~ Angelickas dagbok ~

Her kommer magebilde fra uke 28+1:

Fiiine magen [:)]

ORIGINAL: **Eggerøra**

Fiiine magen [:)]

Hihi, takk snuppa[:D]

Hei!
Jeg har ikke sett planen for når du jobber fremover jeg.
Tenkte å ringe.
Håper det gikk bra på eksamene!

ORIGINAL: janpanmarsipan

Hei!
Jeg har ikke sett planen for når du jobber fremover jeg.
Tenkte å ringe.
Håper det gikk bra på eksamene!

Eksamenene gikk kjempefint[:D] Deilig å ha det overstått[;)] Jeg antar at jeg jobber fra kl. 10 og litt utover hver dag mandag til fredag uken som kommer nå[:)]

Da skal jeg prøve å ringe en dag etter jobb:-) Er spent da. Håper jo selvsagt at det er noe jeg vil høre:-)

Titter innom med en stor klem.
Ha en fin helg snuppa. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: *Bobbo*

Titter innom med en stor klem.
Ha en fin helg snuppa. [:)][:)][:)]

Åååh, STOR klem tilbake snuppa! Dette SKAL bli en helg du husker - både med tanke på at du SKAL få ut mye egg, og MANGE befruktede[8D] Hehe! Tenker på deg!

Da kommer magebilde uke 30!

Synes kanskje den er kommet litt mer opp enn tidligere? Bare 70 dager igjen til termin nå!

Oh yes, gooooood babymage nå ja!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Grete71

Oh yes, gooooood babymage nå ja!!! [:D][:D][:D]

Hihihi, ligner på noe nå ja[8D] Flodhest? *Knis*

Tusen takk jenter[:D]

kjempe fin babymage du har angelicka24 [:)] søtt bilde på 3d også [:)]

Nydelige magen din [8D] Tenk du er over 31 uker allerede! Syntes tiden går fortere for deg enn for meg jeg... [8|]

ORIGINAL: t0mmelise

kjempe fin babymage du har angelicka24 [:)] søtt bilde på 3d også [:)]

Tusen takk[:D] Har visst vært sløv i dagboken min i det siste ser jeg[8D]

ORIGINAL: Kaizer

Nydelige magen din [8D] Tenk du er over 31 uker allerede! Syntes tiden går fortere for deg enn for meg jeg... [8|]

Og du er i uke 36!!! Skal si det går unna her altså[:D] Har du begynt å tenke noe rundt fødsel? Synes det begynner å nærme seg skremmende her altså; er jo født noen bebisser på august allerede!

ORIGINAL: Angelicka24

ORIGINAL: Kaizer

Og du er i uke 36!!! Skal si det går unna her altså[:D] Har du begynt å tenke noe rundt fødsel? Synes det begynner å nærme seg skremmende her altså; er jo født noen bebisser på august allerede!

Jeg er 36 ja, og om 1 uke begynner jeg modnigsakupunktur! Så da håper jeg ikke det er lenge igjen [:D] Skal på kontroll i morgen (kombi, med JM + lege(UL)) og da har jeg fått forespeilet at jeg skulle få en dato å forholde meg til ang når jeg ble satt igang!

Selve fødselen tar jeg som den kommer... Vil ha minst mulig forventninger, krav osv, tror bare det kan gjøre vondt værre!

På juli er det født 23 babyer allerede! Men vi har jo hatt 3 sett med tvillingfødsler + 1 trilling så det er jo med på å få opp antallet en gooood del [:D]

Ja tenk at nå er dere snart mamma begge to[:)][:)][:)] Helt vilt hvor fort dette ha gått synes jeg.... Dere testet jo nettopp positivt jo[8|] Og snart kommer jeg etter[8D][:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Ja tenk at nå er dere snart mamma begge to[:)][:)][:)] Helt vilt hvor fort dette ha gått synes jeg.... Dere testet jo nettopp positivt jo[8|] Og snart kommer jeg etter[8D][:D]

Jaaaaa!!! Veldig snart! [:D][:)][:D]

Back
Topp