Anyone?

Dette er mine tester. Billigstripsen og FRER fra 11 dpo.
CB fra 12 dpo. Alle tatt på FMU.
Stripsen hadde så svak strek at jeg var sikker på at jeg så syner..
 

Vedlegg

  • 20210218_074010.jpg
    20210218_074010.jpg
    10,9 KB · Visninger: 82
  • 20210219_080329.jpg
    20210219_080329.jpg
    8,9 KB · Visninger: 82
  • 20210220_114831.jpg
    20210220_114831.jpg
    16,9 KB · Visninger: 82
Så spennende!! Neste lik termin å! Så enten har begge feile tester, eller så går dette veien❤️

Ja!:) Blir spennende når vi skal ta ny cb!
Er det første din?
 
Dette er mine tester. Billigstripsen og FRER fra 11 dpo.
CB fra 12 dpo. Alle tatt på FMU.
Stripsen hadde så svak strek at jeg var sikker på at jeg så syner..

Kjøper du de first respons testene på eBay? Eller hvor lønner det seg å kjøpe de? De vant best i test på test i UK : )
 
Første barn? Ja : ) MA (6-7 uker, oppdaget i uke 11) i oktober og SA (uke 5) i januar.

Er det første til deg å?❤️

Ja, første barn:)

SA uke 5 i november.
 
Haha, følte meg truffet av denne
 

Vedlegg

  • F2146EF7-899C-4A9B-BFCE-DEAF91AC8596.jpeg
    F2146EF7-899C-4A9B-BFCE-DEAF91AC8596.jpeg
    45,2 KB · Visninger: 112
Helt samme båt her, stigningen er ikke så god som jeg skulle ønske over 6 dager, og idag tørker jeg brun spotting ved wcbesøk, mistet i tillegg forrige mnd, så tørr ikke melde meg inn her enda, men om det kunne gå veien, så antar jeg termin er ca 1.novVis vedlegget 349206

Akkurat samme her. Ble gravid kjapt igjen etter å ha mistet forrige mnd, brun spotting dagen etter jeg tok testen. Men det var en uke siden og har ikke hatt noe siden, legen mener det kan være gammelt blod siden jeg nettopp spontanabortere.

men nå har jeg hatt kraftige mensmurringer de siste 2 dagene så er ikke så veldig håpefull jeg heller.
Håper for vår og alle andres del at vi kommer oss til mållinjen ❤️
 
Akkurat samme her. Ble gravid kjapt igjen etter å ha mistet forrige mnd, brun spotting dagen etter jeg tok testen. Men det var en uke siden og har ikke hatt noe siden, legen mener det kan være gammelt blod siden jeg nettopp spontanabortere.

men nå har jeg hatt kraftige mensmurringer de siste 2 dagene så er ikke så veldig håpefull jeg heller.
Håper for vår og alle andres del at vi kommer oss til mållinjen ❤️

Hei! Hva viser testene?:)
Jeg hadde lite symptomer og ingen vondter den gang jeg mistet. Denne gang, derimot, har jeg hatt masse murringer og i natt til i går vurderte jeg å ringe legevakt pga smerter i livmor, korsrygg, lår. Begynner å mistenke luftsmerter i kombinasjon med murring, men gu så ekkelt det var. Fikk likevel 2-3 i dag!:)
 
Hei! Hva viser testene?:)
Jeg hadde lite symptomer og ingen vondter den gang jeg mistet. Denne gang, derimot, har jeg hatt masse murringer og i natt til i går vurderte jeg å ringe legevakt pga smerter i livmor, korsrygg, lår. Begynner å mistenke luftsmerter i kombinasjon med murring, men gu så ekkelt det var. Fikk likevel 2-3 i dag!:)

ja jeg tenker å ringe lege i dag siden det enda ikke har gått bort, er livredd for SA eller verste fall EXU. forrige SA satt en skikkelig støkk i meg.
Min test viste også 2-3 nå nettopp og strimmeltest fra rfsu var kjempe sterk så håpet er der jo☺️
 
ja jeg tenker å ringe lege i dag siden det enda ikke har gått bort, er livredd for SA eller verste fall EXU. forrige SA satt en skikkelig støkk i meg.
Min test viste også 2-3 nå nettopp og strimmeltest fra rfsu var kjempe sterk så håpet er der jo☺️

Så bra!! De kan uansett ikke se noe på ul ennå, så evt. be om blodprøve x2 denne uken for å sjekke stigning:)
 
Gratulerer med spirer alle sammen :) hadde selv en SA i uke 8 i September. Og var redd det skulle gå galt igjen.
Titter innom her fra Juli gruppa :)
 
Akkurat samme her. Ble gravid kjapt igjen etter å ha mistet forrige mnd, brun spotting dagen etter jeg tok testen. Men det var en uke siden og har ikke hatt noe siden, legen mener det kan være gammelt blod siden jeg nettopp spontanabortere.

men nå har jeg hatt kraftige mensmurringer de siste 2 dagene så er ikke så veldig håpefull jeg heller.
Håper for vår og alle andres del at vi kommer oss til mållinjen ❤️
Lurer på om ikke vi var i samme ikm gruppe i Januar egentlig. Ja samme her, spottingen min har begynt å bli rødlig, så da er det vanskelig å være positiv, nesten så jeg har lyst til å sjekke progesteron nivåer, men men, slaget er ikke tapt før linja er borte hehe
 
Vi prøver også, beregnet termin 3nov. Blir helt nevrotisk av denne første tiden.
 

Vedlegg

  • Snapchat-50069035.jpg
    Snapchat-50069035.jpg
    10 KB · Visninger: 62
Fått positiv test for 5 dager siden, beregnet termin blir nok 2.11 her også. Kjenner at jeg ikke kan glede meg alt for mye enda, missed abortion i slutten av november i fjor. Men krysser alle finger
 
Fått positiv test for 5 dager siden, beregnet termin blir nok 2.11 her også. Kjenner at jeg ikke kan glede meg alt for mye enda, missed abortion i slutten av november i fjor. Men krysser alle finger

Velkommen! Flere her med dårlige opplevelser bak seg. Krysser fingrene for oss alle:)
 
Første ordentlige PP :dance011 Termin blir 5.november om spiren sitter :Heartred Skal sies at de andre barna kom før termin så tipper det blir oktoberbaby :hello2
 

Vedlegg

  • 0E410A45-1860-4381-B1C4-6CBE37C9BC81.jpeg
    0E410A45-1860-4381-B1C4-6CBE37C9BC81.jpeg
    24,1 KB · Visninger: 41
Første ordentlige PP :dance011 Termin blir 5.november om spiren sitter :Heartred Skal sies at de andre barna kom før termin så tipper det blir oktoberbaby :hello2

Gratulerer og velkommen!:)
 
Back
Topp