~ Angelickas dagbok ~

God Jul og Godt Nytt År til deg og dine!

Da er jeg ferdig med fem års utdannelse og kan titulere meg selv som jurist[:D] Har tatt studiet på egenhånd, og det har vært tøft, men dette må være verdens beste julepresang til meg selv! Kom meg gjennom greit, selv om jeg faktisk har skrevet masteroppgaven midt opp i både fødsel og livet med en liten i hus. Juhuuuuu!!! Dette er bare fantastisk herlig[:D][:D][:D] Nå kan jeg senke skuldrene og nyyyyte jula[;)]

ynes du har vært knalltøff som har gjort ferdig utdannelsen med både prøverøssbehandling, graviditet, fødsel og ikke minst med lille Leon i hus[:)] Mase masse gratulerer som jurist[:)]

ORIGINAL: snuppis!

God jul til deg også [:)] Med meg går det opp og ned for tiden.....jeg har eggdonasjon på siden, og skal undersøke mer om det etter nytt år. Jeg orker rett og slett ikke mer om det akkurat nå [:)]

Jeg håper at du kommer til Oslo snart, jeg vil gjerne treffe Leon [:)]

Sikkert greit å legge det litt bort en stund ja. Kjempeflott at du har fått deg jobb nå da[:D] Jeg håper å komme til Oslo en tur i mars[;)]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Angelicka

ORIGINAL: ElinR

ååå så spennende da snuppa, nesten som å lese om oss d[:D][:D][:D] AKKURAT samme planen her siden jeg fikk første mensen i juli (ammer ikke)[:)] kanskje vi blir gravide samtidig neste år[:)]
skal kontakte klinikken i april jeg for å avtale ca uke for innsetting i sept[:)]

Det hadde vært kos ja[:D] Blir spennende dette her!

hadde vært moro å ruge sammen, kan vi ikke gjøre en deal[8D]

Jaaa, det gjør vi[:D]

Ønsker alle som er innom dagboken min en riktig fin jul og ett godt nyttår! Takk for alle fine hilsener! 

ORIGINAL: RANDÅLF

ynes du har vært knalltøff som har gjort ferdig utdannelsen med både prøverøssbehandling, graviditet, fødsel og ikke minst med lille Leon i hus[:)] Mase masse gratulerer som jurist[:)]

Tuuuusen takk snuppa! Det har vært tøffe tak til tider, men fy søren så deilig det er å ha kommet i mål[:D]

Spennende lesing her i dagboken din [8D]
Skal ikke nevne noe, siden det står at vi ikke skulle quote, men jeg heier på dere vet du [:D]

Gratulerer som jurist! Du er dæven steike mæ utrolig flink som har klart å fullføre med en liten i hus [:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Håper dere har kost dere med den førte julen til Leon, må ha vært veldig spesielt[:)]

Ja, var kjempekos[:D] Og mannen min har jo pappapermisjon og, ellers hadde han vært borte i julen[&:]

Er vel egentlig på tide med en oppdatering her ser jeg[&:] Var på 4 mnd kontroll med Leon forrige uke, og da var han hele 68 cm og 9040 g. Er allerede inne i str. 74 i klær og noe av det begynner å bli for lite! Så han er en stor kar, er overrasket over at han har så store hender og føtter spesielt[8D] Hehe! Meen, han blir nok en skikkelig tøffing ja[:D] Han prater fælt og synger til oss for tiden! Hehe[8D] Før jul begynte han å rulle fra rygg til mage, men har bare hendt ett par ganger at han har rullet fra mage til rygg igjen da. Og så er han faktisk begynt å åle seg litt rundt[:)]

Føler det går kjempefort denne utviklingen altså; hver dag er det noe nytt. I går var det store å si krrrrrr[:D] Hehe!

Legger ved ett bilde av meg og ham. Se bort fra det trøtte trynet mitt da[8D]

Gud for en skjønn gutt du har.. Han er jo bare til å spise opp... [:D]

Og til deg: du så no ikke så veldig trøtt ut på bildet.. [:D]

Kempeskjønn er lille store Leon[:)] Ja det er nok mye som skjer for tiden nå, plutselig så går han skal du se[:D]

Kjempeskjønn gut du har! Og må sei du har vore veldig flink som har teke jusutdanning oppi alt! Sikkert svært deilig å vera ferdig ja! Snart krabbar nok din vesle prins av gårde[;)]

Hei jenter!!!

