Dere som har hatt/ har en type angst,har dere fått noe behandling for det? Medisiner, psykolog..? Og har der hjulpet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
307kr PR time herHøres så slitsomt utvet ikke om det er angst jeg har, men jeg føler det er det. Er vel dyrt med psykolog?
Jeg gikk gjennom fastlegen til dps. De hadde også psykolog der i bygget. Så da fikk jeg begge to. Først dps, så dps med meg til psykolog. Så dps alene igjen. Fungerte kjempebra.OkMan må gjennom fastlegen for å få henvisning til psykolog?
Slik hadde jeg det også. Men føler ikke timene har gjort det noe bedre..Jeg har ikke fått noe diagnose på det, men etter at jeg mistet min bestefar til kreft, har jeg vært livredd for å bli syk selv.. Har snakket med flere om det, å er veldig usikker på om jeg burde reise til psykolog..
Har det blitt bedre? Hva gjorde du for å evt få det bedre, da?Slik hadde jeg det også. Men føler ikke timene har gjort det noe bedre..
Klem til deg !♡Jeg har ikke fått noe diagnose på det, men etter at jeg mistet min bestefar til kreft, har jeg vært livredd for å bli syk selv.. Har snakket med flere om det, å er veldig usikker på om jeg burde reise til psykolog..
Lærte meg å være veldig åpen om tankene mine og snakke om det. Prøvde å få meg til å ikke høre på noen tanker jeg hadde..Har det blitt bedre? Hva gjorde du for å evt få det bedre, da?
Ikke om du går via lavterskel tilbudet om de har det i fin kommune. Familievernkontoret skal også ha psykologer tilgjengelig. Det er gratis..Høres så slitsomt utvet ikke om det er angst jeg har, men jeg føler det er det. Er vel dyrt med psykolog?
Hvor lenge har du gått..?Slik hadde jeg det også. Men føler ikke timene har gjort det noe bedre..