Another diet journal

Ukene flyr!
Veiedag igjen, 80,7 :love017
Har kontrollert litt gjennom uka for å se, for helga som var og uka generelt har vært preget av pms og pre-mensen craving. Den klarer ikke medisinen å sloss mot :laughing002
Fornøyd med 100 gram ned! For jeg lå på 81,5 noen dager :wtf:
god helg!

Veiedag :happy093 og det er en lykkens dag! Så mange mål er nådd :sad002

79,7 dere!! :love017:notworthy

Jeg har offisielt gått ned 50,7 kg :hug007

At jeg for et år siden veide 130 kg er bare helt avsurd. Veien virket så lang. Nå er jeg under 80. Til tross for en ufattelig vanskelig vår har jeg klart å gå ned litt og litt.

Jeg har fortsatt ca 6-7 kg til før jeg har normal bmi. Men jeg kjenner at de tar jeg det veldig rolig med. Stresser ikke! Nyter faktisk! :love017

God helg!

78,2 kg. -0,2 kg denne uka! Til tross for mensen og kaos :laughing002 :happy093
Har kjøpt badevekt med analyse-greier på. Den sier jeg har 31,7% fett, noe jeg faktisk er fornøyd med! :love017

God helg!

78,0 i dag! Fikk ikke veid meg før rundt lunsjtider da, så kan hende det er litt mer. Pleier å veie meg fredager rett etter jeg har stått opp :laughing002 Men 0,2 ned er ned!
Håper å se 77 tallet neste uke!

I kveld har jeg spist så sinnsykt mye smågodt og ostepop så ikke vits å veie i morgen :laughing002

Har gått ned til 0,7 i dose, fordi jeg har startet på antidepressiva som gjør meg både kvalm og får null matlyst. Så det er for å få i meg mat rett og slett.
Sånn sett er jeg glad vekta ikke har dumpa helt. Den nye vekta sier jeg har veldig lavt visceralt fett, og den metabolske alderen er visst akkurat på alderen min! Jøss!
Har jogget en del denne uka! Min nye hobby tror jeg. Veldig veldig gøy å kjenne glede ved noe så kjedelig :laughing002

Last edited:
I dag viste vekta 77,4 :happy093
Vekta stod stille forrige uke. Så godt det slapp litt nå. -0,6 kg til!

Totalt gått ned 53 kg :love017

77,1 i dag - 0,3 kg ned :flower Ikke så himla mye, men det går nå ihvertfall nedover!

Jeg tenker at 72 kg er der jeg sier meg fornøyd, da er jeg innenfor normal bmi - og ved en eventuell bukplastikk vil det også forsvinne noen kg. Vil ikke se syk ut heller. Er veldig brei over skuldrene, og man ser allerede kragebeina veldig godt. De siste kg sitter på lårene, og i den løse huden innbiller jeg meg.

Finfin helg til deg :love017

I dag viste vekta 78,2 :laughing002 Akk ja.
Spiser på vedlikehold nå. Og koser meg en del med mye snop og annet. Har ikke dårlig samvittighet. Livet har en liten nedtur atm, så har fokus på å få inn gåturer og treninger. Har lite matlyst, så når jeg får lyst på sjokolade torsdag kveld unner jeg meg det.

Jeg må dog ha mer fokus på vann. For nå er jeg veldig dårlig i magen, og (tmi!!!) avføringa er veldig tørr :bag: mye luft i magen… ja det er sikkert pga en del godis men.. var jo så flink i sommer. Nei må få litt skjerpings fremover. Har liksom fortsatt 6 kg til mål da. Men dårlig tid?? Nope. Jeg fortsetter å veie meg, og vipper jeg opp på 80 er det HELT skjerpings altså! Nekter å gå opp igjen. Så prøver å se om jeg kan være her litt nå. Ørlite mer mat og heller ha fokus på trening og mental helse ❤️

77,3. platå!!! :laughing002 Skikkelig også. Jaja. Trener ganske mye så stresser ikke stort. Vekta sier at fettprosenten går ned og muskelmassen går opp så :dontknow:greet015

• Omsorg
Reactions: HCS
77,7. 1% ned i fettprosent og 1% opp i muskelmasse. Er i bra driv med trening!! Så heia meg!
Jogga i 6 min uten å bli dausliten her om dagen! Yey! 109 kg beinpress. 80 kg markløft! Og klarte nesten en pullup! :happy093 :love017 :laughing002 Det er målet mitt haha!

• Liker
Reactions: HCS
76,7 i dag! Veiedag i morgen - men i dag skal jeg trene, planen er markløft og litt annet helkropp. Kan fort holde på litt vann i morgen da… så greit å ha tatt vekta i dag.

Ellers har uka gått bra, ikke fått i meg så mye mat. Gått opp til 1 mg dose, går på en del medisiner som har økt matlysta veldig, så valgte å gå opp i wegovy. Ambivalent hvor lurt det var men. Fornuften sier at jeg burde spise på vedlikehold nå. For Tar jeg bukplastikk vil jeg tro vekta bikker normal bmi. Men hodet mitt er veldig opphengt i vektnedgang så pusher nok litt grenser. Mat skal være tema hos psykologen til uka. Er snart klar for å skrive ned om det siste halvåret her inne tror jeg. :sad010

I dag gidder jeg ikke veie meg en gang :laughing002
En vill uke, både burger king og smågodt mandag, potetgull tirsdag, og is i går. :greet015
Tipper jeg ligger på 78 i dag.
Men, fikk trena mandag og torsdag. Tenker en økt i morgen også. Har følt meg litt småsyk også. Så jeg tar det igjen neste uke ❤️

Back
Topp