Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: RANDÅLF
Hei på deg[:)] Jeg drømte at jeg var på fest hjemme ho dere i natt[:)] Kjempe moro, masse god mat og masse god drikke[8D][:D] Selv om jeg bare drakk alkoholfritt da[:)] Lurer på om jeg er her litt for masse da[:D][:D]
ORIGINAL: Angelicka
ORIGINAL: RANDÅLF
Hei på deg[:)] Jeg drømte at jeg var på fest hjemme ho dere i natt[:)] Kjempe moro, masse god mat og masse god drikke[8D][:D] Selv om jeg bare drakk alkoholfritt da[:)] Lurer på om jeg er her litt for masse da[:D][:D]
Hahaha! Så moro[:D] Håper festen var bra da[8D] Hm... Skulle vel kanskje hatt meg en fest og etterhvert[8|] Har bare ikke så veldig lyst til å gå fra lillegutt egentlig[:D]
ORIGINAL: ElinR
ååå så spennende da snuppa, nesten som å lese om oss d[:D][:D][:D] AKKURAT samme planen her siden jeg fikk første mensen i juli (ammer ikke)[:)] kanskje vi blir gravide samtidig neste år[:)]
skal kontakte klinikken i april jeg for å avtale ca uke for innsetting i sept[:)]
ORIGINAL: mklu83
Så spennende då.. [:D] Håper det klaffer for dere, hvis ikke finnes det jo hjelp til å få en til også.. Som jeg skjønner godt at dere kan tenke dere.. Skikkelig sjarmtroll dere har.. [;)]