Ankommet Verden 10 uker for tidelig.

En tråd i 'Mai 2012' startet av MomToTwins, 3 Mar 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Gratulerer så mye!

Krysser fingrene for dere, håper alt går bra og at dere kan puste ut igjen snart :)

2. Molly80 Forumet er livet

:( det er jo ikke nå våre små skal komme! Krysser fingra for at de vokser seg sterkere og sterkere for hver dag som går!

3. maibarn12 Blir kjent med forumet

Gratulerer som mamma:)
    Håper virkelig at de klarer seg bra, og at du og dine er sterke i tiden fremover!
    Dette går bra!!

4. helene7 Forelsket i forumet

Lykke til. Tenker på dere.

5. helene7 Forelsket i forumet

6. helene7 Forelsket i forumet

7. Mailykke2 Forelsket i forumet

Gratulerer med ei snuppe og en søt liten mister! Håper virkelig alt går bra til slutt, det må være helt grusomt!
    Masse lykke til videre :)

8. Moni81 Flørter med forumet

Gratulerer så mye med prins å prinsesse:) Veldig trist å høre at de har en tøff start på livet. Krysser alt som kan krysses for at de blir friske og sterke veldig snart. Klemmer

9. Glucusa Forelsket i forumet

Gratulerer så mye med de to små skattene, ønsker dere all den lykke og at dette kommer til å gå så bra og at de vokser seg store og sterke begge to :)

10. Fisk1 Forelsket i forumet

Sender gode tanker og ønske om at de små vokser seg store og sterke i tiden fremover! Klem

11. TrollmorTilEn*SnartEnTil Forelsket i forumet

Gratulerer så mye ei jente og en gutt :)
    Håper de to vokser seg store og sterke, og dere får dra hjem sammen :)

12. lillechille Forelsket i forumet

Gratulerer, og håper det går bra med dere alle sammen. Dette må være tøft for deg, var jo ikke sånn det skulle bli... Lykke til:)

13. charlotd Flørter med forumet

Gratulerer med de to små! Håper de vokser seg store og sterke og at du får begge med deg hjem i god behold!
    Krysser fingrene for dere og sender mange gode tanker!

14. sommerhåp Flørter med forumet

Gratulerer med de små;) utrolig hva som skjer i en slik situasjon, men godt de er i de beste hender og masse lykke til med fortsettelsen.

Krysser armer og ben for at dere alle om en stund reiser hjem som en stor  og lykkelig familie;)

15. 18 mai :) Flørter med forumet

Gratulerer så mye som mamma til en liten gutt og jente!! Håper virkelig at alt går bra med begge, må være utrolig tøft med en slik start! Jeg får virkelig vondt inni meg når jeg tenker på din situasjon. Sender deg varme klemmer og håp om alt skal gå bra med dere alle!!

16. blåkanin Glad i forumet

Gratulerer så mye med en prins og ei prinsesse! Håper det går bra med dem framover, at de vokser seg store og sterke og at dagene som nybakt mamma og pappa blir fine <3

17. MittAndre <3 Elsker forumet

Først og fremst, gratulerer så mye med en prins og en prinsesse! Jeg kan ikke forestille meg hva dere må gå gjennom akkurat nå, men jeg skjønner det er tøffe tider. Jeg krysser alt jeg har for at dine søte, små skal vokse seg store og sterke! Kommer til å tenke masse på dere framover! Sender over alt jeg har av energi og styrke til deg!!! Stooor klem!

18. Ida82 Forumet er livet

Gratulerer med prins og prinsesse! :) Dette skal gå bra skal du se!!!! De får nok super god hjelp regner jeg med! Men skjønner godt at det ikke var sånn du så for deg begynnelsen! Håper gutten og jenta de vokser seg fort store og sterke så mamman kan puste bedre ut!

19. Angelicka Forumet er livet

Først og fremst; gratulerer så masse som mamma til to søte små!! Og så vil jeg sende deg en god klem og masse varme tanker. Har selv søskenbarn som er tvillinger og som kom i uke 30. De var rundt 950 og 1000 gram når de kom til verden. Tanta mi hadde det utrolig tøft i den perioden, de hadde mange pustestopper og tur med helikopter, og mye uro og frykt for hvordan det skulle gå. 

Det jeg har "lært" av å se hennes tøffe tak utenfra, er å be om hjelp til ting som skal ordnes. Ikke bruk tid og energi på ting som andre kan ordne for deg/dere! Konsentrer dere om dere selv og babyene, og la annet være.

Må for øvrig legge til at søskenbarna mine i dag er to nydelige to og ett halvt åringer (like gammel som gutten min), og de er friske og raske. Mye takket være at sykehusene i dag er så flinke som de er med premature barn. Jeg krysser fingrene hardt for dere, og sender masse varme tanker om at dette skal gå deres vei og at dere snart får reise hjem med to friske små!

20. Bagera Glad i forumet

Først må jeg gratulere deg som tobarnsmor!! Videre sender jeg alle mulige gode tanker, og håper det går bra med de to vidunderne dine!

Del denne siden