~ Angelickas dagbok ~

Leon som fiser du liksom[:D][:D][:D] Men så praktisk å ha noen å skylle på da[:)] Det gleeeder jeg meg til ja.... Nå hørte jeg forresten akkurat en fis i gangen her... Lurer på hvem sambo legger skyll på[8D][:D]

Hihihi, mannen pleier å se veeeldig uskyldig ut og skylde det på kattene når han kommer med sine[8D]

Her trykker sambo til han er rød i trynet noen ganger for å få ut en liten bombe, så han kan bare våge seg å skylle på noen andre enn seg selv [:D][8D][:D]

ORIGINAL: Kaizer

Her trykker sambo til han er rød i trynet noen ganger for å få ut en liten bombe, så han kan bare våge seg å skylle på noen andre enn seg selv [:D][8D][:D]

Hahaha! Mannen prøver å se veldig diskre ut, men jeg ser med en gang når han får det "fisetrynet" sitt! Så han klarer ikke lure meg. Vi har heldigvis fiseforbud på soverommet da[8D]

Har glemt å oppdatere fra jordmortimen i går! Var ikke der lenge da, men første gangen mannen var med, så da vet han hva jeg gjør på disse timene[8D]

Målte symfysemålet for første gang i går, og lå da på 21 cm; innenfor normalen så vidt jeg forsto[;)] Har lagt på meg totalt 2,5 kilo til nå, og de er faktisk kommet de siste 5 ukene[8D]

Alt i alt så jo ting bra ut, og jeg skal tilbake igjen i uke 26[:)]

Blir moro å følge med på symfysen og alt det der! Jeg lå alltid litt i overkant, men innenfor normalen.

Jeg forstår fortsatt ikke hvor fort tiden går, altså... [8|]

Ja, tiden går egentlig fantastisk fort synes jeg!

Åååååh, jeg vil shoppe!!!!!!!!!

ORIGINAL: Angelicka24

Åååååh, jeg vil shoppe!!!!!!!!!

JEG OGSÅ!! [:D]

Kan ikke du komme hit på besøk da, så kan vi svi av kredittkortene[8D][8D][8D]

Jooo!
Det gøye er at jeg ser vi har 5000,- igjen på regningskontoen denne mnd [:D] Tipper de går med på litt shopping til mor og babyene [:)]

Åååh, heldiggris! Jeg skal med bilen på verksted på onsdag, så jeg får se etter det hvordan det ligger an[&:] Ser skummelt ut, for det er ett lys som lyser og om den delen må skiftes så blir det fort en 10 000 med alt!

Æsj, bilutgifter er gørrkjedelig!!!!
Håper bare det er pæra som lyser uten at noe er galt...  [8D] *kanskje et skudd i blinde men...*

ORIGINAL: Kaizer

Æsj, bilutgifter er gørrkjedelig!!!!
Håper bare det er pæra som lyser uten at noe er galt...  [8D] *kanskje et skudd i blinde men...*

Hihihi, er det jeg håper på og[8D][8D][8D]

Håper bilutgiftene blir så dyre sånn at det blir litt igjen til shopping til deg og lillegull[:)][:)][:)]

ORIGINAL: snuppis!

Jeg ble litt upopulær i forumet ditt i går kveld [8D]

Du er hjertelig velkommen i dagboka mi [:D]

Hadde du det gøy på 30-årsdagen i går kveld?

Hehehe, jeg leste det[8D] Har skrevet i den tråden til deg! Jeg er innom dagbøkene på assistert innimellom, men nå leser jeg så mye for tiden, at jeg så vidt har tid til min egen her..Hehe! 30-årsdag i går var moro ja, men jeg var sliiiiten når jeg kom hjem, og sliiiten i dag[:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Håper bilutgiftene blir så dyre sånn at det blir litt igjen til shopping til deg og lillegull[:)][:)][:)]

Hihihi, litt skriveleif? Men skjønte hva du mente da[:D] Satser på at det blir noe til overs da ja!!!

Her kommer magebilde uke 23:

Syntes ikke forskjellen var så stor fra uke 20?

Da har jeg fått shoppet litt på barnegarderoben.no. De hadde 70 % salg der, så da kunne jeg bare ikke la den sjansen fare fra meg! Shoppet for rundt 300 kr og fikk myyyye[:D]

Ikke så veldig masse forskjell på bildene nei, men litt vanskelig å se også siden du holder hånda over magen på det ene... [8|]
Nydelig er du uannsett!!!! [:D][:D]

Pc`en min klikker (heldigvis) hver gang jeg skal inn på barnegarderoben.no så jeg får ikke shoppet noe! [&:][8D]
Jaja, blir nok masse shopping når feriepengene + skattepengene kommer [:)] Akuratt nå har jeg egentlig shoppestopp! [&:][8D][8D]

Back
Topp