22+3 idag, så ikke så veldig langt etter.
Og ikke lenge til vekstkontrollene nå. Jeg er så spent!
Jeg og er kjempespent!! 6 dager igjen her (5 om 2 timer) [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
22+3 idag, så ikke så veldig langt etter.
Og ikke lenge til vekstkontrollene nå. Jeg er så spent!
Hurra for viktig milepæl og for en fin liten mage[emoji173]️
Så fin mage!! Det er godt du hører på helsa og sykemelder deg litt. Migrene i svangerskapet er noe dritt samme med ryggproblemer..
Fy søren så raskt tiden går, følte nettopp du fikk positiv test og nå er du nådd en viktig medisinsk milepæl!
Satser på tiden frem til ny vektkontroll går fort.
Ja da har du liksom små milepæler å telle ned mot for hver kontroll!Det går utrolig raskt!! Etter neste vekstkontroll blir det en i måneden, så da ser jeg for meg at tiden flyr frem mot termin[emoji4][emoji4]
Hvordan er hverdagen med ny baby? [emoji173]️
Jeg og er kjempespent!! 6 dager igjen her (5 om 2 timer) [emoji23]
Ja da har du liksom små milepæler å telle ned mot for hver kontroll!
Hverdagen er fin! Veldig uvirkelig og travelt og koselig og psykisk slitsomt. Jeg er litt hønemor og vil jo gjerne beskytte henne ifra alt og alle livredd for sykdom i disse tider og overivrig familie må jekkes ned litt da hun lett blir overstimulert. Men hun er utrolig snill og krever ikke så mye. Snart 2 mnd, tiden flyr seriøst
Gled deg! (Gru deg bittelitt til slitenheten ensomheten, og repeat rutinene som bleieskift og mat men )
Skulle også ønske jeg var mer forberedt på at hun ville være så avhengig av meg. Det er tøft når pappaen ikke er godkjent alltid
Syns tida går så sakte jeg, den neste uka blir jo ikke til å holde ut.
Ja, det er helt sykt, føler og det var nå nettoppHelt sant! [emoji4][emoji4]
Herlighet hvor fort tiden har gått[emoji85] føler du fødte for noken uker siden!!
Takk for gode råd[emoji173]️
Så bra alt så finfint ut!!
Jaa [emoji4][emoji4] ikke lenge til din heller nå!!
Så bra at det var fint med snuppa i magen! Hun begynner å bli en ganske stor baby nå
Håper det fortsetter fint fremover.
Mtp fødsel er det nok lurt å ikke ha for mye ønsker, da det raskt kan snu.
Så godt å høre at kontrollen gikk fint!
Satser på at jeg får samme gode beskjeden om to uker!
Det kommer til å være så fantastisk! Må innrømme jeg synes det er skikkelig uvirkelig nå, at hun har kommet ifra magen minJa det er helt utrolig å tenke på [emoji4] begynner virkelig å se for meg at jeg snart har en baby[emoji175]
Jeg har fått tips om det ja! Og sett det selv når jeg var i praksis på føden. Så prøver å ha så lite forventinger som mulig [emoji1305]