Antall sko

Hun har sko i str. 20 nå, men lurer på om vi skal gå opp til 22? Så at de plutselig var blitt ganske små, hun synes de var litt trange når jeg skulle ta de på

Jeg ville hatt hun med når du kjøper sko. Min har fra 21 - 24... Størrelsen kan variere fra merke til merke og fra sko til sko.. Det erfarte vi når vi skulle kjøpe gore tex skoene..

Jeg ville hatt hun med når du kjøper sko. Min har fra 21 - 24... Størrelsen kan variere fra merke til merke og fra sko til sko.. Det erfarte vi når vi skulle kjøpe gore tex skoene..
Jeg synes det er så dårlig utvalg i butikkene! Mulig det kommer mer i august?
Kan kjøpe fra brandos eller andre nettbutikker med fri frakt og retur så heller sende tilbake om de ikke passer.

Har sandaler, gummistøvler og vanlig gå sko. Kjøper flere par etter behov.

Her har han støvler, sandaler og noen litt høyere sko enn joggesko.
Skal ha goretex og vintersko etterhvert her nå.

Skal se om jeg finner "brukt" først. Er ofte folk som selger
ubrukte sko, kanskje de har kjøpt feil på salg eller at de har blitt for små før de har rukket å bruke dem. Synes sko er så dyrt, hvertfall når man trenger flere!
Får heller ta sjangsen og kjøpe, så heller selge de igjen for samme pris hvis de ikke passer.
Ja er lurt å se etter ubrukte brukte:) kan gjøre noen kupp da:)

Her har vi nå et par joggesko, et par sandaler og to par støvler (her tømmes også støvlene etter å ha vært ute i sølepyttene...............).

Hehe ja har faktisk dobbelt opp med regntøy vi også, men ikke støvler:p tiden vil vise om hun trenger det:p
Kommer fort vann inn i støvlene når de sitter på rompa i sølepyttene :p min er våt fra rompa til tærne etter en tur ut i regnvær -_-

Kjøpte Felix sitt første par sko i går :p
Han går jo ikke enda, men går langs bord o.l så har ikke hatt behov for sko før nå.
Men tenker at fremover så holder det med et par joggesko, et par støvler og et par vintersko. De vokser så fort i beina når de er så små at de rekker jo så vidt å bruke de ;p

Sandaler og gummistøvler.. Har ecco lær å gå sko også, men tror er begynner å bli små.. Nå vel kjøpe et par til før høsten og etterhvert vintersko

Kommer fort vann inn i støvlene når de sitter på rompa i sølepyttene :p min er våt fra rompa til tærne etter en tur ut i regnvær -_-
C har ikke hatt noe interesse for å sitte i søleputter:p hun liker å leke med vann med hendene da:p

Hvor mye er barna deres ute og går/leker da? Sånn i forhold til antall sko:)

Et par sko og et par sandaler.

Jeg har kjøpt et par i str 21 som ligger klar til bruk.

4 par joggesko
2 par støvler
2 par sandaler
4 par festsko

4 par joggesko
2 par støvler
2 par sandaler
4 par festsko
og hvor mange unger? Godt du har mange, så føler jeg mer ikke håpløs hvis jeg kjøper både joggesko og overgangssko☺

Hmmm.. 1 par addidas fotballsko fra Vegas i str K6/22, 1 par Gore tex sko i 23, supermann puma sko i 22, sandaler i 22, støvler i 22.. Og et par sko fra barnashus kjøpt på salg i str 25... Fikk de med 90% avslag og betalte 160kr for de.... Hadde aldri kjøpt de ellers... Lær-joggesko.... Blir shoppet mye når vi går på Outlet i Orlando i oktober :)

Back
Topp