Har hatt en lang pause herfra nå. Det ble himlig tungt en periode etter at farfaren min døde, og jeg fikk vite at morfaren min skulle gjennom en operasjon som han kanskje dør av. Operasjonen skulle egentlig være forrige måned, men den ble utsatt til denne måneden, så jeg har egentlig fått litt tid til å forberede meg på om jeg kan kalle det det!

Ellers har det skjedd sinnsykt mye her. Grunnen til at jeg var litt lite aktiv før jul, var jo at jeg hadde en masteroppgave å levere inn. Da ble det veldig travelt her med innlevering av den, samtidig som mannen var i Nordsjøen og jeg hadde lillegutt og ikke minst huset å ta meg av!

Masteroppgaven, og selvsagt jusstudiet ble bestått, og da var det på tide  å intensivere jobbjakten. Jeg vet ikke om dere husker at jeg var i jobbintervju på en kjempespennende stilling rett før jeg fødte? Vel, de ansatte ingen den runden, og utlyste stillingen igjen i desember med noe ny stillingsbetegnelse. Jeg søkte igjen, og kom på intervju der jeg fikk vite at det sto mellom meg og ei annen. Problemet var at hun er damen til mannen min sin barndomskompis, så det ble ganske nerveprirrende i og med at hun har ett års arbeidserfaring.

Jeg kan vel ikke annet enn å si at det var en helt fantastisk, deilig følelse å få telefon nå på fredag om at jobben - drømmejobben - var MIN! Så nå er jeg ansatt som rådgiver innenfor bolig og eiendom i kommunen her. Stillingen er veldig relevant for spesialiseringen jeg tok, og ikke minst er den veldig omfattende og krevende, da jeg jeg overtar en god del av arbeidsoppgavene til eiendomssjefen her i kommunen, og også vil være stedfortreder for ham til tider. Så en utrolig bra jobb til å komme rett i fra studiet (og så var lønnen dritgod og - hohoho[8D][:D])! Begynner i jobben 18. mai[:)]

Ellers går det kjempefint med Leon - på 6-måneders kontrollen var han 72 cm og 10300 g. Så ikke liten plugg jeg har! Han er veldig sterk motorisk og nå åler han seg over alt - ikke frem da, men bakover. Han er virkelig verdens snilleste og har alltid ett smil på lur. Så det er travle dager med masse kos. Mannen min har vært hjemme her med oss fra midten av november da han har hatt pappaperm og vært sykemeldt pga. prolaps i ryggen.

Vi er fortsatt prøvere, men ingenting enda i hvert fall. På lørdag skal jeg ut for første gang siden oktober 2008 - hehehe! Skal bli spennende å se hvordan jeg tåler mer enn en øl og to[8D]

Nå er jeg kjempespent på å se hvordan dere har det jenter! Ser Randålf plutselig er 23 uker på vei - helledussen hvordan tiden går!

Legger til noen bilder av gullet mitt jeg[;)]

Godgutten min!

Kan jeg få en suss mamma?

Ser på Ole Brum[:D]

Soooolstrålen min[:D]

Gratulerer så mye med ny jobb snuppa. [:)][:)][:)]
Og Leon er bare hel skjønn.

Guuuud så skjønn leon er.. Gratuler med ny og super jobb[:D]

Jippi!!!! Gratulerer så mye med jobben[:)][:)] Helt fantastisk å få drømmejobben rett etter endt utdanning[:)][:)] Og som Leon vokser da, en skikkelig sjarmør da har ja[:)][:)] Ja tenk at jeg endelig er kommet etter og alt 24 uker[8|][:D] Helt uvirkelig og fantastisk på en gang[:D][:D][:D]

ORIGINAL: snuppis!

Når har du tenkt å ta med Leon til Oslo? Må hilse på han snart [:D]

Det har vært litt dårlig med penger her i det siste, så har ikke kommet så langt. Satser på at det kan ordne seg når jeg begynner å jobbe i mai!

ORIGINAL: *Bobbo*

Gratulerer så mye med ny jobb snuppa. [:)][:)][:)]
Og Leon er bare hel skjønn.

Tuusen takk vennen! Alt fint med deg?

Back
Topp