Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: RANDÅLF
Jippi!!!! Gratulerer så mye med jobben[:)][:)] Helt fantastisk å få drømmejobben rett etter endt utdanning[:)][:)] Og som Leon vokser da, en skikkelig sjarmør da har ja[:)][:)] Ja tenk at jeg endelig er kommet etter og alt 24 uker[8|][:D] Helt uvirkelig og fantastisk på en gang[:D][:D][:D]

ORIGINAL: vestlandsjento
Hei på deg[:D]
Leeenge sida eg har vore innom her no! Herlighet kor stor den fine gutten din er blitt[:D] Ser ut som ein skikkelig gla gutt.
Blir nok spennande for deg å begynna å jobba no. Gratulera så masse med jobben[:)] Eg har jobba i 1 1/2 mnd no, men trivest ikkje så veldig godt. Var veldig heldig og fekk 100 % fast jobb, men skal alikavel på jobbintervju i måro. Super spent!
Lykke til med prøvinga vidare. Ska sei dåke begynte å prøva tidlig[;)] Har du fått syklusen på plass sjølv om du ammer? Eg fekk den igjen nesten med ein gong eg slutta, men hadde jo aldri trudd at eg sko bli gravid[;)][8D]
ORIGINAL: [miss]
Koselig med litt oppdatering frå deg Angelicka[:)] Leon er berre super NYDELIG!!
Håpar at testen snart blir positiv snuppo så da blir to tette på dåke!![:D]
Kanskje når du er komt i gong med jobb og sånt så kjem det..[;)] (tvi,tvi)
-om ikkje er det godt å ha Hausken i bakhovudet![:D]
Og ja, når lappen er i boks, forhåpentligvis før sommar'n, så kjem me plutselig![:D]
Sambo kjem jo til å væra vekke heile juli, så må fylla dagane med litt av kvart då for å få tio til å fyka![:D][:D]
Lykke te med nye jobben når du er i gong neste veka, går nok strålande!![:D]
*Klem*