Vært hos legen og hadde en crp på 60 pga en luftveisinnfeksjon (mest sannsynlig lungebetennelse) , fikk en pencillinkur (apocillin). Flere som har gått på dette i graviditet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
:/Ikke bli bekymret om du blir dårlig av deJeg reagerer sterkt på den!
Jeg har gått med bihulebetennelse i 11 uker og får ikke penicillin fordi crp ikke slår utAntibiotika på CRP på 33? Høres inne akkurat ut som bakterier.. Jeg fikk under tvil AB på CRP på 70 fordi legen mente det var virus..
jeg hadde så vondt i hode, at jeg såvidt klarte å gå mandag, klarte ikke gå oppreistJeg har gått med bihulebetennelse i 11 uker og får ikke penicillin fordi crp ikke slår ut
Da skjønner jeg hva du mente med det ja... Bahhh.. Var du dårlig hele kuren??Typ sitte på do![]()
Da skjønner jeg hva du mente med det ja... Bahhh.. Var du dårlig hele kuren??
Da skjønner jeg hva du mente med det ja... Bahhh.. Var du dårlig hele kuren??
jeg har ingen smerter idag, startet mandag. men jeg har i tillegg sprayet som en gal med saltvannspray... håper det snart går over hos deg og, forferdelig vondt det derHvor lang tid tar det før apocillin virker? Lungebetennelse/bihulebetennelse. Jeg er bedre i hostinga, men bihulene mine er fremdeles kjempevonde på venstre side. Begynte på kuren onsdag ettermiddag..