~ Angelickas dagbok ~

JIPPIIIIIIIIIIIIIII!!!!! Jeg sto på eksamen med greie karakterer[:D][:D][:D] Åhhh, snakk om å være lykkelig

ORIGINAL: Angelicka24

JIPPIIIIIIIIIIIIIII!!!!! Jeg sto på eksamen med greie karakterer[:D][:D][:D] Åhhh, snakk om å være lykkelig

Grattis vennen. Dette er virkelig din mnd. [:D][:D][:D]

ORIGINAL: * Bobbo *

Ja, jeg skjønner ikke hva som skjer?!? Plutselig skulle liksom alt ordne seg[:D]

Gratulerer, så kjekt når alt går bra! [:)]

ORIGINAL: Caaarina

ORIGINAL: * Bobbo *

Ja, jeg skjønner ikke hva som skjer?!? Plutselig skulle liksom alt ordne seg[:D]

Det er SELVFØLGELIG fordi du fortjener det [;)]
Gratulerer! [:D]

Har jeg vært snill pike i år kanskje? Trodde jeg hadde vært en naughty girl jeg da men[8|] Grrrr! [:-]

ORIGINAL: fruit

Gratulerer, så kjekt når alt går bra! [:)]

Ja, kjempemoro!

Ooooh

Halla snuppa![:)]
Koss går da med den gravide?[;)] Merka du noko?[:)]
Hååpe eg får følga itte deg inn i augustforumet[;)][:D]

ORIGINAL: [miss]

Halla snuppa![:)]
Koss går da med den gravide?[;)] Merka du noko?[:)]
Hååpe eg får følga itte deg inn i augustforumet[;)][:D]

Jeg elsker når folk kaller meg gravid! Haha[:D] Nå er det ikke fullt så mye symptomer, litt ømme pupper eneste, ellers ingenting! Er kanskje pittelitt kvalm innimellom, men ikke slik jeg var i begynnelsen der jeg våknet av at jeg er kvalm. Er bare superspent på om det er en eller to der nå!
Håper virkelig du og kommer inn i august, hadde vært kjempekos! Vi er en del som har fått det til på assistert befruktning på, så det er jo kjempemoro[:)]

ORIGINAL: Imogene

Herregud for en måned, Angelicka!
Du har nok fortjent alt sammen [:D] Hvordan er formen da? Noen forskjell?

Ja, det er helt sykt hva som har skjedd i det siste. Alt jeg har drømt om har liksom falt på plass. Virkelig ubeskrivelig! Formen er superfin, utenom de ømme puppene er det litt stikninger der nede eneste. Tror ikke jeg hadde mistenkt at jeg var gravid hadde det ikke vært for den positive testen!

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til desember mnd   

1. DESEMBER: Jobb fra kl. 12 og utover dagen[:)]

2. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Var kvalm i dag morges, og uvel i magen[&:]   

3. DESEMBER: Kontraktsmøte hos eiendomsmegler.

4. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)]  

5. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Hjalp mamma med å flytte. Brukte 12 timer! Sliten jah[&:] Verking i tennene[8|]   

6. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Fikk en svaaaaak strek på billigtest! Verking i tennene.   

7. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Rugedag 10! Fikk en sterkere strek på billigtest, og tok en CB som viste ett blått kryss!   

8. DESEMBER: Streken blir sterkere på testen; kan dette være mulig? Ringte Hausken og fikk time til UL den 2. januar[:)]

9. DESEMBER: Tok en CB-digital og det er visst ingen tvil om at jeg endelig er gravid!!! Var kvalm i dag!

10. DESEMBER: [&o] Mannen reiser ut i Nordsjøen [&o] Morgenkvalme!!! Våkna av at jeg var døkvalm[:'(] Men har funnet ut at det hjelper å spise litt. Må kjøpe meg noe frukt tenker jeg meg[:)]     

11. DESEMBER:   Testedag!!!  Men er jo allerede gravid, så da slipper jeg vel å teste mer enn de 6 testene jeg allerede har tatt[8|] Kaizer var på UL og fikk vite at hun venter tvillinger[:D] Har ikke hatt morgenkvalme i dag[;)]

12. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Eksamensresultater[:-] Eksamen gikk kjempebra! Fire uker på vei[:D] Tanten min kommer på besøk[:)] Mamma og lillesøss var og spiste kvelds og så film hos meg.

13. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Skal til mamma å spise middag. Litt ømme pupper og stikninger der nede, ellers ingenting[;)] 

14. DESEMBER:  Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Skal til en vennine og spise julekaker[8D] 

15. DESEMBER:

16. DESEMBER: 

17. DESEMBER: Overtar det nye huset[:D]

18. DESEMBER:

19. DESEMBER: 5 uker på vei[:D]

20. DESEMBER:

21. DESEMBER:

22. DESEMBER:

23. DESEMBER: Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen[:D] Hjertet til bebissen(e) begynner å slå

24. DESEMBER: Skal til søssen og sambo og feire jul med mamma, pappa, stemor og begge søstrene mine[:)]

25. DESEMBER:

26. DESEMBER: 6 uker på vei[:D]

27. DESEMBER: 

28. DESEMBER:

29. DESEMBER:    

30. DESEMBER:     

31. DESEMBER: Nyttårsaften i det nye huset vårt!Bestevenninen min, mamma og lillesøss kommer til middag[:)]

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -  52 dager (satt i gang tanta med primolut)
14.november - Ble gravid på første fryseforsøk!!!

Var hos tanten min en tur i går kveld, jeg og mamma etter at jeg hadde spist middag hos henne. Men, for meg nytter det ikke å være lenge våken nei. Begynte å gjespe klokken 8, og klokken halv ti gjespet jeg så tårene spratt og var visst ganske bleik..Hahaha[8D] Føler meg skikkelig gammel rett og slett! Supertrøtt og sliten på kvelden og sovner på ett blunk.

Ellers hører jeg de prater om at puppene blir større inne på terminforumet, så jeg lurer på om jeg ikke skulle hatt lagt inn en bestilling på store pupper jeg og? Hadde ikke gjort noe liksom[8|]

Var hos tanten min en tur i går kveld, jeg og mamma etter at jeg hadde spist middag hos henne. Men, for meg nytter det ikke å være lenge våken nei. Begynte å gjespe klokken 8, og klokken halv ti gjespet jeg så tårene spratt og var visst ganske bleik..Hahaha[8D] Føler meg skikkelig gammel rett og slett! Supertrøtt og sliten på kvelden og sovner på ett blunk.

Ellers hører jeg de prater om at puppene blir større inne på terminforumet, så jeg lurer på om jeg ikke skulle hatt lagt inn en bestilling på store pupper jeg og? Hadde ikke gjort noe liksom[8|]

Tror ikke du skal være redd for at ikke de vokser. Når jeg var 7 uker hadde jeg gått opp halvannen str. Når lillemann var født så var de så enorme at det så rett og slett litt grotesk ut[:D] Var selv og veldig trøtt og sliten de første ca 4 mnd, kunne føle meg helt fin for så å plutselig føles helt utkjørt. Slutta å røyke nå eller?

Jeg må helt ærlig si at jeg sliter med røyken, og skjønner ikke hvorfor? Blir det vanskeligere å slutte for hver gang eller?[8|] Jeg har ikke røyk selv da, men jeg har utrolig lyst på, og det har hendt at jeg har bommet[&o] Snakk om å ha superdårlig samvittighet etterpå. Føles virkelig for jævlig!

Heisann!
Sniker meg innom her jeg... [:D]
Ikke ha dårlig samvittighet fordi om du ikke greier å slutte brått på dagen med røyking... sånt kan ta tid og hvis du bare gir deg selv dårlig samvittighet så kan det bli verre... [:)] Så belønn deg selv heller hver kveld der du vet at du ikke har røyka noe den dagen. Gjør noen små ting for deg selv som gjør deg glad. Min erfaring er at belønning fungerer så mye bedre enn å gi seg selv dårlig samvittighet eller andre former for "straff" [;)]

Skal se at det kommer seg fint dette. Nå i starten så er det ikke så kritisk som litt videre utover, men lønner seg helt klart å kutte ut eller kutte ned på røyking hvis man røyker en del. Tror du fikser dette helt supert jeg da. [:)] Masse lykke til!!

Tusen takk Surita! Tror jeg skal begynne å tygge tyggis slik jeg gjorde forrige gang. Det funket når røykesuget var som verst. Er forferdelig å få så dårlig samvittighet! Sluttet jo når jeg satt inn egg, men her går det opp og ned altså. Men jeg SKAL klare å slutte, ingen tvil om det!

Dette skal du klare fint!!! [:D]

ORIGINAL: Kaizer

Dette skal du klare fint!!! [:D]

Tusen takk snuppa! Trenger noen til å backe meg opp her[;)] Hvordan har den kommende tvillingmammaen det?

Jeg har det så bra så bra!!!
Gleder meg masse til helga, da skal pappa få vite at han skal bli morfar igjen [:D] Har bare en fra før og han er 18 år!
Søster og bror (+svigerinne og svoger) får også vite nyheten [:)] Er så greit når de bor så langt borte, lettere å holde det hemmelig da! [;)]

Hvordan er formen din da?

Back
Topp