~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Vakle

For en flott dåpsgutt! Godt å høre at dagen var vellykket. Mon tro om dere hadde nok smørbrød? [:D]

Ringen var utrolig fint, jammen er du heldig!

Hehehe, vi har hatt smørbrød til i dag. Er drittlei og kvalm av hele smørbrødene[8D][8D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Gratulerer med overstått dåp[:)] Nydelig lille Leon, nydelig ring og masse god mat[:)][:)][:)] Gleeeder meg til det er vår tur[8D][:D]

Jaaa, ikke lenge til nå snuppa[:D][8D]

Gratulerer med vel overstått dåp! Nydelige Leon... Husker når han "var ett av to egg som svømte i sprøyta" som om det var i går jeg!!!

ORIGINAL: Kaizer

Gratulerer med vel overstått dåp! Nydelige Leon... Husker når han "var ett av to egg som svømte i sprøyta" som om det var i går jeg!!!

Ja, tiden går virkelig fort! Hvordan er livet som tobarnsmamma da? [:D]

Hei på deg[:)] Jeg drømte at jeg var på fest hjemme ho dere i natt[:)] Kjempe moro, masse god mat og masse god drikke[8D][:D] Selv om jeg bare drakk alkoholfritt da[:)] Lurer på om jeg er her litt for masse da[:D][:D]

Hei på deg[:)] Jeg drømte at jeg var på fest hjemme ho dere i natt[:)] Kjempe moro, masse god mat og masse god drikke[8D][:D] Selv om jeg bare drakk alkoholfritt da[:)] Lurer på om jeg er her litt for masse da[:D][:D]

Hahaha! Så moro[:D] Håper festen var bra da[8D] Hm... Skulle vel kanskje hatt meg en fest og etterhvert[8|] Har bare ikke så veldig lyst til å gå fra lillegutt egentlig[:D]

ORIGINAL: Angelicka

Hahaha! Så moro[:D] Håper festen var bra da[8D] Hm... Skulle vel kanskje hatt meg en fest og etterhvert[8|] Har bare ikke så veldig lyst til å gå fra lillegutt egentlig[:D]

Ja det er nok tøft å gå fra lillegutt ja kan jeg tenke meg[:)] Men den festen du hadde var iallefall topp[:D]

Hihihi, det var godt å høre[:D]

Jaja, da får jeg vel skrive litt her da tenker jeg.. Hehe, får ikke tid til så mye skriving her inne nå som småbarnsmamma[8D] Meeeen, jeg må jo fortelle dere at vi er prøvere igjen[:D] Såh.. Bebiss gav definitivt mersmak gitt! Han er jo så søt, snill og herlig, så en liten til hadde definitivt ikke gjort noe! Men vi prøver bare på egenhånd da, og jeg har enda ikke fått igjen TR etter fødsel, så da får vi se om det skjer. Hvis det ikke går av seg selv så blir det kanskje fryseforsøk etter sommeren neste år[:)] Må se hvor lenge jeg klarer å amme og slikt, og ikke minst prate med klinikken etterhvert. Men, det hele er jo ganske spennende likevel. Det KAN jo gå[;)]

(Ps. Ikke quote denne da det kan være jeg sletter slik at ikke alle vet[;)])

Oi oi oi så spennende[:)] Skjønner veldig godt at Leon har fristet dere til fler[8D][:D] Han er kjempeskjønn som julenisse og

Så spennende då.. [:D] Håper det klaffer for dere, hvis ikke finnes det jo hjelp til å få en til også.. Som jeg skjønner godt at dere kan tenke dere.. Skikkelig sjarmtroll dere har.. [;)]

Så koslig å høre..sier ikke mer ettersom du kanskje sletter inlegget ditt[:D]

ORIGINAL: ElinR

ååå så spennende da snuppa, nesten som å lese om oss d[:D][:D][:D] AKKURAT samme planen her siden jeg fikk første mensen i juli (ammer ikke)[:)] kanskje vi blir gravide samtidig neste år[:)]
skal kontakte klinikken i april jeg for å avtale ca uke for innsetting i sept[:)]

Det hadde vært kos ja[:D] Blir spennende dette her!

Oi oi oi så spennende[:)] Skjønner veldig godt at Leon har fristet dere til fler[8D][:D] Han er kjempeskjønn som julenisse og

Hihihi, det gav definitivt mersmak ja! Hadde aldri trodd at det skulle bli så fantastisk som dette[:D]

ORIGINAL: mklu83

Så spennende då.. [:D] Håper det klaffer for dere, hvis ikke finnes det jo hjelp til å få en til også.. Som jeg skjønner godt at dere kan tenke dere.. Skikkelig sjarmtroll dere har.. [;)]

Tusen takk! Vi har heldigvis egg på frys, så da satser vi på at om vi ikke klarer det selv, så kan en av fryseeggene våres bli en liten bebiss til[:)]

ORIGINAL: twinanne

Så koslig å høre..sier ikke mer ettersom du kanskje sletter inlegget ditt[:D]

Tusen takk twinanne, og ikke minst god jul til deg og den herlige lillebassen din[;)]

ORIGINAL: snuppis!

Leon er så skjønn i nissedrakten sin [:)]

Hihi, tusen takk snuppa mi! Hvordan har du det egentlig? Skjønner at ting ikke er lett for deg nå[&o]

Ønsker deg og dine en riktig jul og ett riktig godt nytt år.

Stoor juleklem fra meg

GOD JUL OG GODT NYTTÅR!

Nydelige julebilder av vesle prinsen din! [:)]

Ønsker deg ei strålande juletid og eit fantastisk nytt år!!!

Back
Topp