Anyone?

Jeg vil også være med i angst-gruppen :angelic:

Mistet 3 ganger (uke 6, 8 og 13), før vi endelig fikk vår etterlengtede regnbuebaby juni i fjor!

Nå er vi gravide igjen, med foreløpig termin 7. november.

I alle svangerskapene jeg mistet, hadde jeg en haug av symptomer. I det forrige hadde jeg ingen før i uke 6, og foreløpig har jeg heller ingen - noe som lover godt i mitt tilfellet. Men, med vår historie er det allikevel vanskelig å senke skuldrene .. er så fint at vi kan dele erfaringer sammen :Heartred

Legger ved min positive test fra 8 DPO! De er heldigvis sterkere nå 10 DPO. Men, rosa og fin var den.
 

Vedlegg

  • 382EC111-1F30-4EB3-921D-B0181C307BCE.jpeg
    382EC111-1F30-4EB3-921D-B0181C307BCE.jpeg
    26,9 KB · Visninger: 71
Jeg vil også være med i angst-gruppen :angelic:

Mistet 3 ganger (uke 6, 8 og 13), før vi endelig fikk vår etterlengtede regnbuebaby juni i fjor!

Nå er vi gravide igjen, med foreløpig termin 7. november.

I alle svangerskapene jeg mistet, hadde jeg en haug av symptomer. I det forrige hadde jeg ingen før i uke 6, og foreløpig har jeg heller ingen - noe som lover godt i mitt tilfellet. Men, med vår historie er det allikevel vanskelig å senke skuldrene .. er så fint at vi kan dele erfaringer sammen :Heartred

Legger ved min positive test fra 8 DPO! De er heldigvis sterkere nå 10 DPO. Men, rosa og fin var den.

Velkommen skal du være! Så bra det ble baby i fjor! Høres forferdelig ut å miste flere ganger. Og særlig så sent som i uke 13! Da skal man jo liksom begynne å puste litt lettet ut. Har du noen gode angsttips? Det må ha vært sykt nervepirrende for deg hele svangerskapet i fjor! Klemmer<3
 
Velkommen skal du være! Så bra det ble baby i fjor! Høres forferdelig ut å miste flere ganger. Og særlig så sent som i uke 13! Da skal man jo liksom begynne å puste litt lettet ut. Har du noen gode angsttips? Det må ha vært sykt nervepirrende for deg hele svangerskapet i fjor! Klemmer<3

Det eneste som hjalp for meg, var jevnlige ultralyder! Hadde en i uke 6, 8, 11, 20 (ordinær UL), 25 (3D-UL) og 30 (4D-UL). Betalte for 4 av de selv!
Var også i København for å ta NIPT-test i uke 11, for å utelukke sykdom hos fosteret.

I tillegg kjøpte jeg en Doppler slik at jeg kunne lytte til hjertet til babyen hvis jeg skulle bli veldig engstelig.

Ble et veldig dyrt svangerskap, men jeg angrer ikke og ville gjort det igjen.

Denne gangen skal jeg ha UL i uke 6 for å sjekke om det er hjerteslag, og i uke 12. Resten tar jeg som det kommer! :Heartred
 
Jeg fikk denne i dag, 11 dpo! Føler på det samme som trådstarter gjør. Mistet 5+0 tidlig i desember :sorry:

Livredd for å måtte gå gjennom det samme igjen. Lykken var liksom så kortvarig. Første milepæl vil i alle fall være å komme lengre enn sist. Håper jeg får bli værende her med dere :Heartred
6E7E0C5F-42BC-4924-BABF-E80B6435EDED.jpeg
 
Nervene er noe mindre idag, med denne 14dpo:
upload_2021-2-24_11-13-22.jpeg
foreløpig termin er vel beregnet til 06.11.21

Har bestilt meg TUL når jeg er 8+1, for å få sjekket at det er liv. Mistet til MA på tul når jeg skulle vært 9+3, men var bare en plommesekk å se..

Sender oss alle masse masse babystøv og krysser fingrene for at vi alle får sunne å friske terminbebiser❤️❤️
 
Min HCG er bare på 52, noe som er lavt til å være 4 + 4 i dag:( Nå kom nervene tilbake for fullt!
 
Min HCG er bare på 52, noe som er lavt til å være 4 + 4 i dag:( Nå kom nervene tilbake for fullt!

Skjønner du er stresser nå!:( når er neste blodprøve? Noen har jo sen hcg-stigning
 
Kanskje litt ekkelt spørsmål, men hvilke type utflod har dere? Alt er nytt for meg så blir helt stresset. Her er det uten lukt, men veldig vannete(trusen tidvis våt). Generelt ganske fuktig inni madammen. Tidvis hvit/kremete.
Kjenner ofte at det kommer ut og løper på do for å sjekke i frykt for at det skal være blod.

Vet økt utflod er vanlig, men høres dette normalt ut?
 
Dette går ikke veien for oss denne gangen heller. Har ikke giddet å bestille legetime, venter heller på negativ test og mensIMG_20210224_211302.jpg
 
Dette går ikke veien for oss denne gangen heller. Har ikke giddet å bestille legetime, venter heller på negativ test og mensVis vedlegget 349607

Det ser jo ikke ut som den synker heller da? Kanskje du bare har sen stigning? Noen av strimlene er også upålitelig ifht å måle stigning, har jeg hørt. Kanskje bestille legetime likevel? Blodprøve er vel mer nøyaktig:)
 
Kanskje litt ekkelt spørsmål, men hvilke type utflod har dere? Alt er nytt for meg så blir helt stresset. Her er det uten lukt, men veldig vannete(trusen tidvis våt). Generelt ganske fuktig inni madammen. Tidvis hvit/kremete.
Kjenner ofte at det kommer ut og løper på do for å sjekke i frykt for at det skal være blod.

Vet økt utflod er vanlig, men høres dette normalt ut?

Høres HELT normalt ut :)
Opplever det samme selv, og det gjorde jeg også i forrige svangerskap!
 
Back
Topp