Anyone?

Venter i spenning på legens resultat på fredag!

Jeg tok ikke blodprøve idag likevel, ble utsatt til fredag:)
Så tenker å ta fredag og mandag!
Har ikke Tatt g-test siden mandag for å unngå unødvendig stress!
 
Kanskje litt ekkelt spørsmål, men hvilke type utflod har dere? Alt er nytt for meg så blir helt stresset. Her er det uten lukt, men veldig vannete(trusen tidvis våt). Generelt ganske fuktig inni madammen. Tidvis hvit/kremete.
Kjenner ofte at det kommer ut og løper på do for å sjekke i frykt for at det skal være blod.

Vet økt utflod er vanlig, men høres dette normalt ut?
Det er et tegn på at du er gravid:p
 
Jeg melder meg inn her sammen med alle med dårlige erfaringer:rolleyes: Kjemisk her også i desember.
Og flere MA og blæremola og kjemiske i 2015-2018.

10 dpo og termin 11/11
 

Vedlegg

  • 9689DEE3-A987-4096-8586-B751B8501ED1.jpeg
    9689DEE3-A987-4096-8586-B751B8501ED1.jpeg
    18,3 KB · Visninger: 59
Last edited:
Jeg melder meg inn her sammen med alle med dårlige erfaringer:rolleyes: Kjemisk her også i desember.
Og flere MA og blæremola og kjemiske i 2015-2018.

10 dpo og termin 11/11

Velkommen!:)
 
Jeg som skulle holde meg unna røk selvfølgelig på en strimmel i dag. Det var siste, så då er det i hvertfall slutt på testing fremover:)

Øverste er mandag 4+3
Nederste er i dag 4+6

Enn så lenge ser det bra ut. Blir blodprøve imrn og mandag. Håper jeg kommer meg forbi uke 5 som var da jeg mistet sist.
 

Vedlegg

  • 22410F02-DFCC-4B8A-99CB-4166E0A63126.jpeg
    22410F02-DFCC-4B8A-99CB-4166E0A63126.jpeg
    25 KB · Visninger: 50
Jeg som skulle holde meg unna røk selvfølgelig på en strimmel i dag. Det var siste, så då er det i hvertfall slutt på testing fremover:)

Øverste er mandag 4+3
Nederste er i dag 4+6

Enn så lenge ser det bra ut. Blir blodprøve imrn og mandag. Håper jeg kommer meg forbi uke 5 som var da jeg mistet sist.
Ser jo veldig lovende ut dette da❤️❤️❤️
 
Etter sikkert 15 positive tester med øknkng siden tirsdags morgen, sniker jeg meg forsiktig inn her 3+5 :Heartred Mistet rett før uke 6 i slutten av desember. Så virket det som kjemisk mnd etter, og nå er jeg her og litt nervøs men veldig gla:wav Legger ved testen jeg tok nå nettopp, syns streken ser rosa å fin ut jeg :happy: Foreløpig termin 9 november.
 

Vedlegg

  • 20210225_122101.jpg
    20210225_122101.jpg
    9,7 KB · Visninger: 28
Etter sikkert 15 positive tester med øknkng siden tirsdags morgen, sniker jeg meg forsiktig inn her 3+5 :Heartred Mistet rett før uke 6 i slutten av desember. Så virket det som kjemisk mnd etter, og nå er jeg her og litt nervøs men veldig gla:wav Legger ved testen jeg tok nå nettopp, syns streken ser rosa å fin ut jeg :happy: Foreløpig termin 9 november.

Den var rosa og fin:)
Velkommen til oss! Og gratulerer
 
Ja, det stemme. Og clearblue slår ikke ut før 153, men kan jo ikke ha økt til det på to dager når det bare var 52?:nailbiting:

Kanskje det er crowded der inne? Haha.
En dobling av 52 gir jo 104, så synes det lover godt! En kan tenke at cb har vært litt mer sensitiv, eller at det har steget fort?:) uans et godt tegn, vil jeg si!
 
Kanskje det er crowded der inne? Haha.
En dobling av 52 gir jo 104, så synes det lover godt! En kan tenke at cb har vært litt mer sensitiv, eller at det har steget fort?:) uans et godt tegn, vil jeg si!

Krysser fingre og tær! Tiden går nok ekstra tregt frem til i morgen:wtf:
 
Ja, det stemme. Og clearblue slår ikke ut før 153, men kan jo ikke ha økt til det på to dager når det bare var 52?:nailbiting:

Du kan helt fint øke til 152! Jeg tredoblet over to dager i forrige svangerskap. 4+3 var HCG-nivået 4200! Ikke tvillinger, bare én frisk og fin gutt :Heartred
 
9B580EC7-272A-47BA-9EA0-C4386833217F.jpeg
12 dpo / 3+5

Sykt nervøs fortsatt :( forrige gang var første tegn til at det gikk galt at puppene plutselig sluttet å være ømme. Så nå kjenner jeg på puppene hele tiden. Ser sikkert innmari smart ut ;) enn så lenge ømme
 
Back
Topp