Antall sko

og hvor mange unger? Godt du har mange, så føler jeg mer ikke håpløs hvis jeg kjøper både joggesko og overgangssko☺
Dette er skoene til yngste jenta mi. Storesøster har fler. Har 2 barn. Hun minste har jo så små føtter og jeg liker å matche f.eks festsko med antrekk. Støvler har vi to av pga ett par er i bhg også har vi ett par hjemme. Kjøper jo en del på salg og har massevis av sko i str 22/23 som storesøster aldri gikk med :p Lette stødige joggesko er de som brukes mest. Hun bruker str 20/21 :) Noen av skoene brukes ikke, men de kan vi spare til neste baby eller gi bort :)

og hvor mange unger? Godt du har mange, så føler jeg mer ikke håpløs hvis jeg kjøper både joggesko og overgangssko☺
Du kjøper jo akkurat så mange skopar du ønsker :) det handler vel litt om hvordan man prioriterer. Vi har ikke hatt behov for flere par enn de vi har nå, men regner med det endrer seg når han skal i bhg.

S har:

* 1 par gummistøvler
* 2 par joggesko
* 2 par sandaler
* 1 par tøfler
* 1 par crocs
* 1 par badesko

To vanlege bruksko, sandalar, støvler, så fire par har me :)
Og så type badesko og

Kjøpte sko idag, fant på salg:) Et par skinnsko og et gore-tex joggesko. Betalte 700 kr for begge, synes det var overkommelig.

Har et par Ecco-sko, et par stonz og et par skinntøfler. Kjøper goretex joggesko og støvler når hun går litt mer.

Her har han kun 2 par sko nå. Sandaler og lette joggesko. Tenker å kjøpe goretex joggesko til bhg begynner og støvler.

Back
Topp