~ Angelickas dagbok ~

Ønsker deg et strålende nytt år
Måtte det bringe bøttervis av glede

Godt nyttår vennen!!!

Blir en rolig feiring på meg og deg i år, men det gjør absolutt ingenting!!!
Kos deg masse!!
*Klem*

ORIGINAL: snuppis!

Jeg gru-gleder meg til den 19. [:)] Håper at det våres år nå [:)]

Jeg har forresten flyttet dagboka til ass.bef nå [:)]

Det skjønner jeg, og jeg skal virkelig krysse fingrene for at dette skal gå rette veien for dere! Det fortjener du virkelig nå snuppis!

ORIGINAL: MJTbebis09

Ønsker deg et strålende nytt år
Måtte det bringe bøttervis av glede

Tusen takk snuppa! Godt nyttår til deg og[:D]

ORIGINAL: Kaizer

Godt nyttår vennen!!!

Blir en rolig feiring på meg og deg i år, men det gjør absolutt ingenting!!!
Kos deg masse!!
*Klem*

Hihihi, var ikke så rolig her likevel; drakk Munkholm og sang singstar så mye at jeg har vondt i halsen i dag[8D] Var vel i seng i halv 5-5 tiden[:D] Og sov til 2 i dag[8|] Hadde du det gøy i går? Vennina mi sov her i natt, så vi så på film før hun kjørte hjem i dag. Kjekt med gjestesoverom[:D]

ORIGINAL: AnneEmilie

GODT NYTTÅR!! du, nå må du lage oversikt over januar som jeg kan følge med på [;)][:)][:)] klem på dere 3!

Hihihi, jeg har ikke kommet så langt enda. Har gått i ett her i jula. Gleder meg til litt normale dager rett og slett[:D] Men, i morgen må du følge med for da kommer oppdatering fra UL tenker jeg[;)]

Så moro at babyen din snart kommer! Begynner du å bli utålmodig etter å treffe henne?

Angelickas svangerskapsdagbok 

JANUAR  

1.JANUAR: Slappe av dag - film og kos[:)]

2.JANUAR: 7 uker på vei[:D] Ultralyd hos Hausken kl. 09.15. Er det en eller to der inne?

3.JANUAR:  

4.JANUAR:

5.JANUAR: Første svangerskapskontroll hos lege[:)]

6.JANUAR:

7.JANUAR:

8.JANUAR:

9.JANUAR: 8 uker på vei[:D] 

10.JANUAR:

11.JANUAR: 

12.JANUAR:

13.JANUAR:

14.JANUAR:

15.JANUAR:

16.JANUAR: 9 uker på vei[:D]  

17.JANUAR:

18.JANUAR:

19.JANUAR:

20.JANUAR:

21.JANUAR:

22.JANUAR:

23.JANUAR: 10 uker på vei[:D]  

24.JANUAR:

25.JANUAR:

26.JANUAR: 

27.JANUAR:

28.JANUAR:

29.JANUAR:

30.JANUAR: 11 uker på vei[:D] 

31.JANUAR:

Kom plutselig på at dette ikke er en prøvedagbok, men en svangerskapsdagbok. Så rart!

ORIGINAL: AnineT

Ooo, UL i morgen?![:D]
Spennende!!!

Ja, heldigvis er det vanlig med UL i uke 7 når man har hatt prøverør[:D] Gleder meg ihjel! Alt vel med dere? Godt nyttår forresten[:D]

LYKKE TIL PÅ UL I MORGEN!!!
Er det  eller er det ??

Gleder meg til sladremeldingen!!!!

Vil bare ønske deg veldig masse lykke til i morgen og gleder meg til å høre om hvordan det går i morgen[:)][:)][:)]

Angelickas svangerskapsdagbok

JANUAR  

1.JANUAR: Slappe av dag - film og kos[:)]

2.JANUAR: 7 uker på vei[:D] Ultralyd hos Hausken kl. 11.15. Er det en eller to der inne?

