Ankommet Verden 10 uker for tidelig.

Det er vanskelig å sette seg inn i hvordan dette må føles, men det må være tungt. Jeg håper virkelig at alt går bra med begge to! Masse lykke til i tiden fremover, og gratulerer med de to små.
 
Gratulerer så mye med to bittesmå! Sender masse varme tanker og håper at de vokser seg store og sterke! Det er vanskelig å sette seg inn i hvordan dere har det nå, men kommer til å tenke mye på dere i denne tøffe tiden!
 
Gratulerer så mye med tvillinger! Og moro med en gutt og jente:)Håper virkelig de klarer å vokse seg store og sterke, og at de blir med dere hjem snart.
Masse lykke til!!:)
 
Gratulerer så mye med tvillingene dine!

Sender masse varme tanker og krysser alt som krysses kan for at de vokser seg store og sterke.

Klem
 
Gratulerer så mye !!! håper de vokser seg store og sterke. Lykke til videre :) :)
 
Gratulerer så masse med tvillingene! Håper virkelig de vokser seg fort store og kraftige!
 
Først og fremst: gratulerer så mye med en datter og en sønn! Jeg ønsker dere all lykke til i disse kritiske ukene, og håper babyene vokser seg sterke og friske raskt! Dere er sikkert i de beste hender. Hvilket sykehus?

Jeg har selv vært innlagt på Riksen i to uker, men er nå hjemme på sengeleie etter at livmorhalsen stabilserte seg igjen. Er nå i uke 31+2, og håper å få ruge i mange uker til. Men jeg kjenner godt til følelsene rundt situasjonen din, med unntak av at de ligger syke i kuvøse. Jeg fødte prematurt sist (uke 34), og vi var på nyfødtintesiven i litt over to uker den gang, men jeg var så heldig at datteren var helt frisk unntatt gulsot og ernæringsvansker i starten, til tross for den tidlige ankomsten. Allikevel var det en veldig nervøs og vanskelig tid, som jeg ikke var forberedt på. Håper dere har god støtte i folk rundt dere.

Ønsker deg alt godt! Tvi tvi til dine små! :)

Varm hilsen fra rugekassa
 
Gratulerer så mye med de 2 små <3 krysser alt jeg har så de vokser seg store og sterke ><3>
 
Gratulerer så mye med en gutt og en jente! 
Ønsker dere all lykke i den vanskelige tiden nå. Håper barna vokser seg store, friske og sterke.
Mange klemmer emoticon
 
Gratulerer som mamma! Utrolig trist at de fikk en så tøff start på livet! Her inne er vi mange som tenker på deg,og hele din familie!
 Vi sender ut mange varme tanker om at deres små skal vokse seg store og sterke...og snart kan reise hjem med mamma og pappa for å starte resten av livet sammen! :)
Gode klemmer fra Trrolla
 

Gratulerer så mye med de to små!

Jeg håper de vokser seg store og sterke i ukene som kommer.

 
leser i bloggen din at det ser bedre ut!!!! DET ER BRA:) krysser alt jeg har for at dette går veien... :) hold hverandre oppe... 
 
Gratulerer med de to små, og lykke til i tida framover!
 
Gratulerer med de to miraklene, håper virkelig at de holder seg sterke fremover, slik at starten på livet blir litt enklere :-) Masse gode tanker til dere i den tøffe tiden :-)
 
Trist å lese :/ Håper virkelig de kjemper og at de om noen uker kan reise hjem sammen med dere! Det er absolutt ingen god situasjon å være i! Tenker masse på dere og sender gode tanker til hele familien! Stor klem fra meg <3
 
hvordan går det med tvillingene nå?
håper alt er bra. klem
 
Gratulerer så mye som foreldre!! Hvordan går det med dere?? Håper de er på bedringens vei!
 
Back
Topp