~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: siwro

Guuuud så skjønn leon er.. Gratuler med ny og super jobb[:D]

Tusen takk Siwro!

ORIGINAL: RANDÅLF

Jippi!!!! Gratulerer så mye med jobben[:)][:)] Helt fantastisk å få drømmejobben rett etter endt utdanning[:)][:)] Og som Leon vokser da, en skikkelig sjarmør da har ja[:)][:)] Ja tenk at jeg endelig er kommet etter og alt 24 uker[8|][:D] Helt uvirkelig og fantastisk på en gang[:D][:D][:D]

Ja, det er helt herlig[:D] Begynner du å få ting på plass nå da til lille?

Gratulera med drømmejobben! Masse lykke til med den! Veldig skjønn vesle Leon! [:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Gratulera med drømmejobben! Masse lykke til med den! Veldig skjønn vesle Leon! [:)]

Tusen takk[:D] Helt utrolig at han allerede er 7 måneder[:)]

Helledussen for en herlig gutt du har[:D] Og gratulerer masse med jobben[:D]

Nå er Leon hele 8 måneder gammel, og åler seg både fremover og bakover, og setter seg opp selv! Han er en liten kosegutt, og er så og si smilende og blid hele tiden[;)] Forrige uke fikk han sine første to fortenner nede - skikkelig søtt, men vondt når det sto på[;)] Nå er han på vei inn i str. 86 i klær, og var vel 11340 g og 75 cm forrige gang vi var på helsestasjonen.

Jeg tok forresten en test i går som selvsagt var negativ, men venter til jeg ikke ammer lenger før vi kontakter Hausken igjen for neste runde. Hadde aldri trodd jeg skulle amme så lenge, men det ser ut som om jeg kommer til å amme en stund til.

Jeg begynner å jobbe den 18 nå, så det blir spennende. Mannen er sykemeldt mens han venter på ryggoperasjon, så han blir nok hjemme med Leon frem til han begynner i barnehagen i august.

Så... Her er alt strålende! Legger ved noen bilder av gullet jeg[;)]

ORIGINAL: Amodi

Helledussen for en herlig gutt du har[:D] Og gratulerer masse med jobben[:D]

Tusen takk!

herefred for et sjarmtroll..du har virkelig noe å være stolt av der, virkelig nydelig er han

Er du prøver igjen?[:D]

Hei på deg[:D]

Leeenge sida eg har vore innom her no! Herlighet kor stor den fine gutten din er blitt[:D] Ser ut som ein skikkelig gla gutt.
Blir nok spennande for deg å begynna å jobba no. Gratulera så masse med jobben[:)] Eg har jobba i 1 1/2 mnd no, men trivest ikkje så veldig godt. Var veldig heldig og fekk 100 % fast jobb, men skal alikavel på jobbintervju i måro. Super spent!

Lykke til med prøvinga vidare. Ska sei dåke begynte å prøva tidlig[;)] Har du fått syklusen på plass sjølv om du ammer? Eg fekk den igjen nesten med ein gong eg slutta, men hadde jo aldri trudd at eg sko bli gravid[;)][8D]

ORIGINAL: siwro

herefred for et sjarmtroll..du har virkelig noe å være stolt av der, virkelig nydelig er han

Åh, tusen takk[:D]

ORIGINAL: lmk88

Jaaaa[:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Hei på deg[:D]

Leeenge sida eg har vore innom her no! Herlighet kor stor den fine gutten din er blitt[:D] Ser ut som ein skikkelig gla gutt.
Blir nok spennande for deg å begynna å jobba no. Gratulera så masse med jobben[:)] Eg har jobba i 1 1/2 mnd no, men trivest ikkje så veldig godt. Var veldig heldig og fekk 100 % fast jobb, men skal alikavel på jobbintervju i måro. Super spent!

