Ankommet Verden 10 uker for tidelig.

MomToTwins

Blir kjent med forumet
Hei Hei Jenter og gutter.

Det har vært noen travle uker den siste tiden, og tenkte jeg skulle fortelle kort om de.
I uke 28 ble jeg lakt inn på sykehuset, det ble konstantert at riene hadde begynt og de var ganske regelmessige, jeg fikk i all hast lungemodner sprøyte og de klarte heldigvis og stopp det.
Men ikke lenger en 2 uker senere begynte det igjen og denne gangen klarte de ikke å stoppe det og Tirsdag 28. februar 2012 klokken 03.30 kom første mann som var en kjempe liten gutt og 03.45 kom nr 2 som til alles overraskelse viste seg og være en jente.  De ble hastet bort og lakt i kuvøse der de får hjelp til og puste, de små kroppene har vært i ferd med å stoppe opp til flere ganger og i dag kl. 11.00 ble de nød døpt på sykehuset.

Navn: Thea Sophie (Baby- A)
Fødselsdato: 28.02.12
Lengde: 32 cm
Vekt: 1390g


Navn: Mathias (Baby- B)
Fødselsdato: 28.02.12
Lengde: 34 cm
Vekt: 1410g


Det har og fortsatt er en vond tid med masse sorger og gleder, jeg hadde ikke noe av dette inn i planene mine. Hvorfor skulle de komme nå?? og hvorfor skulle de bli så syke? jeg vil ikke måtte reise hjem uten barna mine.. Uff Håper ingen av dere her  inne må igjennom noe lignende..

 
Gratulerer så mye med gutt og jente:) Håper virkelig det går bra med dere alle, og at de små utvikler seg til to store og sterke babyer:) Fortell gjerne om hvordan det går. Lykke til videre!!
 
Å du som ventet to gutter....så kjekt :):) Gratulerer så mye med prinsen og prinsessa :):)
Håper de vokser seg store og sterke. Sender MAAANGE  lykke tanker til dere


 
Takk for lykkeønsker fra dere begge, det trenger vi masse av :) Skal komme med oppdateringer litt i ny og ne :) Håper deres graviditeter kommer til å gå veldig bra :) Masse lykke til :)

Ja vi fikk vite 99.9 % sikkert at det var 2 gutter, men nei der kom ei prinsesse også :)
 

Gratulerer så masse. 

Håper virkelig at de blir friske snart, sånn at du får de med deg hjem begge to. 

 
Gratulerer så masse, og lykke til videre. Krysser fingre og tær for at alt skal gå bra! Stor klem til dere:)
 
Gratulerer så masse, og lykke til videre. Krysser fingre og tær for at alt skal gå bra! Stor klem til dere:)
 
Gratulerer så kjempemasse!
Krysser alt som krysses kan! Dette må gå bra!!
 
Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at alt går bra fremover!
 
Gratulerer så mye med prins og prinsesse! Krysser det som krysses kan for at ting går den rette veien med de begge og at dere kommer dere gjennom denne tøffe tiden på best mulig måte. Klem
 
Gratulerer så mye med prinsen og prinsessa. Krysser fingrene for at alt går bra med de to.
 
gratulerer og masse lykke til videre, håper det går bra med dere alle.
 
Så hyggelig med en av hver!
Utrolig trist at de er kommet så tidlig og at det har vært mye komplikasjoner for dere allerede! Håper inderlig de klarer seg! <3
 
gratulerer så mye med tvillingene:) håper alt går rette veien for dere. krysser det vi kan krysse.
stor klem til deg:)
 
Gratulerer så masse med tvillingene:) Vi krysser alt vi har for at de vokser seg store og sterke..at alt går bra:)<3<3
 
Gratulerer så mye med prinsen og prinsessa.

Håper de vokser seg store og sterke for å bli med mamma hjem. Krysser fingre for dere og skal tenke på dere.

 
Gratulerer! Krysser fingrene for at alt går bra fremover
 
Gratulerer så masse med gutten og jenten. Håper det går bra fremover nå emoticon
 
uff, jeg skjønner at dette må være tøft for dere :( håååper at de vil klare seg helt fint så dere får de med hjem. 

sender dere begge masse klemmer!! 
 
Gratulerer så mye med tvillinger! Håper alt går bra og at de vokser seg store og fine ;) Norge er heldigvis veldig flinke når det kommer til premature, så får vi krysse fingrene og det vi har for at det ikke skal bli noen flere komplikasjoner nå. Sender mange tanker deres vei!
 
Back
Topp