~ Angelickas dagbok ~

Spennende!!!

*Venter spent på melding fra deg når noe skjer*
[:D][:D][:D]

Wiiiiiiiiiiiiii skjer det noe eller??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahaha jenter; dere er herlige[:D] Jeg er litt småskuffet, for det har ikke skjedd noenting etterpå! Jeg har så og si ikke hatt en eneste kynner engang de siste dagene *sukk*! Menmen, han kommer når han er klar, så får jeg bare sitte og vente utålmodig på at noe skal skje i mellomtiden[8D]

Tenk nå er du tippet over 38 uker.
Følger spent med vennen. Masse masse lykke til (hvis jeg ikke skulle rekke å si det)
Ikke lenge til lillegutt er her nå. [;)]

Jaa, bare to uker igjen til termin i dag! Rart å tenke på[:D]

Nå nærmer det seg veldig ja[:)][:)][:)] Tenker dere gleder dere til å møte Leon nå ja[:)] Jeg gleder meg til fødselshistorie og bilder[;)][8D][:D]

2 uker igjen til termin:

Så det såh! [:D]

Ville bare si lykke til med fødsel og greier [:)]
vet ikke om du husker meg men var inne på Før svangerskapet en periode i fjor [:)]
Kjempe fin mage du har må jeg si =)
Kan tenke meg du gleder deg til å treffe lille gutten din nå [:)]

ORIGINAL: Angelicka24

Åh, så moro! Gled deg til UL[:D] Synes jeg har ventet leeeenge nå, så gleder meg ihjel til å møte lillegull[;)] Så misunner jeg deg litt som slipper å gå høygravid på sommeren - hihihi[8D]

haha, sliter nok med varmen allikevel, lavt blodtrykk, så blir jeg for varm, så spyr jeg [8D][:'(] men jeg slipper da kanskje å fryse i vinter[:)]
og UL jeg var satt opp på var for tidlig (som jeg regnet med) så nå har jeg 19 dager å glede meg på, til neste UL [:D] *bortskjemt*

masse lykke til med fødselen.. er jo rett rundt hjørnet[:D]

ORIGINAL: snuppis!

Kjempe fin mage snuppa [:)]

Tusen takk[:D]

ORIGINAL: t0mmelise

Ville bare si lykke til med fødsel og greier [:)]
vet ikke om du husker meg men var inne på Før svangerskapet en periode i fjor [:)]
Kjempe fin mage du har må jeg si =)
Kan tenke meg du gleder deg til å treffe lille gutten din nå [:)]

Husker deg jeg[:D] Gleder meg ihjel til å treffe ham nå jah[;)]

ORIGINAL: Rakosy

ORIGINAL: Angelicka24

Åh, så moro! Gled deg til UL[:D] Synes jeg har ventet leeeenge nå, så gleder meg ihjel til å møte lillegull[;)] Så misunner jeg deg litt som slipper å gå høygravid på sommeren - hihihi[8D]

haha, sliter nok med varmen allikevel, lavt blodtrykk, så blir jeg for varm, så spyr jeg [8D][:'(] men jeg slipper da kanskje å fryse i vinter[:)]
og UL jeg var satt opp på var for tidlig (som jeg regnet med) så nå har jeg 19 dager å glede meg på, til neste UL [:D] *bortskjemt*

masse lykke til med fødselen.. er jo rett rundt hjørnet[:D]

Spennende da[:D] Blir nok moro å få se lille skikkelig på UL tenker jeg meg[;)]

Tusen takk jenter[:D]

Hehe, skal ikke se bort i fra det[8D] I dag våknet jeg med seriøs kvalme, vondt i magen, forstoppelse og det hele. Herlig[:'(] Er enda kvalm her jeg sitter! Håper det gir seg snart, for dette er skikkelig ubehagelig[8|]

Her kommer magebilde fra i dag; er akkurat 39 uker[:D] Gleder meg i hjel til å treffe Leon nå[:D] Meeen, om jeg holder meg til den 19, så får mannen være hjemme med oss i hele 6 uker. Men for hver dag som går, så blir turen hans i Nordsjøen forkortet, så det er jo bra da[;)] Innrømmer likevel at jeg gleder meg til å få lillegutt ut nå, ryggen min er skikkelig vond til tider[&:] Nok snakk; her er magen min:

Se bort fra de noe rare, store øyene mine på dette bildet! *Knis*[8D]

Tusen takk snuppa[:D][:D][:D] Tenk, nå er det to år siden vi begynte prøvingen, og snart har jeg lillegutt her!

Back
Topp