Lykke til med prøvinga vidare. Ska sei dåke begynte å prøva tidlig[;)] Har du fått syklusen på plass sjølv om du ammer? Eg fekk den igjen nesten med ein gong eg slutta, men hadde jo aldri trudd at eg sko bli gravid[;)][8D]

Kjedelig at du ikke trives da! Det virker som om sjefen min er kjempehyggelig i hvert fall, så satser på at det går bra[:)] Vi begynte på prøvingen fort igjen ja, men kunne godt ha tenkt meg to tette! Har absolutt ikke syklusen på plass igjen da.. Eller, jeg har ingen syklus for jeg har ikke engang fått mensen tilbake igjen etter fødsel! Menmen, man får jo eggløsning før mens, så da får vi bare prøve tenker jeg[:)]

ORIGINAL: Angelicka

Så koselig[:D] Håper spira sitter som ett skudd[:D]

Koselig med litt oppdatering frå deg Angelicka[:)] Leon er berre super NYDELIG!!
Håpar at testen snart blir positiv snuppo så da blir to tette på dåke!![:D]
Kanskje når du er komt i gong med jobb og sånt så kjem det..[;)] (tvi,tvi)
-om ikkje er det godt å ha Hausken i bakhovudet![:D]

Og ja, når lappen er i boks, forhåpentligvis før sommar'n, så kjem me plutselig![:D]
Sambo kjem jo til å væra vekke heile juli, så må fylla dagane med litt av kvart då for å få tio til å fyka![:D][:D]

Lykke te med nye jobben når du er i gong neste veka, går nok strålande!![:D]

*Klem*

ORIGINAL: Angelicka

Så koselig[:D] Håper spira sitter som ett skudd[:D]

Tusen takk! Alt fint med deg?

ORIGINAL: [miss]

Koselig med litt oppdatering frå deg Angelicka[:)] Leon er berre super NYDELIG!!
Håpar at testen snart blir positiv snuppo så da blir to tette på dåke!![:D]
Kanskje når du er komt i gong med jobb og sånt så kjem det..[;)] (tvi,tvi)
-om ikkje er det godt å ha Hausken i bakhovudet![:D]

Og ja, når lappen er i boks, forhåpentligvis før sommar'n, så kjem me plutselig![:D]
Sambo kjem jo til å væra vekke heile juli, så må fylla dagane med litt av kvart då for å få tio til å fyka![:D][:D]

Lykke te med nye jobben når du er i gong neste veka, går nok strålande!![:D]

*Klem*

Tusen takk snuppa! Gruglede meg te å begynna nå, men eg får heile to timar lønna ammefri pr. dag, så om Leon e skikkelig sutrete ein dag så har eg i hvert fall muligheten te å gå hjem om eg vil!

Hadde vært kjempekjekt å endelig få treffa deg altså[:D] Kati begynne du i jobb igjen? Eller ska du bare gå hjemma ei stund fremover å kosa deg me lillegull?

Så bra[:)] greitt med dei timane så du seie om Leon sku væra skikkelig lei ein dag![:)][:)]
men da e vel pålagt og, eller du har rett på det i forbindelse med jobb?

Her blir da ikkje jobb med da førsta, tenkte kontakta HSH og få tatt siste fag + ein eksamen for å få godkjent utdanningo!
Fått litt nye giv no, va så LEI etter 2,5 år på HSH så hatt ein god pause no..[:)]
Så ska senda noken mailar å forhøyra meg litt, om eg kan få starta opp igjen osv..[;)]

Så blir da kanskje skule og litt jobbing utover hausten[:)] stille litt sterkare i forhold til jobb med fsk.lærar-utd. i ryggen[:D]

Tror at en time er vanlig å få i ammefri, men kommunen operer med to.. Så det er jo kjempeflott! Nå har jeg jobbet en uke og stortrives[:D]

Herremin, så lenge siden jeg har skrevet her! Har begynt i jobb, så dagene bare flyr av sted. Nå er Leon snart ett år, og jeg skjønner egentlig ikke hvor tiden er blitt av! Han er verdens nydeligste skapning, og følelsen man får når man titter bort på ham er bare ubeskrivelig. Skal prøve å få lagt inn noen bilder her de nærmeste dagene.

Ellers har jeg endelig fått mensen igjen etter fødsel, og har nå blødd i 11 dager i strekk. Blir interessant å se hvor lenge dette pågår med andre ord! Planen er å kontakte klinikken så snart jeg ikke ammer lenger, hadde egentlig aldri trodd jeg skulle amme så lenge, men ammer faktisk fortsatt 5 ganger i døgnet...

Jeg skal prøve å få satt meg inn i hva som skjer med dere andre jentene her etterhvert - håper egentlig mange av dere allerede er gravide!

Sommerhilsen fra Angelicka :)

Back
Topp