~ Angelickas dagbok ~

Tusen takk[:D][:D][:D]

Gratulerer så mye med dagen snuppa. [:)][:)][:)]
Håper du får en fin dag og at Leon melder sin ankomst på mamma's bursdag.

Stooor klem.

ORIGINAL: *Bobbo*

Gratulerer så mye med dagen snuppa. [:)][:)][:)]
Håper du får en fin dag og at Leon melder sin ankomst på mamma's bursdag.

Stooor klem.

Tusen takk snuppa[:D] Er virkelig klar for at noe skal skje nå, er rimelig sliten egentlig[;)]

Var på kontroll hos jordmor i dag, og hadde 1-2 cm åpning. Ble strippet, og henvist til overtidskontroll på sykehuset. Er 41 uker i dag[&:] Får den timen i posten da, så håper på før helgen, men blir nok ikke før på neste mandag. Hun sa at jeg var mer moden enn de fleste førstegangsfødende, så i forhold til igangsetting så så det veldig fint ut. Men jeg hååååper at lillegutt kommer før den tid! Denne ventetiden er lang! Nei, nå skal jeg pule resten av uken! Så det såh[8D]

jeg trodde du hadde slippi ut ungen jeg nå[8D]

masse lykke til [;)]
venter spent[:)]

Tusen takk jenter! Er 8 dager over i dag, og var på sykehuset for ultralyd og innvendig undersøkelse. Hadde 3 cm åpning nå, var moden, men hun var litt uenig med jordmoren min som sa jeg var helt avflatet. Var visst ikke helt avflatet enda, men det var ikke langt i fra. Fikk time til igangsetting på mandag kl. 7, så om ståa var lik da som nå, så setter de nok en modningspille på meg, og tar deretter vannet. Håper jo på fødsel i helgen da, men deilig å ha en dato i det minste[:)]

Lykke til med igangsetting i morga... Dersom det ikke har skjedd noe i løpet av helgen da.. [;)][:)]

Stor klem! Gleder meg til bilde [:)]

Tusen takk jenter! Ser ut som om det blir igangsetting i morgen ja[;)]

Jeg som hadde håpet at du kom igang ved egen maskin, men det er godt å bli satt igang når situasjonen er slik den er, du er jo langt over termin nå.

Krysser fingrene og håper at igangsettingen går bede for deg enn meg.
Lykke til i morgen[;)]

Åååå, jeg har sviktet!!! [:(][&:]
Ikke fulgt med på deg de siste ukene, og nå skjer det jo virkelig saker og ting [:D]

I morgen!! Uææ!
Håper (som twinanne) at igangsettelsen din går bedre enn min... [;)]

Jeg skal ingenting i morgen jeg, så er klar til å sladre! [:D] Just let me know [8D] Må jo få "gi tilbake" etter den flotte sladringen du gjorde for meg/sambo [:)]

KLEMMER OG MANGE TANKER SENDES DIN VEI [:D]

Litt om dagen så langt: Var inne på sykehuset klokken 7, fikk modningstablett kl. 8. Måtte ligge med CTG-registrering og la pillen virke i en time. Deretter fikk jeg lov til å gå hjem for å sove litt, så fikk sove en times tid tenker jeg. Nå har jeg litt smårier her, men skal inn på sykehuset til kvart på 2 igjen for ny sjekk. Da tar de antageligvis vannet mitt[:)] Så dette blir spennende!

Kjempeflott om du kan sladre Kaizer: [miss] ligger jo på barsel hun og etter å ha født i natt[:D][:D][:D]

Gratulerer så mye med Leon[:)][:)][:)] Kos dere masse og nyt alle små øyeblikk[:)][:)][:)] Gleder meg til fortsettelsen[:)][:)][:)]

Gratulerer så mye med lille prinsen [:)]
Håper alt står bra til med mor og barn [:)]

Gratulerer med lille prinsen, gleder meg til å se bilder!! [:D]

Tusen takk jenter! [:D] Bilder og fødselshistorie kommer etterhvert. Må bare komme inn i litt rutiner med amming osv. Har slitt litt med det, men håper det ordner seg nå![;)]

Gratulerer som nybakte foreldre[:D]
Håper ammetåka ikke tar deg for hardt[;)]
og at alt går så lett som det er mulig[:)]

(ps: vil du legge ved hodemål til fødselshistorien din?)

masse lykke til fremover[:)]

Back
Topp