3.JANUAR:  

4.JANUAR:

5.JANUAR: Overtakelse på det gamle huset[:)]

6.JANUAR:

7.JANUAR: Første svangerskapskontroll hos lege kl. 09.05[:)]

8.JANUAR:

9.JANUAR: 8 uker på vei[:D] 

10.JANUAR:

11.JANUAR: 

12.JANUAR:

13.JANUAR:

14.JANUAR:

15.JANUAR:

16.JANUAR: 9 uker på vei[:D]  

17.JANUAR:

18.JANUAR:

19.JANUAR:

20.JANUAR:

21.JANUAR:

22.JANUAR:

23.JANUAR: 10 uker på vei[:D]  

24.JANUAR:

25.JANUAR:

26.JANUAR: 

27.JANUAR:

28.JANUAR:

29.JANUAR:

30.JANUAR: 11 uker på vei[:D] 

31.JANUAR:

Kom plutselig på at dette ikke er en prøvedagbok, men en svangerskapsdagbok. Så rart!

ORIGINAL: AnineT

Godt nytt år ja!
Her er alt bra. I dag har vi bare vært hjemme og slappet av, har vært altfor mye farting mellom familiene i jula[&o]
Kan tenke meg du gleder deg til i morgen ja!![:D]

Ja, jeg kjenner til den der fartingen jah[:o] Blir litt mye til tider! Skal bli deilig når alt er som normalt igjen. Nå er det bare 3 og en halv time til UL[8D]

Er det  eller er det ??

Tusen takk snuppa! Fikk ikke sove lenger, så måtte bare stå opp nå[;)] Ser at jeg har skrevet feil klokkeslett i den første kalenderen, så skal ikke dit før 11.15. Guuuuu som jeg gleder meg!

ORIGINAL: RANDÅLF

Vil bare ønske deg veldig masse lykke til i morgen og gleder meg til å høre om hvordan det går i morgen[:)][:)][:)]

Tusen takk Randålf[:D]

Så koslig å høre at alt var bra med det lille nurket og at dere ble enige om termin[;)]

Håper du legger inn bilder fra UL[:D]

Stoooor klem

ORIGINAL: Angelicka24

Er det  eller er det ??

Tusen takk snuppa! Fikk ikke sove lenger, så måtte bare stå opp nå[;)] Ser at jeg har skrevet feil klokkeslett i den første kalenderen, så skal ikke dit før 11.15. Guuuuu som jeg gleder meg!

Ååå, jeg som gikk å ventet på melding av deg tidlig i morges [:D] Hehe, neida, har vært på jobb og ikke hatt tid til å tenke på deg eigang!!! [8|][8D]
Virkelig bra at spiren har det fint! Når ble termin?

Her er vakre lille bebissen vår! Hausken sa termin var 19. august; UL-maskinen sa 25. august og jeg sa 23. august siden det er bursdagen min, så vi ble enige om det[8D]

En vakker liten skapning på 8,9 mm

Å se hjertet banke var helt fantastisk! Mannen satte bare i ett stort glis, og jeg tror ikke jeg gliste mindre der jeg lå på benken[8D] Skikkelig forelska i lille allerede jeg!  

Dette var bare kjempegøy altså! Nå kan jeg endelig tro på at jeg er gravid, noe jeg ikke heeelt har tillat meg selv tidligere. Tror kanskje at det ene egget forsvant i julen, men det er vel ofte slik at de "går til grunne" når hjertet skal begynne å slå? Jeg tenker sånn at det var en god grunn for at det forsvant, og er bare superglad for at vi har en herlig liten bamsemums i magen[:D]

ORIGINAL: rico

så gøy da.

herlig å høre hjerteslag.[:)]

Ja, å se det hjertet banke på skjermen var virkelig fantastisk[:D]

Såååååååååååååå skjønn en bamsemums...... Herlig å se at alt er bra.... Masse masse gratulerer altså[:)][:)][:)][:)]

Back
Topp