Antall sko

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Hvor mange skopar har dere til barna? De var har nå er straks for små, og jeg lurer på hva vi trenger.
Har et par sandaler og gummistøvler som jeg tror kan brukes en stund til.
Har viking gore-tex i str. 20 som er litt små nå og kavat skinnsko som også nærmer seg for små.
Tenker å kjøpe noen gore-tex sko, men trenger vi joggesko også?
Føler vinteren er her om bare noen måneder...

Kan legge til at hun begynner i barnehagen om 2 uker og at vi generelt er mye ute og leker ellers.

Her har hun til nå:
Joggesko
Sandaler
Støvler

Kommer til å kjøpe nye goretex joggesko til hun begynner i bhg og vintersko , men venter med vintersko siden str kan forandre seg til hun trenger dem

Med goretex mener du vintersko da? Isåfall ville jeg kjøpt goretex joggesko utenom ja. Ikke så greit å gå med tykke vintersko i august:p

Med goretex mener du vintersko da? Isåfall ville jeg kjøpt goretex joggesko utenom ja. Ikke så greit å gå med tykke vintersko i august:p
Nei, jeg mener overgangssko. Vintetstøvler venter vi med til oktober eller noe.

Det jeg lurer på er vel om vi skal kjøpe joggesko, gore tex sko og vintetstøvler. I tillegg til at hun har sandaler og gummistøvler. Trenger vi så mange sko?

Vi har:
1 par gummistøvler
1 par gore tex sko (superfit, lær å gå sko) Begynner å bli liten.
1 par jogge gore tex sko
1 par ecco lær å gå sko
1 par superfit lær å gå sko
1 par sandaler...

Jeg har sko dilla :P Vinter støvler kjøper vi ikke ennå... Venter på sommeren ennå :P

Det jeg lurer på er vel om vi skal kjøpe joggesko, gore tex sko og vintetstøvler. I tillegg til at hun har sandaler og gummistøvler. Trenger vi så mange sko?

Ville kjøpt gore tex jogge sko. Da kan man gå i en liten vanndam eller fuktig gress uten å bli våt på beina :)

Hadde kjøpt kun goretex joggesko og vinterstøvler, utenom sandaler og støvler. Tenker at vanlige joggesko uten goretex er unødvendig i bhg. Goretex er jo joggesko det også:)

Ville kjøpt gore tex jogge sko. Da kan man gå i en liten vanndam eller fuktig gress uten å bli våt på beina :)
Ja, det skal vi kjøpe. Kjempefornøyd med de vi har hatt. Men trenger vi da joggesko i tillegg? Tenker at de kan bli møkkete/sølete/våte etter en lang dag i barnehagen. Og kanskje det er greit å ha et ekstra par på lur.
Eller om det er unødvendig.

Ja, det skal vi kjøpe. Kjempefornøyd med de vi har hatt. Men trenger vi da joggesko i tillegg? Tenker at de kan bli møkkete/sølete/våte etter en lang dag i barnehagen. Og kanskje det er greit å ha et ekstra par på lur.
Jeg har ikje tenkt å ha joggesko utenom.

Jeg er kanskje feil person å spørre siden jeg har sko dilla :P Vi har flere par med sko, slik at han alltid har noen som er tørr...
I dag har det regnet og vi har lekt i dammer, kunne tømme støvlene hans for vann. Da var det godt å ha ekstra gore tex joggesko når vi skulle ut igjen å leke seinere :)

Jeg er kanskje feil person å spørre siden jeg har sko dilla :P Vi har flere par med sko, slik at han alltid har noen som er tørr...
I dag har det regnet og vi har lekt i dammer, kunne tømme støvlene hans for vann. Da var det godt å ha ekstra gore tex joggesko når vi skulle ut igjen å leke seinere :)
Vann i støvlene? Med regnbukse over?

Et par sko, et par sandaler og et par støvler.

Har arvet et par ubrukte joggesko + et par joggesko som vi fikk i gave. Disse tror jeg passer snart. Har valgt å ikke bruke slike sko når hun begynte å gå, så like greit de var for store. Kanskje praktisk ved barnehagestart...

Hm, ja tenker jeg kommer til å kjøpe vanlige sko i tillegg til gore tex. Vi er såpass mye ute at det er synd å ha for få sko.

Hun har sko i str. 20 nå, men lurer på om vi skal gå opp til 22? Så at de plutselig var blitt ganske små, hun synes de var litt trange når jeg skulle ta de på

Hun har sko i str. 20 nå, men lurer på om vi skal gå opp til 22? Så at de plutselig var blitt ganske små, hun synes de var litt trange når jeg skulle ta de på
Ta ut sålen og mål. Dekker foten hele sålen så er 20 alt for lite så da hadde jeg kjøpt nye i 22. Har hun fortsatt litt å gå på 5-10mm så ville jeg valgt 21:) det beste er jo å gå i butikk og ta ut såle for å finne riktig str:)

Ta ut sålen og mål. Dekker foten hele sålen så er 20 alt for lite så da hadde jeg kjøpt nye i 22. Har hun fortsatt litt å gå på 5-10mm så ville jeg valgt 21:) det beste er jo å gå i butikk og ta ut såle for å finne riktig str:)
Skal se om jeg finner "brukt" først. Er ofte folk som selger
ubrukte sko, kanskje de har kjøpt feil på salg eller at de har blitt for små før de har rukket å bruke dem. Synes sko er så dyrt, hvertfall når man trenger flere!
Får heller ta sjangsen og kjøpe, så heller selge de igjen for samme pris hvis de ikke passer.

Back
Topp