virker? Lungebetennelse/bihulebetennelse. Jeg er bedre i hostinga, men bihulene mine er fremdeles kjempevonde på venstre side. Begynte på kuren onsdag ettermiddag..

Ta melkesyretabletter som idoform samtidig du, da blir du ikke dårlig i magen :)

Hvor lang tid tar det før apocillin virker? Lungebetennelse/bihulebetennelse. Jeg er bedre i hostinga, men bihulene mine er fremdeles kjempevonde på venstre side. Begynte på kuren onsdag ettermiddag..
jeg har ingen smerter idag, startet mandag. men jeg har i tillegg sprayet som en gal med saltvannspray... håper det snart går over hos deg og, forferdelig vondt det der :(

Back
Topp