~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: vestlandsjento

Hei hei[:D]

Så gøy å lesa litt oppdateringer fra deg[:)] Ser ut til at du kosar deg om dagen[;)] Nydelig gutt du har!

Kjenner igjen det å gløyme vekk dagboka litt. Blir ikkje så masse tid etter at ein ny sjef kom i hus[:D]

Ha ei strålande veka!

Hehe, en ny sjef ja[8D] Jeg sa til mannen her en dagen at jeg var blitt degradert *knis*[:D] Blir ikke mye tid til å skrive her inne nei, men prøver i hvert fall å få lest og oppdatert meg her inne[:)]

Må legge inn 6-ukers bildene her og[:D]

Leon er kjemenydelig Angelicka Helt imponert over deg som fikser masteroppgave skriving oppi hverdagen[:)][:)][:)] Tvi tvi[:)][:)][:)]

Heisann[:D]

Så utrulig nydelig gutt du har! Kjempe fine bilder[:)]

Ønsker deg ei strålande helg[:D][:D][:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Leon er kjemenydelig Angelicka Helt imponert over deg som fikser masteroppgave skriving oppi hverdagen[:)][:)][:)] Tvi tvi[:)][:)][:)]

Tusen takk snuppa! Tenk at du snart er 7 uker[:D] Sååå koselig å se den tickeren din! Nå er oppgaven levert, og jeg kan endelig senke skuldrene, slappe av og nyte permisjon med Leon[:)]

ORIGINAL: AnneEmilie

nyyydelige Leon  han ligner skikkelig på mamman sin altså!

Hihihi - fant ett babybilde av pappan og, og de kunne vært tvillinger[8D] Men tror han har litt av oss begge jah[:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Heisann[:D]

Så utrulig nydelig gutt du har! Kjempe fine bilder[:)]

Ønsker deg ei strålande helg[:D][:D][:D]

Tusen takk snuppa! Får ønske deg en fin uke jeg da[8D][:D]

ORIGINAL: Angelicka

Tusen takk snuppa! Tenk at du snart er 7 uker[:D] Sååå koselig å se den tickeren din! Nå er oppgaven levert, og jeg kan endelig senke skuldrene, slappe av og nyte permisjon med Leon[:)]

Ja tiden går faktisk kjempefort her og jeg nyter hvert sekund[:)]
Gratulerer med levert oppgave, så deilig å kunne nyte permisjonen nå til det fulle[:)][:)][:)]

Det er godt å høre! Blir spennende å høre når du har vært på UL da[:D] Vil dere vite kjønn om de ser det?

Ja det blir spennende med UL[:)] De kan jo ikke se kjønn enda, men ønsker ikke å vite det senere heller egentlig. Vil ha noe spenning til slutten[8D][:D] Mern om vi greier å holde oss er en annen sak[:D][;)]

Det er virkelig en herlig pode du har, han sjarmerer hvertfall meg i senk [:)] Er du student siden du måtte levere oppgave?

Ja det blir spennende med UL[:)] De kan jo ikke se kjønn enda, men ønsker ikke å vite det senere heller egentlig. Vil ha noe spenning til slutten[8D][:D] Mern om vi greier å holde oss er en annen sak[:D][;)]

Hehehe[:D] Moro å få en overraskelse og ja! Men jeg er jo så nysgjerrig at jeg måtte bare vite[8D]

ORIGINAL: Vakle

Det er virkelig en herlig pode du har, han sjarmerer hvertfall meg i senk [:)] Er du student siden du måtte levere oppgave?

Ja, jeg er ferdig med fem års jusutdannelse nå, så det var siste oppgaven som skulle inn[:)] Han er en skikkelig going ja[8D][:D]

I dag er det ett år siden vi hadde egginnsett, og lille Leon var ett av de to eggene som lå og svømte inni sprøyten[:D] Helt rart å tenke på hvor spente vi var da! Hadde faktisk en veldig god følelse på det hele den gangen, og samme dag kjøpte vi oss hus også[;)] I morgen er det dåp, så det blir kjempekos. Skal ha det hjemme her, og blir 23 stykker. Så dagen i dag har vært slitsom, men og moro. Gleder meg masse til i morgen! Skal få oppdatert dere med bilder etterhvert[:D]

Her kommer litt bilder fra dåpen. Dagen var kjempefin, og lillegutt var eksemplarisk hele dagen. Sov litt i kirken, men våknet når det var vår tur ved døpefonten[;)] 

Mannen min lagde smørbrød med hjelp av svigers.

Jeg gjør det jeg kan: Anrette på fat[8D]

Bordet ferdigdekket i stuen[:)]

Oppsatsen laget mamma!

Detaljbilder[:)]

Barnebordet på kjøkkenet

Meg og Leon i kirken. Ser litt trett ut synes jeg[8D]

Leon i dåpskjolen. Mannen min syntes det så ut som om han hadde kledd seg ut i kjole[8D]

Godgutten!

Onkelen til lillegutt laget kransekake.

Tanten hans laget marsipankake[:)]

Og så; en stor overraskelse til meg! Mormoren min gav meg en diamantring med 19 diamanter!!!

Ett lite glis fra Leon til dere alle. Han var rimelig sliten etterpå og sovnet på 2 minutt i kveld[8D][:D]

Alt i alt en kjempefin - kjempekoselig dag! Nå er vi bare slitne og har hoppet i hver vår pysj - jeg under pledd foran pcen og mannen strekk ut på sofaen foran tven[;)]

ORIGINAL: snuppis!

Kjempe fine bilder [:)] Hvordan går det med ryggen til T E?

Den er fortsatt veldig vond stakkar. Og det hjelper jo ikke på med alt han har gjort til dåpen - kjempeflink er han!

For en flott dåpsgutt! Godt å høre at dagen var vellykket. Mon tro om dere hadde nok smørbrød? [:D]

Ringen var utrolig fint, jammen er du heldig!

Gratulerer med overstått dåp[:)] Nydelig lille Leon, nydelig ring og masse god mat[:)][:)][:)] Gleeeder meg til det er vår tur[8D][:D]

ORIGINAL: Serene

Gratulerer med vel overstått dåp[:D]
så kjempe flott Leon var i dag [:)] 
flott bordeking hadde derer også [;)]

Tusen takk Serene[:)]

Back
Topp