Haha bra gjort!![]()
Han har noen magiske evner når det kommer til vann og sølepytter... Er glad jeg har dobbelt opp med regntøy også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha bra gjort!![]()
Hun har sko i str. 20 nå, men lurer på om vi skal gå opp til 22? Så at de plutselig var blitt ganske små, hun synes de var litt trange når jeg skulle ta de på
Jeg synes det er så dårlig utvalg i butikkene! Mulig det kommer mer i august?Jeg ville hatt hun med når du kjøper sko. Min har fra 21 - 24... Størrelsen kan variere fra merke til merke og fra sko til sko.. Det erfarte vi når vi skulle kjøpe gore tex skoene..
Ja er lurt å se etter ubrukte brukteSkal se om jeg finner "brukt" først. Er ofte folk som selger
ubrukte sko, kanskje de har kjøpt feil på salg eller at de har blitt for små før de har rukket å bruke dem. Synes sko er så dyrt, hvertfall når man trenger flere!
Får heller ta sjangsen og kjøpe, så heller selge de igjen for samme pris hvis de ikke passer.
Hehe ja har faktisk dobbelt opp med regntøy vi også, men ikke støvlerHan har noen magiske evner når det kommer til vann og sølepytter... Er glad jeg har dobbelt opp med regntøy også![]()
Kommer fort vann inn i støvlene når de sitter på rompa i sølepytteneHehe ja har faktisk dobbelt opp med regntøy vi også, men ikke støvlertiden vil vise om hun trenger det
![]()
C har ikke hatt noe interesse for å sitte i søleputterKommer fort vann inn i støvlene når de sitter på rompa i sølepyttenemin er våt fra rompa til tærne etter en tur ut i regnvær -_-
Hvor mye er barna deres ute og går/leker da? Sånn i forhold til antall sko![]()
Er ute et par timer til dagen som oftest. Kommer helt an på vær og humørHvor mye er barna deres ute og går/leker da? Sånn i forhold til antall sko![]()
Hvor mye er barna deres ute og går/leker da? Sånn i forhold til antall sko![]()
og hvor mange unger? Godt du har mange, så føler jeg mer ikke håpløs hvis jeg kjøper både joggesko og overgangssko☺4 par joggesko
2 par støvler
2 par sandaler
4 par festsko