~ Angelickas dagbok ~

Ja tenk det[:)] Tiden går så sakte når man holder på og når mirakelet er satt går nok tiden mye fortere[:)][:)][:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Ja tenk det[:)] Tiden går så sakte når man holder på og når mirakelet er satt går nok tiden mye fortere[:)][:)][:)]

Ja, det har du rett i! Men nå går tiden veeeldig sakte da mens jeg går her og venter på å få møte ham[8D]

Nyyydlig magebilde Angelicka!!

Gratulerer med 39 uker, snart er skatten deres her! Lykke til!

Nydelig magebilde snuppa!!! [8D]
SNART er han her [:D][:D][:D]

ORIGINAL: ElinR

grattis med 39 uker[:D][:D][:D]

Tusen takk[:D]

ORIGINAL: fruit

Nyyydlig magebilde Angelicka!!

Gratulerer med 39 uker, snart er skatten deres her! Lykke til!

Tusen takk fruit[:D] Gleder meg ihjel til å møte ham nå, selv om det er uvirkelig at om maks tre uker så har vi en liten bebiss i hus!

ORIGINAL: Kaizer

Nydelig magebilde snuppa!!! [8D]
SNART er han her [:D][:D][:D]

Tusen takk! Men nå har jeg og bestemt at han må komme den 19, for jeg skal på jobbintervju den 18[8D][:D]

Gratulerer med 39 uker vennen. [:)][:)][:)]
Utrolig flott mage på en nydelig jente.

ORIGINAL: *Bobbo*

Gratulerer med 39 uker vennen. [:)][:)][:)]
Utrolig flott mage på en nydelig jente.

Tusen takk snuppa[:D][:D][:D] Masse lykke til på samtalen neste uke!!!

Tusen takk Ivara[:D] Ingen tegn til at han skal komme enda! Går bare og venter nå føler jeg, men skal til jordmor i morgen, så satser på at hun kan sjekke ståa der nede da[8D] Uansett så er det ingen tvil om at han og jeg får tette bursdager!

Da har jeg vært hos jordmor! Ståa er at jeg har en cm åpning og er moden og avflatet, så mye av jobben var visst allerede gjort[:)] Blodtrykket var litt høyere enn tidligere (140/88), men innenfor normalen. Er uke 40 i morgen, og har totalt gått opp 9 kilo i løpet av svangerskapet, så det er jaggu ikke verst synes jeg. Er kjempespent nå på når lillegutt velger å komme! Blir 25 år på søndag, så hadde vært moro om han kom da[;)]

oj så spennende at du har litt åpning da[:D][:D][:D] kan vel tenkes du føder denne uka da ja[;)]
oj 9 kilo var ikke ille nei, gikk opp 15 jeg, ikke for gæli d heller[8D] ikke lenge til du må endre nicket ditt til angelicka25 da[;)]

Nei, da blir det endringer ja[:D] Tror jeg dropper hele tallet bak nicket da.. Litt lettere enn å måytte skifte hvert år[8D] Hadde vært greit ja om han kom denne uka, men på andre siden så ligger hele familien min syk med svineinfluensa, så det blir jaggu ikke mye besøk første uken i så fall[8|]

ORIGINAL: Muppa

Lillegutt trives i magen til mamman sin skjonner jeg !!!!! Haaper han snart vil hilse paa, gleder oss masse for deg ! Og onsker deg lykke til jeg !!!! Storeklemmer

Tusen takk Muppa[:D] Tror han trives litt for godt her inne! Han blir jo foret med Frisk-is hver dag[8D] (Ikke Friskies kattemat altså, men selve isen *fnis*)

Tenk at nå er termindatoen her! Føler ikke på meg at han kommer i dag da, så her blir det nok overtid[;)] Men det er merkelig, for jeg har satt meg den 23 (bursdagen min) som den "skikkelige" datoen. Uansett så er det maks 14 dager til jeg får treffe ham[:D]

Tusen takk[:D] Ingen tegn til ham enda, så i dag var jeg på akupunktur gitt. Satser på at det hjelper!

Bra du ikke har blitt hekta på friskis kattemat altså[8D][:D]
Kipt at hele familien har fått svineinfluensa da, håper de alle er snart oppe på beina igjen[:)] Alle vil vel hilse på Leon med en gang[:)][:)][:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Bra du ikke har blitt hekta på friskis kattemat altså[8D][:D]
Kipt at hele familien har fått svineinfluensa da, håper de alle er snart oppe på beina igjen[:)] Alle vil vel hilse på Leon med en gang[:)][:)][:)]

Søsteren min og sambo hennes hadde vært inne en uke i går. Mamma blir vel frisk fra mandag/tirsdag av. Så da er det heldigvis ikke så gæli! Tror nok alle er rimelig klare på å møte ham nå ja[:D]

når er evt neste kontroll da?

Neste kontroll er på tirsdag, og har ingenting skjedd til da så ber jeg om å bli strippet. Hun ringer da til sykehuset for å bestille tid til overtidskontroll til meg.

ORIGINAL: Ammetåka

Du har så fin mage!
Men har gått gravid lenge nok, så nå kan han komme [:)]

Tusen takk! Den har sunket så mye nå at den føles helt firkantet ut nede[8D] Synes og jeg har gått gravid lenge nok nå altså! [:D]

Back
Topp